Paul McCartney twarzą kampanii reklamowej JBL

Paul McCartney twarzą kampanii reklamowej JBL

Dodano: 22 luty 2012

Druga odsłona kampanii reklamowej JBL "Hear the truth" rozpoczęta. Wcześniej produkty firmy zachwalał zespół Maroon 5, teraz pałczkę przejął sir Paul McCartney.

W niedzielę 12 lutego podczas ceremonii rozdania nagród Grammy po raz pierwszy zaprezentowano spot telewizyjny z jego udziałem.

Po kampanii telewizyjnej ukażą się bannery internetowe oraz reklama w prasie. JBL będzie także sponsorem letniej trasy koncertowej Paula McCartneya.

W nowym spocie reklamowym „Hear the truth” będzie można zobaczyć McCartneya wykonującego swój najnowszy singiel, „My Valentine”, pochodzący z albumu „Kisses on the Bottom”, który ukazał się 7 lutego tego roku.

Reklamówka "Hear the truth", w której Paul McCartney wykonuje piosenkę ze swojego ostatniego albumu, powstała w Londynie na początku tego roku. Jej reżyserem jest Martin Campbell ("Casino Royale"), twóra spotu z Jennifer Lopez w ramach kampanii Harman Kardon "Beautiful Sound".

W roku 2012 w reklamach JBL pojawią się również inni znani artyści.

Na zdjęciu Paul McCartney w słuchawkach AKG.

Newsy sprzętowe

Odbiornik DTS Play-Fi Arcam rPLAY

Dodano: 13 styczeń 2017
Odbiornik DTS Play-Fi Arcam rPLAY
rPlay to najnowszy produkt firmy Arcam w linii rSeries, dzięki któremu można dodawać serwisy streamingowe i radio internetowe do dowolnego systemu audio i kina domowego, korzystając ze źródeł obsługujących DTS Play-Fi, Apple Airplay lub UPnP.

Sony Walkman® NW-A35

Dodano: 12 styczeń 2017
Sony Walkman® NW-A35
Firma Sony wprowadza do sprzedaży odtwarzacze Walkman® z nowej serii NW-A35. Niewielkie, lekkie (98 g) i wyposażone w technologię NFC, a więc dające możliwość bezprzewodowego podłączenia głośników lub słuchawek.
Bluesound Pulse Soundbar

Bluesound Pulse Soundbar

Bluesound wprowadza na rynek swój pierwszy soundbar, model Pulse. Urządzenie umożliwia sieciowe strumieniowanie dźwięku...

Pozostałe newsy branżowe Zobacz wszystkie
 
Audio - styczeń 2017

Strefa Magazynu

Audio 1/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio