Tonsil gra coraz głośniej - nowości w roku 2016

Tonsil gra coraz głośniej - nowości w roku 2016

Dodano: 3 marzec 2016

Tonsil na dobre zadomowił się na polskim rynku. Reaktywacja marki miała miejsce w 2012 r. i od tej pory Tonsil jest na fali wznoszącej. Po premierze Altusów 380 czeka nas kolejna. Ale to nie jedyna zapowiedź firmy.

- Niewielu wierzyło, że nam się uda. Jednak byliśmy mocno zdeterminowani. Nie zależało nam na szybkich zyskach, patrzyliśmy na ten biznes w długofalowej perspektywie - mówi Sławomir Wieszczeciński właściciel Tonsilu

Ubiegły rok okazał się dla producenta z Wrześni przełomowy w dużej mierze za sprawą debiutu nowych Altusów. Kolumny zyskały nie tylko nowe oblicze, lecz także brzmienie. Powstały z myślą o obecnych 40- i 50-latkach pamiętających brzmienie Altusów z ubiegłego stulecia, ale wprowadzono w nich zmiany ze względu na nieco inne potrzeby współczesnych użytkowników. Konstruktorzy zwrócili zczególną uwagę na wysokie tony oraz odpowiednią dynamikę zestawu.

Altusy, pomimo niemałej ceny (ok. 6 tysięcy złotych), spotkały się z ciepłym przyjęciem wśród rodzimych i zagranicznych klientów. Sprzedaż wzrosła o 20%, tak że producent ledwo nadążał z dostawami. Przez to - związku z ograniczonymi mocami produkcyjnymi - Tonsil został zmuszony przesunąć premierę głośników Maestro III na 2016 rok.

Tonsil Altus 380

Poza wspomnianym debiutem zestawu Maestro III Tonsil wprowadzi do oferty nowe wersje wykończenia Altusów 380 - w naturalnym fornirze oraz w skórze i fornirze. Do sprzedaży trafi również mniejszy brat nowego Altusa o nieco zmniejszonych gabarytach jako odpowiedź na postulaty części klientów, którzy nie dysponują na tyle dużymi salonami, aby pomieścić głośniki o pojemności 100 litrów i łącznej wadze prawie 100 kg.

Tonsil planuje także wzbogacić ofertę o trzy całkowicie nowe modele zestawów zaprojektowane zgodnie z współczesnymi trendami w stylistyce. Wstępne szkice projektu zostały zaprezentowane, obecnie trwają prace nad desingiem i akustyką. Urządzenia wejdą do sprzedaży przed ostatnim kwartałem, ich szacowane ceny detaliczne to 2 / 4 / 6 tys. zł za zestaw.

W tym roku zostanie oddana nowa hala produkcyjna, której budowa już trwa. W rezultacie łączna powierzchnia produkcyjna wyniesie prawie 3 tys. metrów kwadratowych.

Źródło: Tonsil

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Zestawy promocyjne Creek / Epos w salonie Q21

Dodano: 25 czerwiec 2017
Zestawy promocyjne Creek / Epos w salonie Q21
Salon Q21 zaprasza do skorzystania ze swojej kolejnej oferty promocyjnej - tym razem dotyczy ona zestawów Creek / Epos.

Mojo Cable Pack w salonach Top Hi-Fi & Video...

Dodano: 21 czerwiec 2017
Mojo Cable Pack w salonach Top Hi-Fi & Video Design
Mojo Cable Pack, akcesoryjny zestaw adapterów, właśnie pojawił się w ofercie salonów sieci Top Hi-Fi & Video Design.

Definitive Technology - seria Wireless do 25...

Dodano: 21 czerwiec 2017
Definitive Technology - seria Wireless do 25 procent taniej
RAFKO Dystrybucja, wyłączny przedstawiciel Definitive Technology, poinformował o wprowadzeniu promocji cenowej na serię bezprzewodowych urządzeń marki.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Dodano: 15 marzec 2017
W czwartek 9 marca w warszawskim salonie firmy Marantz odbyła się premiera najnowszego, flagowego systemu serii 10.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - czerwiec 2017

Strefa Magazynu

Audio 6/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Paradigm PW Soundbar

Paradigm PW Soundbar

Paradigm PW Soundbar to bezprzewodowy soundbar klasy premium z Bluetooth i streamingiem muzyki przez Wi-Fi. Sprawdzi się...