Telewizory Philips LCD: linie 9604 i 9664

Telewizory Philips LCD: linie 9604 i 9664

Dodano: 22 kwiecień 2009
Philips zaprezentował nowe telewizory LCD serii 9600 łączące niesamowity design z najnowocześniejszymi innowacjami technologicznymi. Seria składa się z dwóch linii: 9604 i 9664.
Zobacz newsy tego producenta

Philips zaprezentował nowe telewizory LCD serii 9600 łączące niesamowity design z najnowocześniejszymi innowacjami technologicznymi. Seria składa się z dwóch linii: 9604 i 9664.

Wszystkie modele serii 9600 są wyposażone w zestaw dwóch wydajnych głośników o mocy 15 W każdy. Zestaw audio składa się z wysokotonowych głośników oraz subwoofera.

Ekran otoczony jest cieniutką zaokrągloną ramką. W  modelach serii 9664 jej szerokość w najwęższym miejscu wynosi jedynie 2 cm. Ramka utrzymana jest w kolorze głębokiej czerni i ma aluminiową wstawkę ozdobną. Front telewizora jest idealnie gładki. Brak tu wystających przycisków –  zamiast nich znajdziemy panel reagujący na dotyk. Nie ma także widocznych kratek głośników, ponieważ system audio został dyskretnie ukryty.

Wszystkie modele serii 9600 mają ekrany Full HD o rozdzielczości 1920x1080p. Wyposażono je także w najnowszą wersję technologii Ambilight Spectra zapewniającą dodatkowe oświetlenie z tyłu telewizora, które jest dostosowane barwą i natężeniem do akcji rozgrywających się na ekranie. W nowych telewizorach zastosowano ponadto unikalną funkcję NET TV, która pozwala przeglądać na ekranie telewizora zawartość wybranych stron internetowych.

Modele serii 9600 mają wbudowany tuner DVB-T/DVB-C/MPEG-4 HDTV, który pozwala odbierać telewizję w standardzie high definition w każdym miejscu, gdzie jest dostępna. Każdy ma pięć gniazd HDMI 1.3a EasyLink, które ułatwiają połączenie z urządzeniami, takimi jak odtwarzacz Blu-ray czy DVD. Nowe telewizory Philips są także wyposażone w Wi-Fi i łącze DLNA umożliwiające dostęp do komputera, a także do muzyki, filmów i zdjęć z sieci.

Nowe telewizory serii 9600 będą wprowadzone na rynek w drugim kwartale 2009 r.

• Linia 9604 obejmie modele o przekątnej ekranu 32" i 37":

- 37PFL9604H - w sugerowanej cenie det. 6499zł (dostępny od maja 2009)
- 32PFL9604H - w sugerowanej cenie det. 5299zł (dostępny od kwietnia 2009)

• Gama 9664 – obejmie produkty o ekranach 42" i 47":
 
- 47PFL9664H/12 – w sugerowanej cenie det. 9499zl (dostępny od lipca 2009)
- 42PFL9664H/12 –w sugerowanej cenie det. 7499zł (dostępny od czerwca 2009)

Podstawowe dane

PHILIPS PHILIPS Marka
Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Kable Forza Audioworks w orefcie Q21

Dodano: 20 lipiec 2017
Kable Forza Audioworks w orefcie Q21
Salon audio-video Q21 z Pabianic wprowadził do swojej oferty polskie kable Forza Audioworks

Prezentacja nowej wersji głośników DYNAUDIO -...

Dodano: 19 lipiec 2017
Prezentacja nowej wersji głośników DYNAUDIO - Contour 30
Contour to prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalna seria głośników Dynaudio. Jej ostatnie wcielenie przemyca w sobie wiele rozwiązań technologicznych zastosowanych wcześniej w high-endowych Evidence i Confidence m.in wysokotonową jedwabną kopułkę Esotar2.

Wakacyjna promocja HiFiMAN

Dodano: 6 lipiec 2017
Wakacyjna promocja HiFiMAN
Wakacyjna promocja. Teraz słuchawki HiFiMAN He-400i, Edition S i EF100 kupimy w nowych niższych cenach.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Amate Audio na polskim rynku

Amate Audio na polskim rynku

Dodano: 28 czerwiec 2017
Na rynek polski powróciła referencyjna marka Amate Audio, dawniej Master Audio - hiszpańskiego producenta profesjonalnych systemów nagłośnieniowych z ponad 45-letnim doświadczeniem na światowym...
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - lipiec - sierpień 2017

Strefa Magazynu

Audio 7-8/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Głośnik przenośny Harman Kardon Traveler

Głośnik przenośny Harman Kardon Traveler

Harman Kardon Traveler to kompaktowy i perfekcyjnie głośnik przenośny, który w kryzysowych sytuacjach może posłużyć równ...