LG partnerem globalnym i technologicznym Formuły 1

LG partnerem globalnym i technologicznym Formuły 1

Dodano: 14 styczeń 2009
Firma LG Electronics, światowy lider i innowator w branży elektroniki użytkowej, poinformowała o podpisaniu umowy partnerskiej z Formułą 1.

Firma LG Electronics, światowy lider i innowator w branży elektroniki użytkowej, poinformowała o podpisaniu umowy partnerskiej z Formułą 1.

LG zostanie partnerem globalnym i technologicznym Formuły 1. W ramach współpracy uzyska wyłączność na stosowanie oznaczeń oraz prawo do działań marketingowych jako oficjalny producent elektroniki użytkowej, telefonów komórkowych i systemu przetwarzania danych związanych z wyścigami Formuły 1.  Umowa została zawarta na kilka lat i zaczęła obowiązywać od stycznia 2009 r.

"Formuła 1 reprezentuje najwyższy poziom innowacji technologicznej w najlepszym stylu, co idealnie odpowiada wizji marki i firmy LG Electronics" - powiedział Dermot Boden, dyrektor ds. marketingu w LG Electronics. "Uważamy, że zawody F1 są bardziej ekscytujące i elektryzujące niż jakikolwiek inny sport. Z taką samą pasją i energią myślimy o LG".

"LG jest liderem w dziedzinie elektroniki i pionierem w zakresie nowoczesnych technologii, oferującym innowacyjne rozwiązania o niepowtarzalnym stylu. To doskonale pasuje do wizerunku Formuły 1" - rzekł z kolei Bernie Ecclestone, dyrektor generalny Formula One Group. "Mamy ze sobą wiele wspólnego. Bardzo się cieszę z nawiązania tej współpracy oraz z nowych rozwiązań technologicznych, jakie ona przyniesie".

Firma LG, jako oficjalny dostawca systemu przetwarzania danych zbieranych w trakcie wyścigów Formuły 1, będzie wymieniania w oficjalnej usłudze relacji na żywo (ang. live timing) oraz w powiązanych z nią materiałach graficznych prezentowanych w telewizji. LG uzyska także obszerny pakiet praw do marketingu na całym świecie, powiązanych z marką "Formula 1™”.

"W obecnej sytuacji ekonomicznej firmy muszą podejmować strategiczne decyzje dotyczące wydatków" — dodaje Boden. "W LG uważamy, że najważniejsze są inwestycje we własną markę i starannie przeanalizowaliśmy dostępne opcje marketingu i sponsoringu. Jestem przekonany, że ta ciekawa współpraca w dłuższej perspektywie najlepiej podkreśli możliwości naszych firm".

Newsy sprzętowe

Słuchawki Kruger&Matz Soul 2 i Soul 2 Wireless

Dodano: 8 grudzień 2016
Słuchawki Kruger&Matz Soul 2 i Soul 2 Wireless
Kruger&Matz wprowadził do swojego portfolio nowe słuchawki w dwóch wersjach – Soul 2 i Soul 2 Wireless.

Dokanałowe, wodoodporne słuchawki MEE Audio M6 i...

Dodano: 6 grudzień 2016
Dokanałowe, wodoodporne słuchawki MEE Audio M6 i M6P
Dwa modele słuchawek firmy MEE Audio, której produkty od niedawna są dostępne w Polsce, właśnie trafiają do sprzedaży - są to dokanałowe, wodoodporne ME6 i ME6p.
Bluesound Pulse Soundbar

Bluesound Pulse Soundbar

Bluesound wprowadza na rynek swój pierwszy soundbar, model Pulse. Urządzenie umożliwia sieciowe strumieniowanie dźwięku...

Pozostałe newsy branżowe Zobacz wszystkie
 
Audio - grudzień 2016

Strefa Magazynu

Audio 12/2016

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio