Telewizory 3D Sony BRAVIA NX710 i NX810

Telewizory 3D Sony BRAVIA NX710 i NX810

Dodano: 2 wrzesień 2010
Sony powiększa ofertę produktów BRAVIA 3D o dwa nowe modele "sieciowe", w których zgodność z technologią 3D idzie w parze z rozbudowanym zestawem łączy i niezwykle eleganckim wzornictwem.

Sony powiększa ofertę produktów BRAVIA 3D o dwa nowe modele "sieciowe", w których zgodność z technologią 3D idzie w parze z rozbudowanym zestawem łączy i niezwykle eleganckim wzornictwem.

Gotowe na trójwymiarową przyszłość

Telewizory Sony Bravia NX710 i Bravia NX810 pozwalają z łatwością wejść w świat trójwymiarowego obrazu: wystarczy podłączyć do nich nadajnik 3D i założyć okulary 3D Sony z aktywną przesłoną. Tylko tyle - i świat niezwykłej, pasjonującej rozrywki High Definition 3D stoi otworem. Ale nawet w dwóch wymiarach nowe modele mają do zaoferowania nieprzeciętną jakość obrazu HD. Podświetlenie Dynamic Edge LED i technologia Motionflow 100Hz Pro (NX710) lub Motionflow 200Hz Pro (NX810) zapewniają niezwykłą ostrość obrazu, płynność ruchu i bardzo duży kontrast.

Układasz program i wybierasz porę emisji

Technologia BRAVIA Internet Video umożliwia wygodne wyświetlanie na telewizorze materiałów wideo na żądanie z zasobów Internetu - bez użycia komputera. Teraz można więc obejrzeć każdy film i program, na jaki ma się ochotę, w dogodnej dla siebie porze: od przeoczonych audycji telewizyjnych przez filmy z serwisów YouTube™ czy AXN aż po materiały specjalne, takie jak FIFA World Cup™ Collection czy filmy z serwisu Eurosport. Oferta kanałów dostępnych za pośrednictwem technologii BRAVIA Internet Video stale się powiększa.

Widżety BRAVIA Internet pozwalają z kolei sprawdzać, co słychać u przyjaciół z serwisów takich jak Twitter™ czy Facebook™, oglądać zdjęcia z witryny Flickr™ itp. -  wszystko na ekranie telewizora.

Odmienione wnętrze domowego salonu

Wzornictwo Monolithic Design jest przejawem nowego myślenia o integracji telewizora z domowym salonem. Dzięki niemu odbiornik prezentuje się wyjątkowo nawet po wyłączeniu. Zmienia klimat całego pomieszczenia.

Ma niezwykle smukły ekran z ukrytymi, reagującymi na dotyk elementami sterującymi, przez co nic nie zakłóca gładkiego wykończenia powierzchni. Jest wykonany z użyciem luksusowych materiałów, takich jak szkło i szczotkowane aluminium.

W przypadku modeli Sony Bravia NX710 i Bravia NX810 Sony wprowadziło kolejną innowację stylistyczną: nowe, węższe obramowanie ekranu, dzięki któremu telewizor ma jeszcze smuklejszą sylwetkę. Węższa ramka oznacza bardziej wciągający obraz, bez żadnych elementów rozpraszających uwagę.

Jako uzupełnienie modeli Sony Bravia NX710 i Bravia NX810 można nabyć nową podstawę, pozwalającą na jeszcze bardziej eleganckie ustawienie telewizora i oglądanie obrazu pod optymalnym kątem 6°. Zamontowany w podstawie 2.1-kanałowy system dźwięku gwarantuje jeszcze lepsze brzmienie.

Telewizory będą dostępne pod koniec września br.

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Mojo Cable Pack w salonach Top Hi-Fi & Video...

Dodano: 21 czerwiec 2017
Mojo Cable Pack w salonach Top Hi-Fi & Video Design
Mojo Cable Pack, akcesoryjny zestaw adapterów, właśnie pojawił się w ofercie salonów sieci Top Hi-Fi & Video Design.

Definitive Technology - seria Wireless do 25...

Dodano: 21 czerwiec 2017
Definitive Technology - seria Wireless do 25 procent taniej
RAFKO Dystrybucja, wyłączny przedstawiciel Definitive Technology, poinformował o wprowadzeniu promocji cenowej na serię bezprzewodowych urządzeń marki.

Słuchawki Ultrasone w prezencie przy zakupie...

Dodano: 21 czerwiec 2017
Słuchawki Ultrasone w prezencie przy zakupie głośników Naim Mu-so
Salon Q21 przygotował dla swoich klientów kolejną promocję. Tym razem dotyczy ona głośników serii Naim Mu-so.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Dodano: 15 marzec 2017
W czwartek 9 marca w warszawskim salonie firmy Marantz odbyła się premiera najnowszego, flagowego systemu serii 10.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - czerwiec 2017

Strefa Magazynu

Audio 6/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Paradigm PW Soundbar

Paradigm PW Soundbar

Paradigm PW Soundbar to bezprzewodowy soundbar klasy premium z Bluetooth i streamingiem muzyki przez Wi-Fi. Sprawdzi się...