Telewizory 3D Sony BRAVIA NX710 i NX810

Telewizory 3D Sony BRAVIA NX710 i NX810

Dodano: 2 wrzesień 2010
Sony powiększa ofertę produktów BRAVIA 3D o dwa nowe modele "sieciowe", w których zgodność z technologią 3D idzie w parze z rozbudowanym zestawem łączy i niezwykle eleganckim wzornictwem.

Sony powiększa ofertę produktów BRAVIA 3D o dwa nowe modele "sieciowe", w których zgodność z technologią 3D idzie w parze z rozbudowanym zestawem łączy i niezwykle eleganckim wzornictwem.

Gotowe na trójwymiarową przyszłość

Telewizory Sony Bravia NX710 i Bravia NX810 pozwalają z łatwością wejść w świat trójwymiarowego obrazu: wystarczy podłączyć do nich nadajnik 3D i założyć okulary 3D Sony z aktywną przesłoną. Tylko tyle - i świat niezwykłej, pasjonującej rozrywki High Definition 3D stoi otworem. Ale nawet w dwóch wymiarach nowe modele mają do zaoferowania nieprzeciętną jakość obrazu HD. Podświetlenie Dynamic Edge LED i technologia Motionflow 100Hz Pro (NX710) lub Motionflow 200Hz Pro (NX810) zapewniają niezwykłą ostrość obrazu, płynność ruchu i bardzo duży kontrast.

Układasz program i wybierasz porę emisji

Technologia BRAVIA Internet Video umożliwia wygodne wyświetlanie na telewizorze materiałów wideo na żądanie z zasobów Internetu - bez użycia komputera. Teraz można więc obejrzeć każdy film i program, na jaki ma się ochotę, w dogodnej dla siebie porze: od przeoczonych audycji telewizyjnych przez filmy z serwisów YouTube™ czy AXN aż po materiały specjalne, takie jak FIFA World Cup™ Collection czy filmy z serwisu Eurosport. Oferta kanałów dostępnych za pośrednictwem technologii BRAVIA Internet Video stale się powiększa.

Widżety BRAVIA Internet pozwalają z kolei sprawdzać, co słychać u przyjaciół z serwisów takich jak Twitter™ czy Facebook™, oglądać zdjęcia z witryny Flickr™ itp. -  wszystko na ekranie telewizora.

Odmienione wnętrze domowego salonu

Wzornictwo Monolithic Design jest przejawem nowego myślenia o integracji telewizora z domowym salonem. Dzięki niemu odbiornik prezentuje się wyjątkowo nawet po wyłączeniu. Zmienia klimat całego pomieszczenia.

Ma niezwykle smukły ekran z ukrytymi, reagującymi na dotyk elementami sterującymi, przez co nic nie zakłóca gładkiego wykończenia powierzchni. Jest wykonany z użyciem luksusowych materiałów, takich jak szkło i szczotkowane aluminium.

W przypadku modeli Sony Bravia NX710 i Bravia NX810 Sony wprowadziło kolejną innowację stylistyczną: nowe, węższe obramowanie ekranu, dzięki któremu telewizor ma jeszcze smuklejszą sylwetkę. Węższa ramka oznacza bardziej wciągający obraz, bez żadnych elementów rozpraszających uwagę.

Jako uzupełnienie modeli Sony Bravia NX710 i Bravia NX810 można nabyć nową podstawę, pozwalającą na jeszcze bardziej eleganckie ustawienie telewizora i oglądanie obrazu pod optymalnym kątem 6°. Zamontowany w podstawie 2.1-kanałowy system dźwięku gwarantuje jeszcze lepsze brzmienie.

Telewizory będą dostępne pod koniec września br.

Bluesound Pulse Soundbar

Bluesound Pulse Soundbar

Bluesound wprowadza na rynek swój pierwszy soundbar, model Pulse. Urządzenie umożliwia sieciowe strumieniowanie dźwięku...

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Prezentacje dzielonego systemu stereo Advance...

Dodano: 29 listopad 2016
Prezentacje dzielonego systemu stereo Advance Acoustic w salonie Q21
Salon Q21 z Pabianic zaprasza na prezentacje dzielonego systemu stereo Advance Acoustic. Marki, która która gości w salonie od niedawna.

Odsłuchy Pylon Audio Diamond Monitor w salonie...

Dodano: 29 listopad 2016
Odsłuchy Pylon Audio Diamond Monitor w salonie Fusic
Wrocławski salon Fusic wspólnie z Pylon Audio oraz Fezz Audio zaprasza na oficjalną premierę kolumn Diamond Monitor. Spotkanie odbędzie się już w najbliższą sobotę, czyli 3 grudnia, w godz. 11:00-15:00.

Black Friday w RAFKO: HiFiMAN HE-400i taniej o...

Dodano: 24 listopad 2016
Black Friday w RAFKO: HiFiMAN HE-400i taniej o 25 procent
RAFKO polski dystrybutor marki HiFiMAN, przyłącza się do Czarnego Piątku. Od 24 listopada do 15 grudnia kilka modeli słuchawek kupimy dzięki temu znacznie taniej.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
RUARK AUDIO w dystrybucji Audio Center Poland

RUARK AUDIO w dystrybucji Audio Center Poland

Dodano: 2 grudzień 2016
Od 1 grudnia marka Ruark Audio ma w Polsce swojego przedstawiciela, firmę Audio Center Poland.
MEE Audio w RAFKO Dystrybucja

MEE Audio w RAFKO Dystrybucja

Dodano: 29 listopad 2016
Znany amerykański producent słuchawek sportowych i Bluetooth - MEE Audio (czyli Music Enjoyment for Everyone) - trafia pod skrzydła firmy Rafko Dystrybucja.
Neat Acoustics w dystrybucji Audio Center

Neat Acoustics w dystrybucji Audio Center

Dodano: 21 listopad 2016
1 listopada w dystrybucji firmy Audio Center Poland pojawiły się urządzenia marki Neat Acoustics.
DIMD - nowa marka w dystrybucji audio-connect

DIMD - nowa marka w dystrybucji audio-connect

Dodano: 18 listopad 2016
Firma audio-connect poszerzyła swoją ofertę o nową markę DIMD, producenta wzmacniaczy.
Zobacz wszystkie
 
Audio - grudzień 2016

Strefa Magazynu

Audio 12/2016

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio