Sony Europe najbardziej zieloną firmą roku 2009

Sony Europe najbardziej zieloną firmą roku 2009

Dodano: 4 luty 2010
Environmental Graffiti, jedna z czołowych witryn www poświęconych problematyce środowiska, przyznała Sony Europe tytuł "najbardziej zielonej firmy". Uhonorowała w ten sposób stałe zaangażowanie Sony w przyjazne dla środowiska przedsięwzięcia i inicjatywy.

Environmental Graffiti, jedna z czołowych witryn www poświęconych problematyce środowiska, przyznała Sony Europe tytuł "najbardziej zielonej firmy". Uhonorowała w ten sposób stałe zaangażowanie Sony w przyjazne dla środowiska przedsięwzięcia i inicjatywy.

"Szukaliśmy firm, które przez ostatni rok udowodniły, że proekologiczne nastawienie może iść w parze z rentownością", mówi Chris Ingham-Brooke, założyciel Environmental Graffiti. "Sony zaimponowało nam konsekwentnie prowadzonymi działaniami, w których technologia znajdowała nowatorskie zastosowania w rozwiązywaniu problemów środowiska."

Szczególne uznanie wzbudziły twórcze, "zielone" przedsięwzięcia Sony Europe z 2009 roku. Jednym z nich była inicjatywa Forest Guard, w ramach której inżynierowie Sony współpracowali z grupą dzieci nad urzeczywistnieniem ich pomysłu: systemu zapobiegającego niekontrolowanym pożarom. Pożary takie nie tylko zagrażają życiu ludzi i niszczą ich mienie - mają także poważne konsekwencje dla środowiska, każdy oznacza bowiem emisję do atmosfery takiej ilości dwutlenku węgla, jaką wytwarza przez rok kilka milionów samochodów.

Innym przykładem działania było wspólne z fundacją Prince`s Rainforest Project budowanie społecznej świadomości skutków, jakie wywołuje niszczenie lasów tropikalnych. Sony Europe, wspólnie z europejską szkołą biznesu ESCP-EAP, zorganizowało również cykl wykładów i debat poświęconych zrównoważonemu rozwojowi oraz roli technologii i biznesu w rozwiązywaniu problemów klimatycznych.

Zobacz też:

Newsy sprzętowe

Systemy Streamingu AURALiC Seria G2

Dodano: 26 wrzesień 2017
Systemy Streamingu AURALiC Seria G2
Firma Auralic wprowadza do sprzedaży urządzenia audio klasy premium - serii G, zbudowane w oparciu o platformę Lightning Streaming oraz zaawansowany protokół komunikacyjny Lightning Link.

Słuchawki JBL Inspire 700 z etui z funkcją...

Dodano: 25 wrzesień 2017
Słuchawki JBL Inspire 700 z etui z funkcją powerbanku
JBL Inspire 700 to bezprzewodowe słuchawki sportowe zaprojektowane w dwóch wersjach - uniwersalnej i przeznaczonej dla kobiet. Wyróżnia je dołączone do zestawu ochronne etui JBL Charging Case, które pełni też funkcję powerbanku.
Pozostałe newsy branżowe Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - wrzesień 2017

Strefa Magazynu

Audio 9/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Kolumny Tonsil Altus 280 wchodzą do sprzedaży

Kolumny Tonsil Altus 280 wchodzą do sprzedaży

Tonsil wprowadza do sprzedaży swój nowy model kolumn, a mianowicie Altus 280.