LG partnerem globalnym i technologicznym Formuły 1

LG partnerem globalnym i technologicznym Formuły 1

Dodano: 14 styczeń 2009
Firma LG Electronics, światowy lider i innowator w branży elektroniki użytkowej, poinformowała o podpisaniu umowy partnerskiej z Formułą 1.

Firma LG Electronics, światowy lider i innowator w branży elektroniki użytkowej, poinformowała o podpisaniu umowy partnerskiej z Formułą 1.

LG zostanie partnerem globalnym i technologicznym Formuły 1. W ramach współpracy uzyska wyłączność na stosowanie oznaczeń oraz prawo do działań marketingowych jako oficjalny producent elektroniki użytkowej, telefonów komórkowych i systemu przetwarzania danych związanych z wyścigami Formuły 1.  Umowa została zawarta na kilka lat i zaczęła obowiązywać od stycznia 2009 r.

"Formuła 1 reprezentuje najwyższy poziom innowacji technologicznej w najlepszym stylu, co idealnie odpowiada wizji marki i firmy LG Electronics" - powiedział Dermot Boden, dyrektor ds. marketingu w LG Electronics. "Uważamy, że zawody F1 są bardziej ekscytujące i elektryzujące niż jakikolwiek inny sport. Z taką samą pasją i energią myślimy o LG".

"LG jest liderem w dziedzinie elektroniki i pionierem w zakresie nowoczesnych technologii, oferującym innowacyjne rozwiązania o niepowtarzalnym stylu. To doskonale pasuje do wizerunku Formuły 1" - rzekł z kolei Bernie Ecclestone, dyrektor generalny Formula One Group. "Mamy ze sobą wiele wspólnego. Bardzo się cieszę z nawiązania tej współpracy oraz z nowych rozwiązań technologicznych, jakie ona przyniesie".

Firma LG, jako oficjalny dostawca systemu przetwarzania danych zbieranych w trakcie wyścigów Formuły 1, będzie wymieniania w oficjalnej usłudze relacji na żywo (ang. live timing) oraz w powiązanych z nią materiałach graficznych prezentowanych w telewizji. LG uzyska także obszerny pakiet praw do marketingu na całym świecie, powiązanych z marką "Formula 1™”.

"W obecnej sytuacji ekonomicznej firmy muszą podejmować strategiczne decyzje dotyczące wydatków" — dodaje Boden. "W LG uważamy, że najważniejsze są inwestycje we własną markę i starannie przeanalizowaliśmy dostępne opcje marketingu i sponsoringu. Jestem przekonany, że ta ciekawa współpraca w dłuższej perspektywie najlepiej podkreśli możliwości naszych firm".

Zobacz też:

Newsy sprzętowe

Kabel sygnałowy Black Rhodium Overture

Dodano: 18 październik 2017
Kabel sygnałowy Black Rhodium Overture
Black Rhodium wprowadził do swojej oferty nową wersję stereofonicznego kabla sygnałowego Overture, który wkrótce znajdzie się również na naszym rynku.

Słuchawki dokanałowe Mee Audio X6

Dodano: 18 październik 2017
Słuchawki dokanałowe Mee Audio X6
Kolejne bezprzewodowe słuchawki powstałe z myślą o sportowcach trafiają na rynek. Tym razem firmowane przez Mee Audio.
Pozostałe newsy branżowe Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - październik 2017

Strefa Magazynu

Audio 10/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Kolumny głośnikowe Focal Kanta No2

Kolumny głośnikowe Focal Kanta No2

Do sprzedaży wchodzi Kanta No2 - najnowsza trójdrożna konstrukcja podłogowa Focala.