Tonsil gra coraz głośniej - nowości w roku 2016

Tonsil gra coraz głośniej - nowości w roku 2016

Dodano: 3 marzec 2016

Tonsil na dobre zadomowił się na polskim rynku. Reaktywacja marki miała miejsce w 2012 r. i od tej pory Tonsil jest na fali wznoszącej. Po premierze Altusów 380 czeka nas kolejna. Ale to nie jedyna zapowiedź firmy.

- Niewielu wierzyło, że nam się uda. Jednak byliśmy mocno zdeterminowani. Nie zależało nam na szybkich zyskach, patrzyliśmy na ten biznes w długofalowej perspektywie - mówi Sławomir Wieszczeciński właściciel Tonsilu

Ubiegły rok okazał się dla producenta z Wrześni przełomowy w dużej mierze za sprawą debiutu nowych Altusów. Kolumny zyskały nie tylko nowe oblicze, lecz także brzmienie. Powstały z myślą o obecnych 40- i 50-latkach pamiętających brzmienie Altusów z ubiegłego stulecia, ale wprowadzono w nich zmiany ze względu na nieco inne potrzeby współczesnych użytkowników. Konstruktorzy zwrócili zczególną uwagę na wysokie tony oraz odpowiednią dynamikę zestawu.

Altusy, pomimo niemałej ceny (ok. 6 tysięcy złotych), spotkały się z ciepłym przyjęciem wśród rodzimych i zagranicznych klientów. Sprzedaż wzrosła o 20%, tak że producent ledwo nadążał z dostawami. Przez to - związku z ograniczonymi mocami produkcyjnymi - Tonsil został zmuszony przesunąć premierę głośników Maestro III na 2016 rok.

Tonsil Altus 380

Poza wspomnianym debiutem zestawu Maestro III Tonsil wprowadzi do oferty nowe wersje wykończenia Altusów 380 - w naturalnym fornirze oraz w skórze i fornirze. Do sprzedaży trafi również mniejszy brat nowego Altusa o nieco zmniejszonych gabarytach jako odpowiedź na postulaty części klientów, którzy nie dysponują na tyle dużymi salonami, aby pomieścić głośniki o pojemności 100 litrów i łącznej wadze prawie 100 kg.

Tonsil planuje także wzbogacić ofertę o trzy całkowicie nowe modele zestawów zaprojektowane zgodnie z współczesnymi trendami w stylistyce. Wstępne szkice projektu zostały zaprezentowane, obecnie trwają prace nad desingiem i akustyką. Urządzenia wejdą do sprzedaży przed ostatnim kwartałem, ich szacowane ceny detaliczne to 2 / 4 / 6 tys. zł za zestaw.

W tym roku zostanie oddana nowa hala produkcyjna, której budowa już trwa. W rezultacie łączna powierzchnia produkcyjna wyniesie prawie 3 tys. metrów kwadratowych.

Źródło: Tonsil

Bluesound Pulse Soundbar

Bluesound Pulse Soundbar

Bluesound wprowadza na rynek swój pierwszy soundbar, model Pulse. Urządzenie umożliwia sieciowe strumieniowanie dźwięku...

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Prezentacje dzielonego systemu stereo Advance...

Dodano: 29 listopad 2016
Prezentacje dzielonego systemu stereo Advance Acoustic w salonie Q21
Salon Q21 z Pabianic zaprasza na prezentacje dzielonego systemu stereo Advance Acoustic. Marki, która która gości w salonie od niedawna.

Odsłuchy Pylon Audio Diamond Monitor w salonie...

Dodano: 29 listopad 2016
Odsłuchy Pylon Audio Diamond Monitor w salonie Fusic
Wrocławski salon Fusic wspólnie z Pylon Audio oraz Fezz Audio zaprasza na oficjalną premierę kolumn Diamond Monitor. Spotkanie odbędzie się już w najbliższą sobotę, czyli 3 grudnia, w godz. 11:00-15:00.

Black Friday w RAFKO: HiFiMAN HE-400i taniej o...

Dodano: 24 listopad 2016
Black Friday w RAFKO: HiFiMAN HE-400i taniej o 25 procent
RAFKO polski dystrybutor marki HiFiMAN, przyłącza się do Czarnego Piątku. Od 24 listopada do 15 grudnia kilka modeli słuchawek kupimy dzięki temu znacznie taniej.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
RUARK AUDIO w dystrybucji Audio Center Poland

RUARK AUDIO w dystrybucji Audio Center Poland

Dodano: 2 grudzień 2016
Od 1 grudnia marka Ruark Audio ma w Polsce swojego przedstawiciela, firmę Audio Center Poland.
MEE Audio w RAFKO Dystrybucja

MEE Audio w RAFKO Dystrybucja

Dodano: 29 listopad 2016
Znany amerykański producent słuchawek sportowych i Bluetooth - MEE Audio (czyli Music Enjoyment for Everyone) - trafia pod skrzydła firmy Rafko Dystrybucja.
Neat Acoustics w dystrybucji Audio Center

Neat Acoustics w dystrybucji Audio Center

Dodano: 21 listopad 2016
1 listopada w dystrybucji firmy Audio Center Poland pojawiły się urządzenia marki Neat Acoustics.
DIMD - nowa marka w dystrybucji audio-connect

DIMD - nowa marka w dystrybucji audio-connect

Dodano: 18 listopad 2016
Firma audio-connect poszerzyła swoją ofertę o nową markę DIMD, producenta wzmacniaczy.
Zobacz wszystkie
 
Audio - grudzień 2016

Strefa Magazynu

Audio 12/2016

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio