Nowe okulary 3D od LG na początku 2012 roku

Nowe okulary 3D od LG na początku 2012 roku

Dodano: 28 grudzień 2011
LG Electronics wyposaży swoje telewizory z linii CINEMA 3D TV w jeszcze wygodniejsze okulary 3D o zupełnie nowym wzornictwie. Powstały one we współpracy z jednym z czołowych projektantów akcesoriów optycznych.
Zobacz newsy tego producenta
LG Electronics wyposaży swoje telewizory z linii CINEMA 3D TV w jeszcze wygodniejsze okulary 3D o zupełnie nowym wzornictwie. Powstały one we współpracy z jednym z czołowych projektantów akcesoriów optycznych.

W pierwszym kwartale przyszłego roku firma LG Electronics wprowadzi nową kolekcję okularów 3D. Za wygląd jednego z modeli zapowiadanej kolekcji, odpowiedzialny jest znany projektant - Alain Mikli. Okulary 3D od LG są nie tylko wygodniejsze, ale także odznaczają się nowoczesną stylistyką. To wszystko za sprawą udoskonalonego wzornictwa - wygiętym soczewkom i lżejszym niż w okularach z technologią aktywną oprawkom. LG nie zapomniało również o osobach z wadą wzroku - do każdego zestawu dołączone zostaną, unikalne na rynku, specjalne nakładki na okulary korekcyjne.

"W porównaniu z okularami 3D opartymi na technologii aktywnej, nasze modele są znacznie wygodniejsze oraz o wiele tańsze, co umożliwia rodzinom i szerszym grupom użytkowników wspólne oglądanie programów i filmów 3D. Tym samym LG eliminuje dwie spośród największych barier dla szerokiej popularyzacji 3D. Jesteśmy przekonani, że nasza propozycja ucieszy wszystkich entuzjastów technologii polaryzacyjnej" - powiedział Havis Kwon, prezes i dyrektor generalny LG Home Entertainment Company.

W najnowszej kolekcji pojawią się modele oznaczone symbolami F310, F320 (nakładane na okulary korekcyjne) oraz stylowe F360.

Model F360, zaprojektowany we współpracy z Alainem Mikli, to okulary z połówkową oprawką, o efektownym wzornictwie, ważące jedynie 16 g. Soczewki w tym modelu są wygięte w sposób, który zakrywa dużą część twarzy, poszerzając pole widzenia użytkownika. Potęguje to tym samym doznania przy projekcji multimediów w 3D. Stylowy F360, podobnie jak wszystkie okulary 3D marki LG (oparte na technologii polaryzacyjnej), może być także używany w większości sal kinowych wyświetlających filmy w trójwymiarze.

Okulary F310 wyróżniają się z kolei unikalnym wzornictwem, z miękkimi liniami i niezwykle cienką oprawką. W odróżnieniu od wielu wcześniejszych modeli okularów 3D, mają wygięte soczewki, które nie tylko lepiej przylegają do twarzy, lecz także poprawiają jakość oglądania obrazu CINEMA 3D. Okulary te ważą zaledwie 13,5 g, więc aż o 20% mniej niż poprzedni model LG.

Kolejny model, oznaczony symbolem F320, to niezwykle lekka nakładka na okulary korekcyjne, mocowana do oprawek za pomocą klipsa. Rozwiązanie to możliwe jest tylko w przypadku telewizorów wykorzystujących technologię polaryzacyjną, takich jak CINEMA 3D TV. LG Electronics z myślą o wygodzie użytkowników postarało się również zmniejszyć wagę oferowanych nakładek. W porównaniu z poprzednią generacją, model F320 jest lżejszy o 25% i waży tylko 5,5 g.

W 2012 roku LG będzie kontynuowało działania zmierzające do popularyzacji technologii trójwymiarowej. Poprzez sponsorowanie szeregu imprez związanych z filmami i grami 3D, firma pragnie umożliwić tysiącom użytkowników na całym świecie zapoznanie się z wrażeniami, jakie daje technologia CINEMA 3D.

Podstawowe dane

LG LG Marka
Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Q21: duża obniżka cen zestawów z kolumnami...

Dodano: 18 sierpień 2017
Q21: duża obniżka cen zestawów z kolumnami Monitor Audio Silver
Salon Q21 przygotował wakacyjną promocję na zakup wybranych modeli kolumn Monitor Audio Silver.

Audio Styl: Powerbank w prezencie przy zakupie...

Dodano: 18 sierpień 2017
Audio Styl: Powerbank w prezencie przy zakupie słuchawek Bose
Katowicki Audio Styl kusi przydatnym prezentem. Teraz, kupując słuchawki Bose QC25 lub bezprzewodowe QC35 otrzymamy powerbank Xiaomi 10 000 mAh.

Arcam FMJ A19 taniej w sklepach Albatros

Dodano: 18 sierpień 2017
Arcam FMJ A19 taniej w sklepach Albatros
Teraz, zamiast 3399 zł, za wysokiej klasy wzmacniacz stereo Arcam FMJ A19 zapłacimy kilkaset złotych mniej. Ofertę audiofilom składają sklepy Albatros.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Amate Audio na polskim rynku

Amate Audio na polskim rynku

Dodano: 28 czerwiec 2017
Na rynek polski powróciła referencyjna marka Amate Audio, dawniej Master Audio - hiszpańskiego producenta profesjonalnych systemów nagłośnieniowych z ponad 45-letnim doświadczeniem na światowym...
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - wrzesień 2017

Strefa Magazynu

Audio 7-8/2017

Dwadzieścia siedem nagród dla najlepszych produktów audio - przenośnych, hif-fi i kina domowego - to efekt pracy ekspertów z całej Europy. Nagrody EISA nabiorą jeszcze...

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Na sklepowych półkach pojawiła się już nowa kolumna głośnikowa Klipsch, model FORTE III w wersji Special Edition.