Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Dodano: 5 marzec 2012

Międzynarodowa supergwiazda Jennifer Lopez jest twarzą nowej globalnej kampanii reklamowej marki Harman Kardon, której główne hasło to "Beautiful Sound", czyli "piękny dźwięk". W kilku krajach Europy – między innymi w Polsce - Jennifer Lopez można zobaczyć w telewizyjnych spotach reklamowych.

Nazwa marki Harman Kardon to synonim innowacji w branży audio od momentu stworzenia pierwszego amplitunera na świecie - Festival D1000. Od tego czasu pasja do muzyki i siła innowacji sprawiły, że Harman Kardon stał się wiodącym producentem systemów audio klasy premium. Najwyższej klasy systemy audio Harman Kardon można znaleźć w samochodach prestiżowych marek, takich jak BMW, Buick, Land Rover, Mercedes Benz, MINI, Saab oraz Subaru. Harman Kardon to jedyna marka z branży audio, której produkt jest częścią stałej ekspozycji nowojorskiego Museum of Modern Art.

W pierwszym spocie reklamowym kampanii Beautiful Sound – wyreżyserowanym przez filmowca  Martina Campbella, którego najbardziej znanym dziełem jest thriller "Casino Royale", dwudziesty pierwszy film o przygodach Jamesa Bonda - Jennifer Lopez przedstawia systemy kina domowego z Blu-ray 3D, Harman Kardon BDS.

Proste w instalacji i obsłudze zestawy Harman Kardon BDS zaprojektowano tak, by stylowo pasowały do nowoczesnych płaskich ekranów telewizyjnych. Nowa seria Harman Kardon BDS potrafi odtworzyć muzykę i filmy z praktycznie każdego źródła, zachowując cała czystość i wierność oryginalnego materiału, otaczając słuchacza w 5.1-kanałowym dźwięku surround. Każdy system BDS automatycznie dokonuje pomiarów i kalibruje się samodzielnie, by zapewnić najlepsze możliwe brzmienie dostosowane do konkretnego środowiska akustycznego.

Wszystkie systemy BDS odtwarzają płyty Blu-ray Disc i są kompatybilne z BD-Live, oferując najwyższej jakości obraz 1080p. Doskonały dźwięk i obraz mogą pochodzić z różnych źródeł takich jak telewizja, płyty Blu-ray Disc, DVD, CD, radio oraz USB, a nawet z urządzeń iPhone lub iPod za pośrednictwem stacji dokującej Harman Kardon The Bridge III.

Współpraca firmy HARMAN z Jennifer Lopez przewidziana jest na rok. Wcześniej HARMAN wystartował z kampanią promującą markę JBL "Hear the Truth", której twarzą jest grupa Maroon 5.

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Dali Zensor 1 AX w prezencie przy zakupie kolumn...

Dodano: 19 kwiecień 2017
Dali Zensor 1 AX w prezencie przy zakupie kolumn podłogowych Dali Opticon
Salon Q21 wprowadził do swojej oferty kolejną promocję - od teraz kupując jeden z podłogowych modeli kolumn Dali Opticon (5,6 lub 8), otrzymamy w prezencie kolumny Dali Zensor 1 AX.

Gramofon Block PS-100 + w salonie Q21

Dodano: 14 kwiecień 2017
Gramofon Block PS-100 + w salonie Q21
Obudowa gramofonu jest wykonana z czarnej, lakierowanej na wysoki połysk płyty MDF. Masywne, precyzyjnie wykonane cokoły zostały zrobione z aluminium, a całość opiera się na regulowanych zakończonych kolcami nóżkach.

Indiana Line w ofercie salonów Top Hi-Fi & Video...

Dodano: 12 kwiecień 2017
Indiana Line w ofercie salonów Top Hi-Fi & Video Design
W ofercie salonów Top Hi-Fi & Video Design pojawiły się kolumny włoskiego producenta Indiana Line. Początki firmy przypadają na złotą erę hi-fi we Włoszech i sięgają lat 70. ubiegłego wieku.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Dodano: 15 marzec 2017
W czwartek 9 marca w warszawskim salonie firmy Marantz odbyła się premiera najnowszego, flagowego systemu serii 10.
Specjalista i doradca klienta poszukiwany przez salon Q21

Specjalista i doradca klienta poszukiwany przez salon Q21

Dodano: 9 marzec 2017
Salon audio-video Q21 poszukuje kandydata na stanowisko Specjalista i doradca Klienta.
Zobacz wszystkie
 
Audio - maj 2017

Strefa Magazynu

Audio 5/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Procesor dźwięku  Lyngdorf MP-50

Procesor dźwięku Lyngdorf MP-50

Lyngdorf przedstawił swój nowy procesor dźwięku przestrzennego, model MP-50. Urządzenie obsługuje dane 4K przesyłane ze...