LG SMART TV

LG SMART TV

Dodano: 3 wrzesień 2010
Podczas tegorocznych targów IFA LG zaprezentuje swój pierwszy produkt z dziedziny inteligentnej telewizji - niezwykle łatwy w obsłudze telewizor, który zapewnia jednocześnie płynną łączność z Internetem, czyli SMART TV.

LG zamierza zaprezentować użytkownikom, jak wygodne może być wykorzystanie telewizorów SMART TV, oferujących urządzenie wyposażone między innymi w domowy "panel sterowania" (Home Dashboard), intuicyjny interfejs użytkownika i funkcję User eXperience.

Telewizor LG SMART TV przedstawiany na targach IFA reprezentuje cztery kluczowe koncepcje: "Easy, Fun, More and Better" (łatwość obsługi, dobrą zabawę, większe możliwości i lepszą jakość). Koncepcja "Easy" dotyczy łatwości i wygody obsługi, co LG osiąga dzięki domowemu panelowi sterowania (Home Dashboard). Za pomocą jednego ekranu można wybierać aplikacje i uaktywniać wiele dodatkowych treści. Domowy panel sterowania przypomina portal internetowy ułatwiający użytkownikom błyskawiczne wybieranie ulubionych treści bez potrzeby odwiedzania wielu stron WWW.

Podczas targów IFA 2010 LG pokaże również pilot zdalnego sterowania Magic Motion. Jest to narzędzie umożliwiające użytkownikom znajdowanie pożądanych treści przez wskazanie opcji na ekranie i kliknięcie przycisku. Pilot w połączeniu z panelem sterowania Home Dashboard tworzy intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki którym telewizor LG SMART TV staje się najłatwiejszym w obsłudze produktem z branży rozrywki domowej, jaki do tej pory wyprodukowano.

LG SMART TV to produkt nastawiony na zapewnianie rozrywki (aspekt "Fun") dostosowanej do różnych stylów życia oferujący różnorodne aplikacje telewizyjne. Pilot Magic Motion umożliwia na przykład zamalowywanie obrazków w kolorowankach albo naukę pierwszej pomocy na podstawie symulowanych sytuacji. Można też skorzystać z aplikacji do jogi, oferującej przydatne porady i ćwiczenia relaksacyjne.

"More", czyli większe możliwości, to koncepcja dotycząca korzystania z treści cyfrowych i przesyłania informacji do telewizora za pomocą technologii Media Link. Oprócz bezpośredniego dostępu do filmów i obrazów dostępnych online użytkownicy mogą w łatwy sposób wysyłać do sieci własne materiały. Dzięki bezprzewodowej transmisji treści posiadacze inteligentnych telefonów będą mogli się cieszyć ulubionymi programami także poza domem. LG rozszerza zasięg sprzętu służącego do rozrywki - iPadów, komputerów osobistych, odtwarzaczy multimedialnych czy systemów kina domowego - na wszystkie dziedziny i aspekty życia człowieka.

Aby pokazać, w jaki sposób nowe rozwiązania zapewnią lepszą jakość rozrywki (aspekt "Better"), firma LG zaprezentowała szybkie odsyłacze do dodatkowych treści, z których najchętniej korzystają widzowie, np. treści z serwisów YouTube, Maxdome, Orange i MLB. Na tych solidnych podstawach oparto ogromny wybór treści online, dostępny dzięki umowom zawartym przez LG z największymi dostawcami usług i treści internetowych. LG koncentruje się przy tym na nawiązywaniu współpracy z największymi dostawcami, aby zmaksymalizować wartość rozrywki, co obejmuje także możliwość korzystania z usług płatnych.

Zaawansowane i łatwe w obsłudze produkty LG SMART TV zostaną wprowadzone na rynek na początku 2011 r.

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Mojo Cable Pack w salonach Top Hi-Fi & Video...

Dodano: 21 czerwiec 2017
Mojo Cable Pack w salonach Top Hi-Fi & Video Design
Mojo Cable Pack, akcesoryjny zestaw adapterów, właśnie pojawił się w ofercie salonów sieci Top Hi-Fi & Video Design.

Definitive Technology - seria Wireless do 25...

Dodano: 21 czerwiec 2017
Definitive Technology - seria Wireless do 25 procent taniej
RAFKO Dystrybucja, wyłączny przedstawiciel Definitive Technology, poinformował o wprowadzeniu promocji cenowej na serię bezprzewodowych urządzeń marki.

Słuchawki Ultrasone w prezencie przy zakupie...

Dodano: 21 czerwiec 2017
Słuchawki Ultrasone w prezencie przy zakupie głośników Naim Mu-so
Salon Q21 przygotował dla swoich klientów kolejną promocję. Tym razem dotyczy ona głośników serii Naim Mu-so.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Dodano: 15 marzec 2017
W czwartek 9 marca w warszawskim salonie firmy Marantz odbyła się premiera najnowszego, flagowego systemu serii 10.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - czerwiec 2017

Strefa Magazynu

Audio 6/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Paradigm PW Soundbar

Paradigm PW Soundbar

Paradigm PW Soundbar to bezprzewodowy soundbar klasy premium z Bluetooth i streamingiem muzyki przez Wi-Fi. Sprawdzi się...