Strategiczne plany LG

Strategiczne plany LG

Dodano: 11 styczeń 2013

Podczas CES 2013 w Las Vegas, Havis Kwon - Prezes i Dyrektor Generalny firmy LG Electronics, przedstawił wizję firmy oraz wyraził przekonanie, że LG zajmie czołową pozycję na rynku telewizorów nowej generacji.

"Rok 2013 jest bardzo ważny dla LG Electronics, ponieważ wyznacza początek nowej ery na rynku telewizorów" - powiedział H. Kwon. "Produkty przełomowe, takie jak telewizory z technologią OLED i Ultra HD, pozwalają na zajęcie silnej pozycji, dzięki której LG może stać się liderem branży. Nasze telewizory Ultra HD 4K, znacznie wyprzedzające konkurencję oraz telewizory OLED, gwarantują nam szybkie wejście na rynek masowy, na którym szybkość działania jest niezbędna do odniesienia sukces" - dodał.

Już w pierwszym kwartale 2013 LG Electronics wprowadzi 55-calowy TV OLED do sprzedaży w Ameryce Północnej, Ameryce Środkowej i Południowej, Europie oraz Azji. Zintensyfikuje też prace badawczo-rozwojowe oraz inwestycje związane z technologiami telewizorów OLED, a także wzmocni działania marketingowe, aby konsumenci dostrzegli silne powiązanie między technologią OLED a firmą LG.

Pozycję lidera telewizorów Ultra HD, dzięki zróżnicowanej linii produktów LG planuje wzmocnić dzięki nowym rozmiarom telewizorów, które dołączą do serii Ultra HD.

Pierwszy 84-calowy model (84LM9600) telewizora z technologią Ultra HD, został zaprezentowany na targach CES w 2012 roku. Podczas tegorocznych targów firma pokazała nowe 55- i 65- calowe modele, które trafią do sprzedaży w 100 krajach.

Podczas targów CES 2013 LG poinformowało również o podpisaniu umowy na programy w jakości Ultra HD z największym nadawcą w Korei - KBS (Korea Broadcasting System) oraz o planowanym partnerstwie z kolejnymi globalnymi nadawcami i dostawcami usług. 

LG planuje kontynuować strategiczne partnerstwo z globalnymi nadawcami, dostawcami usług oraz firmami IT, chce również zwiększyć swoje wysiłki w dostarczaniu rozrywki dopasowanej do potrzeb i upodobań danego regionu i zwiększyć ilość transmisji na żywo.

Newsy sprzętowe

Ayon Audio CD-10

Dodano: 21 sierpień 2017
Ayon Audio CD-10
Ayon Audio CD-10 trafił do sprzedaży już w kilka miesięcy po premierze nowego, referencyjnego odtwarzacza tej firmy – CD-35. Konstrukcja bazuje na znanym CD-1sx.

Głośniki instalacyjne Monitor Audio PLIC II

Dodano: 21 sierpień 2017
Głośniki instalacyjne Monitor Audio PLIC II
Platinum to seria najlepszych kolumn firmy Monitor Audio. Do tej pory zawierała klasyczne konstrukcje, ale zmiany na rynku i zainteresowanie instalacjami ściennymi/sufitowymi, również wśród najbardziej wymagających (czy też najbardziej zamożnych) klientów, skłaniają wielu producentów do szykowania specjalnych modeli w obrębie serii referencyjnych.
Pozostałe newsy branżowe Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - wrzesień 2017

Strefa Magazynu

Audio 9/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Na sklepowych półkach pojawiła się już nowa kolumna głośnikowa Klipsch, model FORTE III w wersji Special Edition.