Telewizory 3D Sony BRAVIA NX710 i NX810

Telewizory 3D Sony BRAVIA NX710 i NX810

Dodano: 2 wrzesień 2010
Sony powiększa ofertę produktów BRAVIA 3D o dwa nowe modele "sieciowe", w których zgodność z technologią 3D idzie w parze z rozbudowanym zestawem łączy i niezwykle eleganckim wzornictwem.

Sony powiększa ofertę produktów BRAVIA 3D o dwa nowe modele "sieciowe", w których zgodność z technologią 3D idzie w parze z rozbudowanym zestawem łączy i niezwykle eleganckim wzornictwem.

Gotowe na trójwymiarową przyszłość

Telewizory Sony Bravia NX710 i Bravia NX810 pozwalają z łatwością wejść w świat trójwymiarowego obrazu: wystarczy podłączyć do nich nadajnik 3D i założyć okulary 3D Sony z aktywną przesłoną. Tylko tyle - i świat niezwykłej, pasjonującej rozrywki High Definition 3D stoi otworem. Ale nawet w dwóch wymiarach nowe modele mają do zaoferowania nieprzeciętną jakość obrazu HD. Podświetlenie Dynamic Edge LED i technologia Motionflow 100Hz Pro (NX710) lub Motionflow 200Hz Pro (NX810) zapewniają niezwykłą ostrość obrazu, płynność ruchu i bardzo duży kontrast.

Układasz program i wybierasz porę emisji

Technologia BRAVIA Internet Video umożliwia wygodne wyświetlanie na telewizorze materiałów wideo na żądanie z zasobów Internetu - bez użycia komputera. Teraz można więc obejrzeć każdy film i program, na jaki ma się ochotę, w dogodnej dla siebie porze: od przeoczonych audycji telewizyjnych przez filmy z serwisów YouTube™ czy AXN aż po materiały specjalne, takie jak FIFA World Cup™ Collection czy filmy z serwisu Eurosport. Oferta kanałów dostępnych za pośrednictwem technologii BRAVIA Internet Video stale się powiększa.

Widżety BRAVIA Internet pozwalają z kolei sprawdzać, co słychać u przyjaciół z serwisów takich jak Twitter™ czy Facebook™, oglądać zdjęcia z witryny Flickr™ itp. -  wszystko na ekranie telewizora.

Odmienione wnętrze domowego salonu

Wzornictwo Monolithic Design jest przejawem nowego myślenia o integracji telewizora z domowym salonem. Dzięki niemu odbiornik prezentuje się wyjątkowo nawet po wyłączeniu. Zmienia klimat całego pomieszczenia.

Ma niezwykle smukły ekran z ukrytymi, reagującymi na dotyk elementami sterującymi, przez co nic nie zakłóca gładkiego wykończenia powierzchni. Jest wykonany z użyciem luksusowych materiałów, takich jak szkło i szczotkowane aluminium.

W przypadku modeli Sony Bravia NX710 i Bravia NX810 Sony wprowadziło kolejną innowację stylistyczną: nowe, węższe obramowanie ekranu, dzięki któremu telewizor ma jeszcze smuklejszą sylwetkę. Węższa ramka oznacza bardziej wciągający obraz, bez żadnych elementów rozpraszających uwagę.

Jako uzupełnienie modeli Sony Bravia NX710 i Bravia NX810 można nabyć nową podstawę, pozwalającą na jeszcze bardziej eleganckie ustawienie telewizora i oglądanie obrazu pod optymalnym kątem 6°. Zamontowany w podstawie 2.1-kanałowy system dźwięku gwarantuje jeszcze lepsze brzmienie.

Telewizory będą dostępne pod koniec września br.

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Słuchawki Oppo PM-1 i PM-3 w salonach sieci Top...

Dodano: 21 sierpień 2017
Słuchawki Oppo PM-1 i PM-3 w salonach sieci Top Hi-Fi & Video Design
Oferta salonów sieci Top Hi-Fi & Video Design poszerzyła się o dwa modele słuchawek Oppo: PM-1 i PM-3. Obydwie konstrukcje są wyposażone w planarne przetworniki, dzięki którym zapewniają najwyższą możliwą jakość dźwięku.

Wyprzedaż w Audiohit.pl

Dodano: 21 sierpień 2017
Wyprzedaż w Audiohit.pl
Sklep Audiohit.pl na swojej stronie www prowadzi wyprzedaż części asortymentu. Wśród przecenionych urządzeń są m.in. słuchawki JBL, kolumny Monitor Audio czy głośnik aktywny Cabasse Stream 1.

Q21: duża obniżka cen zestawów z kolumnami...

Dodano: 18 sierpień 2017
Q21: duża obniżka cen zestawów z kolumnami Monitor Audio Silver
Salon Q21 przygotował wakacyjną promocję na zakup wybranych modeli kolumn Monitor Audio Silver.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Amate Audio na polskim rynku

Amate Audio na polskim rynku

Dodano: 28 czerwiec 2017
Na rynek polski powróciła referencyjna marka Amate Audio, dawniej Master Audio - hiszpańskiego producenta profesjonalnych systemów nagłośnieniowych z ponad 45-letnim doświadczeniem na światowym...
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - wrzesień 2017

Strefa Magazynu

Audio 9/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Na sklepowych półkach pojawiła się już nowa kolumna głośnikowa Klipsch, model FORTE III w wersji Special Edition.