Kino w ipla na TV

Kino w ipla na TV

Dodano: 30 czerwiec 2011

Dziś firma Samsung ogłosiła oficjalnie udostępnienie w telewizorach z funkcją SmartTV nowej wersji aplikacji ipla, które oferuje nie tylki ponad 20 000 programów telewizyjnych i seriali, ale także setki filmów pełnometrażowych.

Był to dobry pretekst do podsumowania kilku miesięcy funkcjonowania na polskim rynku telewizorów podłączonych do internetu. Po roku aktywności ipla ma już ponad 95% penetracji w tym segmencie. Użytkownicy innych platform niż PC są coraz aktywniejsi - już 15% ruchu na platformie ipla generują użytkownicy urządzeń mobilnych i telewizorów. Najaktywniejsi wśród użytkowników ipla na telewizorach są właściciele telewizorów firmy Samsung (38,7%).

Równie dobre wyniki prezentuje firma Samsung - W Polsce w 2010 roku sprzedano ogółem 1,9 mln telewizorów, w tym 300 tys. telewizorów z możliwością podłączenia do internetu. Stanowiło to 15% wszystkich sprzedanych telewizorów. W pierwszym kwartale 2011 roku współczynnik ten wzrósł juz do 20%, a Samsung szacuje, że na koniec 2011 roku będzie to wynik na poziomie około 30-35%. Co ciekawe - co drugi sprzedany w Polsce telewizor z podłączeniem do internetu to urządzenie firmy Samsung.

Newsy sprzętowe

Kolumny Magico S3 Mk II

Dodano: 17 styczeń 2017
Kolumny Magico S3 Mk II
Magico zaprezentował najnowszą konstrukcję, kolumny S3 Mk II, które w swojej serii plasują się między modelami S1 Mk II i S5 Mk II. Do sprzedaży trafią pod koniec marca.

Odbiornik DTS Play-Fi Arcam rPLAY

Dodano: 13 styczeń 2017
Odbiornik DTS Play-Fi Arcam rPLAY
rPlay to najnowszy produkt firmy Arcam w linii rSeries, dzięki któremu można dodawać serwisy streamingowe i radio internetowe do dowolnego systemu audio i kina domowego, korzystając ze źródeł obsługujących DTS Play-Fi, Apple Airplay lub UPnP.
Bluesound Pulse Soundbar

Bluesound Pulse Soundbar

Bluesound wprowadza na rynek swój pierwszy soundbar, model Pulse. Urządzenie umożliwia sieciowe strumieniowanie dźwięku...

Pozostałe newsy branżowe Zobacz wszystkie
 
Audio - styczeń 2017

Strefa Magazynu

Audio 1/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio