Telewizor Panasonic G10

Telewizor Panasonic G10

Dodano: 12 marzec 2009
Firma Panasonic powiadomiła o wprowadzeniu do sprzedaży telewizorów plazmowych Full HD najnowszej serii Panasonic G10 w technologii NeoPDP. Odbiorniki NeoPDP są idealną propozycją dla wielbicieli kina, fanów sportu i gier komputerowych.

Firma Panasonic powiadomiła o wprowadzeniu do sprzedaży telewizorów plazmowych Full HD najnowszej serii Panasonic G10 w technologii NeoPDP. Odbiorniki NeoPDP są idealną propozycją dla wielbicieli kina, fanów sportu i gier komputerowych dzięki rekordowej częstotliwości odświeżania obrazu wynoszącej aż 600Hz.

W szczególności gracze i kibice sportowi będą zadowoleni z jakości wyświetlania szybko poruszających się obiektów. Telewizory Panasonic G10 zostały bowiem wyposażone w wiele funkcji poprawiających jakość obrazu. Niezwykle wysoka (600Hz) częstotliwość odświeżania obrazu realizowana w technologii IFC Pro SFD pozwala cieszyć się płynnym i niezwykle wyraźnym obrazem.

Telewizory plazmowe NeoPDP Panasonic G10 charakteryzują się najwyższą rozdzielczością ruchomego obrazu (moving picture resolution) na poziomie 1080 linii. We wszystkich czas reakcji wynosi 0,001 ms, pozwalając na doskonałe wyświetlanie obrazów zawierających szybko poruszające się obiekty, które często występują w grach, filmach i transmisjach sportowych.

TX-P42G10, TX-P46G10 oraz TX-P50G10 to pierwsze modele wyprodukowane w rewolucyjnej technologii NeoPDP opracowanej przez inżynierów firmy Panasonic, które pojawiły się na polskim rynku. Podczas pracy nad NeoPDP wprowadzono zasadnicze innowacje w budowie telewizorów, projektując je niemal od nowa. Do najważniejszych zmian należy zmniejszenie powierzchni tzw. żeber, które oddzielają od siebie poszczególne komórki z gazem. Zwiększono dzięki temu ilość luminoforu, a co za tym idzie efektywną jasność obrazu.

W NeoPDP ulepszono skład luminoforu, zwiększając szybkość wygaszania komórek po wyświetleniu obrazu. Skutkuje to mniejszą ilością niepotrzebnego światła, co bezpośrednio przekłada się na głębszą czerń i lepszy kontrast. Bogatsza gama ciemnych kolorów to również wynik innowacji w zakresie redukcji światła odbitego w komórkach telewizora. Inżynierowie Panasonic wprowadzili specjalne filtry, które obniżają o 50% ilość światła wpadającego z zewnątrz do komórek i powodują niepotrzebne świecenie luminoforu. Powyższe rozwiązania pozwoliły osiągnąć kontrast dynamiczny 2,000,000:1 i natywny na poziomie 40,000:1, natomiast gradacja od jasnych do ciemnych odcieni realizowana jest w 6144 stopniach.

Dzięki zastosowaniu technologii plazmowej wyświetlany obraz jest jasny i ostry, ale jednocześnie łagodny dla oczu. Innowacje techniczne wprowadzone w odbiornikach NeoPDP przyczyniły się, między innymi, do zmniejszenia zużycia energii o 50%. Użytkownik ma też możliwość pozostania przy poborze prądu, który charakteryzuje telewizory plazmowe poprzedniej generacji, w zamian ciesząc się dwukrotnie większą jasnością. Telewizory wyposażone są również w oszczędny tryb ‘Eco’ pozwalający na dostosowanie parametrów obrazu do warunków zewnętrznych i osiągnięcie znacznej redukcji poboru energii.

Telewizory Panasonic G10 dostępne są już w sprzedaży w sugerowanych cenach detalicznych:

• TX-P50G10E - 8499 zł
• TX-P46G10E - 7199 zł
• TX-P42G10E - 5899 zł

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Przedwzmacniacze gramofonowe marki Pro-Ject...

Dodano: 25 lipiec 2017
 Przedwzmacniacze gramofonowe marki Pro-Ject taniej w salonie Q21
Salon Q21 zaprasza do skorzystania z promocji na wybrane modele przedwzmacniaczy gramofonowych marki Pro-Ject.

Dynaudio Contour w katowickim salonie MegaHz

Dodano: 25 lipiec 2017
Dynaudio Contour w katowickim salonie MegaHz
Katowicki salon MegaHz zaprasza na prezentację nowej wersji głośników Dynaudio - Contour 30.

Pro-Ject 1-Xpression Classic S-Shape w ofercie...

Dodano: 25 lipiec 2017
Pro-Ject 1-Xpression Classic S-Shape w ofercie salonu Q21
Salon Q21 wprowadził do swoje oferty najnowszy gramofon marki Pro-Ject - model 1-Xpression Carbon Classic S-Shape.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Amate Audio na polskim rynku

Amate Audio na polskim rynku

Dodano: 28 czerwiec 2017
Na rynek polski powróciła referencyjna marka Amate Audio, dawniej Master Audio - hiszpańskiego producenta profesjonalnych systemów nagłośnieniowych z ponad 45-letnim doświadczeniem na światowym...
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - lipiec - sierpień 2017

Strefa Magazynu

Audio 7-8/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Amplitunery AV Marantz SR5012 i SR6012

Amplitunery AV Marantz SR5012 i SR6012

Marantz zaprezentował dwa nowe amplitunery AV - SR6012 oraz SR5012 - oferujące technologie jak jak Dolby Atmos i DTS:X o...