Ofensywne plany LG

Ofensywne plany LG

Dodano: 9 lipiec 2009
LG zamierza osiągnąć drugą pozycję wśród producentów telewizorów na świecie. Z tego też względu firma ma w planach rozwinięcie oferty telewizorów korzystających z technologii LED, tak aby w 2010 roku osiągnąć sprzedaż tych modeli na poziomie 3-4 milionów sztuk.

LG zamierza osiągnąć drugą pozycję wśród producentów telewizorów na świecie. Z tego też względu firma ma w planach rozwinięcie oferty telewizorów korzystających z technologii LED, tak aby w 2010 roku osiągnąć sprzedaż tych modeli na poziomie 3–4 milionów sztuk.

W tym roku można więc spodziewać się poszerzenia oferty LG w tej grupie produktowej. Na rynku pojawią się ponadto tańsze modele LCD Full LED o przekątnych ekranu 42 i 47 cali. Jest to związane z prognozami dotyzcącymi globalnego rynku telewizorów LCD bazujących na technologii LED. Przewiduje się, że ich sprzedaż wzrośnie w przyszłym roku do 30 mln sztuk, zaś w w 2011 r. do 68 mln sztuk. Obecnie wynosi 3,1 mln sztuk rocznie.

Newsy sprzętowe

Telewizory Samsung QLED TV z certyfikatem UHD...

Dodano: 22 marzec 2017
Telewizory Samsung QLED TV z certyfikatem UHD Alliance
Najnowsza linia telewizorów Samsung QLED TV – Q9, Q8 i Q7 – otrzymała certyfikację ULTRA HD PREMIUM™, która jest przyznawana przez organizację UHD Alliance (UHDA).

Skrzynia basowa JBL BassPro Micro

Dodano: 20 marzec 2017
Skrzynia basowa JBL BassPro Micro
JBL BassPro Micro to kompaktowa aktywna skrzynia basowa z funkcją łatwego montażu i demontażu - wybór dla tych, którzy chcą wzmocnić bas w swoim samochodzie.
Pozostałe newsy branżowe Zobacz wszystkie
 
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
HEOS Bar oraz HEOS Sub

HEOS Bar oraz HEOS Sub

Denon zaprezentował nowe dwa urządzenia - HEOS Bar oraz HEOS Subwoofer.