Sony Bravia HX900

Sony Bravia HX900

Dodano: 2 wrzesień 2010
Wyróżniony nagrodą EISA telewizor Full HD 3D BRAVIA HX900 doskonale łączy jasność i kontrastowość obrazu z przejściami tonalnymi. Można pokusić się o stwierdzenie, iż jest to chyba najbardziej „kinowy” model BRAVIA w historii Sony.
Zobacz newsy tego producenta

Obraz wiernie naśladujący rzeczywistość

Telewizor BRAVIA HX900 gwarantuje jakość obrazu na najwyższym poziomie. Zastosowane w nim zaawansowane, dynamiczne podświetlenie LED umożliwia sterowanie jasnością poszczególnych modułów diod na poziomie pojedynczych klatek, co przekłada się na wspaniały kontrast jasnych i ciemnych fragmentów obrazu. Dodatkową poprawę jakości czerni zapewnia unikatowy panel OptiContrast. Specyfika jego konstrukcji polega na wypełnieniu specjalną żywicą wolnej przestrzeni między wyświetlaczem LCD a płytą ze szkła. Osłabia to odbicia i załamania światła zewnętrznego, a w efekcie zapewnia większą głębię czerni i całego obrazu. Dodatkowo, zastosowanie technologii Motionflow 400 PRO poprawia płynność obrazu przy oglądaniu szybkich scen kina akcji i sportu. Obraz jest wyraźny, a ruch naturalny i płynny.

Imponujące wrażenia 3D w formacie Full HD

Telewizor BRAVIA HX900 to również przepustka do świata HD. Szybkie, sekwencyjne wyświetlanie klatek odświeżanych z częstotliwością 200 Hz (dla każdego oka) pozwala na reprodukcję niezwykle wyraźnego trójwymiarowego obrazu o rozdzielczości Full HD bez niepożądanych przesłuchów. Dzięki zwiększaniu jasności diod LED obraz oglądany przez okulary 3D ma niemal dwukrotnie większą jasność niż w standardowych telewizorach 3D. W efekcie barwy trójwymiarowej rozrywki są tak żywe, jak to tylko możliwe.

Telewizor BRAVIA HX900 wyróżnia się również siłą sygnału emitowanego przez diody LED nadajnika 3D (sprzedawanego oddzielnie). Nadajnik ten zapewnia odbiór świetnej jakości obrazu nawet pod dużym kątem. Oglądanie w trójwymiarze na telewizorach Sony sprawia więcej przyjemności także z powodu braku migotania obrazu. Same okulary 3D BRAVIA zostały skonstruowane z myślą o ponadprzeciętnych parametrach. Są trwałe i wygodne, zapewniają brak migotania obrazu, a zasilający je akumulator wystarcza do 100 godzin pracy.

Podstawowe dane

SONY SONY Marka
Bluesound Pulse Soundbar

Bluesound Pulse Soundbar

Bluesound wprowadza na rynek swój pierwszy soundbar, model Pulse. Urządzenie umożliwia sieciowe strumieniowanie dźwięku...

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Solid Core Audio No.6 w prezencie przy zakupie...

Dodano: 5 grudzień 2016
Solid Core Audio No.6 w prezencie przy zakupie segmentów stereofonicznych
Świąteczna promocja w pabianickim salonie audio-video Q21. Do wybranych modeli segmentów stereofonicznych w prezencie audiofilski kabel zasilający Solid Core No.6 o wartości 649 zł.

Prezentacje dzielonego systemu stereo Advance...

Dodano: 29 listopad 2016
Prezentacje dzielonego systemu stereo Advance Acoustic w salonie Q21
Salon Q21 z Pabianic zaprasza na prezentacje dzielonego systemu stereo Advance Acoustic. Marki, która która gości w salonie od niedawna.

Odsłuchy Pylon Audio Diamond Monitor w salonie...

Dodano: 29 listopad 2016
Odsłuchy Pylon Audio Diamond Monitor w salonie Fusic
Wrocławski salon Fusic wspólnie z Pylon Audio oraz Fezz Audio zaprasza na oficjalną premierę kolumn Diamond Monitor. Spotkanie odbędzie się już w najbliższą sobotę, czyli 3 grudnia, w godz. 11:00-15:00.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
RUARK AUDIO w dystrybucji Audio Center Poland

RUARK AUDIO w dystrybucji Audio Center Poland

Dodano: 2 grudzień 2016
Od 1 grudnia marka Ruark Audio ma w Polsce swojego przedstawiciela, firmę Audio Center Poland.
MEE Audio w RAFKO Dystrybucja

MEE Audio w RAFKO Dystrybucja

Dodano: 29 listopad 2016
Znany amerykański producent słuchawek sportowych i Bluetooth - MEE Audio (czyli Music Enjoyment for Everyone) - trafia pod skrzydła firmy Rafko Dystrybucja.
Neat Acoustics w dystrybucji Audio Center

Neat Acoustics w dystrybucji Audio Center

Dodano: 21 listopad 2016
1 listopada w dystrybucji firmy Audio Center Poland pojawiły się urządzenia marki Neat Acoustics.
DIMD - nowa marka w dystrybucji audio-connect

DIMD - nowa marka w dystrybucji audio-connect

Dodano: 18 listopad 2016
Firma audio-connect poszerzyła swoją ofertę o nową markę DIMD, producenta wzmacniaczy.
Zobacz wszystkie
 
Audio - grudzień 2016

Strefa Magazynu

Audio 12/2016

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio