Szczupła SCARLET

Szczupła SCARLET

Dodano: 4 lipiec 2008
LG SCARLET jest jedną z najcieńszych linii TV LCD w najwyższej rozdzielczości (Full HD 1920 X 1080) na świecie o głębokości jedynie 45 mm i technologii odświeżania obrazu TruMotion 100 Hz. Połączenie zaawansowanej technologii i stylowego wzornictwa z czerwonym, płaskim tyłem - gwarantują interesujące wrażania.

LG SCARLET jest jedną z najcieńszych linii TV LCD w najwyższej rozdzielczości (Full HD 1920 X 1080) na świecie o głębokości jedynie 45 mm i technologii odświeżania obrazu TruMotion 100 Hz. Połączenie zaawansowanej technologii i stylowego wzornictwa z czerwonym, płaskim tyłem - gwarantują interesujące wrażania.

Sercem TV SCARLET (LG6000) jest panel LCD Full HD o częstotliwości odświeżania obrazu w technologii TruMotion 100 Hz. Telewizor wyposażono w funkcje zaawansowanej regulacji obrazu w trybie AV lub eksperckim, dającym możliwość precyzyjnej regulacji obrazu na profesjonalnym poziomie, za co zdobył certyfikat renomowanej organizacji ISF (Imaging Science Foundation), zajmującej się kalibracją jakości obrazu. Dodatkowo funkcja 24p Real Cinema gwarantuje płynne zmiany obrazu o prawdziwie kinowej jakiści. LG6100 wyróżnia również wysoki kontrast dynamiczny wynoszący 50 000:1.

Specjalny czujnik automatycznie dostosowuje jasność ekranu telewizora do natężenia oświetlenia panującego w otoczeniu, zapewniając optymalną jakość obrazu i zmniejszenie do 50 procent zużycie energii.

Sekcja fonii została dopracowana przez autorytet w dziedzinie dźwięku Hi-End ? Marka Levinsona, a TV wyposażono w niewidoczne z zewnątrz głośniki LG, zapewniające czysty dźwięk w szerokiej przestrzeni, dzięki czemu stało się możliwe skonstruowanie urządzenia o niezwykle estetycznym wyglądzie.

System fonii wykorzystuje wibracje całej obudowy telewizora i generuje czysty dźwięk z zakresu średnich i wysokich częstotliwości. Większość konwencjonalnych telewizorów emituje dźwięk z głośników zainstalowanych u dołu telewizora, co powoduje jego opóźnienie (asynchron) w stosunku do wyświetlanego obrazu. System Clear Voice zapewnia odpowiednią korekcję dźwięku, a w konsekwencji zwiększenie słyszalności ludzkiego głosu i jego zrozumiałość.

Podstawowe dane techniczne:

- Ekran: 42 cale, 16:9
- Rozdzielczość: 1920 x 1080p
- Kontrast dynamiczny: 50 000:1
- Jasność (cd/m2): 500
- Czas reakcji: 5ms
- Kąt widzenia: 178/178
- Tuner: cyfrowy (DVB-T)
- System dźwiękowy: SRS TruSurround XT, 10W +10W
- 4 złącza HDMI (wersja 1.3)
- Port USB 2.0 (JPEG/MP3)
- SIMPLINK

LG6100 będzie dostępny na polskim rynku od lipca w cenie 6799 zł.

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Q21: duża obniżka cen zestawów z kolumnami...

Dodano: 18 sierpień 2017
Q21: duża obniżka cen zestawów z kolumnami Monitor Audio Silver
Salon Q21 przygotował wakacyjną promocję na zakup wybranych modeli kolumn Monitor Audio Silver.

Audio Styl: Powerbank w prezencie przy zakupie...

Dodano: 18 sierpień 2017
Audio Styl: Powerbank w prezencie przy zakupie słuchawek Bose
Katowicki Audio Styl kusi przydatnym prezentem. Teraz, kupując słuchawki Bose QC25 lub bezprzewodowe QC35 otrzymamy powerbank Xiaomi 10 000 mAh.

Arcam FMJ A19 taniej w sklepach Albatros

Dodano: 18 sierpień 2017
Arcam FMJ A19 taniej w sklepach Albatros
Teraz, zamiast 3399 zł, za wysokiej klasy wzmacniacz stereo Arcam FMJ A19 zapłacimy kilkaset złotych mniej. Ofertę audiofilom składają sklepy Albatros.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Amate Audio na polskim rynku

Amate Audio na polskim rynku

Dodano: 28 czerwiec 2017
Na rynek polski powróciła referencyjna marka Amate Audio, dawniej Master Audio - hiszpańskiego producenta profesjonalnych systemów nagłośnieniowych z ponad 45-letnim doświadczeniem na światowym...
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - wrzesień 2017

Strefa Magazynu

Audio 7-8/2017

Dwadzieścia siedem nagród dla najlepszych produktów audio - przenośnych, hif-fi i kina domowego - to efekt pracy ekspertów z całej Europy. Nagrody EISA nabiorą jeszcze...

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Na sklepowych półkach pojawiła się już nowa kolumna głośnikowa Klipsch, model FORTE III w wersji Special Edition.