Coraz większe Bravie

Coraz większe Bravie

Dodano: 28 październik 2007
Sony prezentuje nowe modele telewizorów Bravia w zróżnicowanych przekątnych. Do serii S3000 gromadzącej urządzenia HD Ready dołączyły odbiorniki 20 i 26", towarzyszące dostępnym od jakiegoś czasu większym 40" i 32".
Sony prezentuje nowe modele telewizorów Bravia w zróżnicowanych przekątnych. Do serii S3000 gromadzącej urządzenia HD Ready dołączyły odbiorniki 20 i 26", towarzyszące dostępnym od jakiegoś czasu większym 40" i 32". Wszystkie będą sprzedawane w ośmiu wersjach kolorystycznych, podstawowym wejściem sygnału jest HDMI zgodne z firmowym mechanizmem Bravia Theatre Sync, a wewnątrz pracuje zintegrowany tuner cyfrowy DVB-T. Rozdzielczość modeli 20" i 26" jest identyczna i wynosi 1366x766 punktów, kontrast to odpowiednio 4000:1 i 6000:1.

Znacznie wyższe wymagania spełniają dwa LCD z serii V3000, 40" KDL-40V3000 oraz 46" KDL-46V3000, obydwa pracują w formacie 1080p wraz z 24 klatkowym zapisem. Oglądaniu zdjęć z aparatów cyfrowych sprzyja nie tylko wysoka rozdzielczość, ale również stworzony w celu poprawy jakości obrazu tryb PhotoTV HD. W sekcji audio pracuje komplet cyfrowych wzmacniaczy, a głośniki wykonano w znanej już z niektórych systemów firmy technologii S-Force Front Surround, która pozwala tworzyć efekty przestrzenne za pomocą tylko dwóch wbudowanych w telewizor głośników. Złącza HDMI są aż trzy, a sygnał z anteny może być przetwarzany w tunerach analogowym oraz cyfrowym DVB-T.

Zbliżonym wyposażeniem mogą pochwalić się modele zupełnie nowej serii W3000, która pojawia się w zamiast linii W2000. Sony rozpoczyna tu od telewizorów o większych przekątnych, 40, 46 a nawet 52", wszystkie w Full-HD i z cechami takimi jak tryb 24p True Cinema, przeglądarka zdjęć Theatre Mode, cyfrowa amplifikacja czy głośniki S-Force Front Surround. Wśród wejść HDMI jedno znalazło się z przodu, dla takich źródeł jak nowoczesne konsole do gier czy kamery cyfrowe.

Najbardziej prestiżowe odbiorniki zgromadzono jednak w topowej linii X3500/3000, nie ma tam miejsca na rozdzielczości poniżej 1080p i przekątne mniejsze od 40". Obok 46" i 52" największe wrażenie robi jednak aż 70" LCD, grasujący w obszarze zarezerwowanym dotychczas tylko dla (nielicznych i tak) plazm. W tych produktach Sony sięgnęło po przetwarzanie 100Hz objęte firmowym rozwiązaniem Motionflow +100Hz. Do znanych z niższych linii tunerów tv dołączył moduł HDTV, dźwięk wzmacniany jest w amplifikacji cyfrowej i odtwarzany w systemie S-Force Front Surround.


Informacja redakcyjna
Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Q21: duża obniżka cen zestawów z kolumnami...

Dodano: 18 sierpień 2017
Q21: duża obniżka cen zestawów z kolumnami Monitor Audio Silver
Salon Q21 przygotował wakacyjną promocję na zakup wybranych modeli kolumn Monitor Audio Silver.

Audio Styl: Powerbank w prezencie przy zakupie...

Dodano: 18 sierpień 2017
Audio Styl: Powerbank w prezencie przy zakupie słuchawek Bose
Katowicki Audio Styl kusi przydatnym prezentem. Teraz, kupując słuchawki Bose QC25 lub bezprzewodowe QC35 otrzymamy powerbank Xiaomi 10 000 mAh.

Arcam FMJ A19 taniej w sklepach Albatros

Dodano: 18 sierpień 2017
Arcam FMJ A19 taniej w sklepach Albatros
Teraz, zamiast 3399 zł, za wysokiej klasy wzmacniacz stereo Arcam FMJ A19 zapłacimy kilkaset złotych mniej. Ofertę audiofilom składają sklepy Albatros.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Amate Audio na polskim rynku

Amate Audio na polskim rynku

Dodano: 28 czerwiec 2017
Na rynek polski powróciła referencyjna marka Amate Audio, dawniej Master Audio - hiszpańskiego producenta profesjonalnych systemów nagłośnieniowych z ponad 45-letnim doświadczeniem na światowym...
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - lipiec - sierpień 2017

Strefa Magazynu

Audio 7-8/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Na sklepowych półkach pojawiła się już nowa kolumna głośnikowa Klipsch, model FORTE III w wersji Special Edition.