Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Dodano: 5 marzec 2012

Międzynarodowa supergwiazda Jennifer Lopez jest twarzą nowej globalnej kampanii reklamowej marki Harman Kardon, której główne hasło to "Beautiful Sound", czyli "piękny dźwięk". W kilku krajach Europy – między innymi w Polsce - Jennifer Lopez można zobaczyć w telewizyjnych spotach reklamowych.

Nazwa marki Harman Kardon to synonim innowacji w branży audio od momentu stworzenia pierwszego amplitunera na świecie - Festival D1000. Od tego czasu pasja do muzyki i siła innowacji sprawiły, że Harman Kardon stał się wiodącym producentem systemów audio klasy premium. Najwyższej klasy systemy audio Harman Kardon można znaleźć w samochodach prestiżowych marek, takich jak BMW, Buick, Land Rover, Mercedes Benz, MINI, Saab oraz Subaru. Harman Kardon to jedyna marka z branży audio, której produkt jest częścią stałej ekspozycji nowojorskiego Museum of Modern Art.

W pierwszym spocie reklamowym kampanii Beautiful Sound – wyreżyserowanym przez filmowca  Martina Campbella, którego najbardziej znanym dziełem jest thriller "Casino Royale", dwudziesty pierwszy film o przygodach Jamesa Bonda - Jennifer Lopez przedstawia systemy kina domowego z Blu-ray 3D, Harman Kardon BDS.

Proste w instalacji i obsłudze zestawy Harman Kardon BDS zaprojektowano tak, by stylowo pasowały do nowoczesnych płaskich ekranów telewizyjnych. Nowa seria Harman Kardon BDS potrafi odtworzyć muzykę i filmy z praktycznie każdego źródła, zachowując cała czystość i wierność oryginalnego materiału, otaczając słuchacza w 5.1-kanałowym dźwięku surround. Każdy system BDS automatycznie dokonuje pomiarów i kalibruje się samodzielnie, by zapewnić najlepsze możliwe brzmienie dostosowane do konkretnego środowiska akustycznego.

Wszystkie systemy BDS odtwarzają płyty Blu-ray Disc i są kompatybilne z BD-Live, oferując najwyższej jakości obraz 1080p. Doskonały dźwięk i obraz mogą pochodzić z różnych źródeł takich jak telewizja, płyty Blu-ray Disc, DVD, CD, radio oraz USB, a nawet z urządzeń iPhone lub iPod za pośrednictwem stacji dokującej Harman Kardon The Bridge III.

Współpraca firmy HARMAN z Jennifer Lopez przewidziana jest na rok. Wcześniej HARMAN wystartował z kampanią promującą markę JBL "Hear the Truth", której twarzą jest grupa Maroon 5.

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Moduł streamingowy Chord Poly w salonie Q21

Dodano: 16 luty 2017
Moduł streamingowy Chord Poly w salonie Q21
W ofercie salonu audio-video Q21 niebawem pojawi się Chord Poly - moduł streamingowy dla odtwarzacza mobilnego Mojo, który bazuje na urządzeniu klasy PC.

Delta Audio: Taga Harmony w ramach cyklu spotkań...

Dodano: 16 luty 2017
Delta Audio: Taga Harmony w ramach cyklu spotkań Audio Rally Poland
Już w najbliższą sobotę w salonie Delta Audio z Częstochowy odbędzie się pierwsze spotkanie rozpoczynające cykl imprez poświęconych szeroko pojętym zagadnieniem audio, czyli "Audio Rally Poland". Zaprasza redakcja audiomuzofans.pl oraz firma Polpak Poland.

"Raty 0%" w Top Hi-Fi & Video Design

Dodano: 14 luty 2017
"Raty 0%" w Top Hi-Fi & Video Design
Do końca lutego przy niewielkim wkładzie finansowym kupisz swój wymarzony sprzęt audio. W salonach Top Hi-Fi & Video Design trwa promocja "Raty 0%".
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Wrocławski salon Denon jeszcze większy - nowe otwarcie

Wrocławski salon Denon jeszcze większy - nowe otwarcie

Dodano: 8 luty 2017
W ramach akcji "Zmieniamy się dla Ciebie" przeprowadzanej przez Salony Firmowe Denon, sklep we Wrocławskiej Magnolii zmienił się nie do poznania. W ostatnią sobotę 4 lutego rozrósł się do...
Wigg Art w dystrybucji Premium Sound

Wigg Art w dystrybucji Premium Sound

Dodano: 16 grudzień 2016
Firma Premium Sound została wyłącznym dystrybutorem produktów marki Wigg Art w Polsce i za granicą.
RUARK AUDIO w dystrybucji Audio Center Poland

RUARK AUDIO w dystrybucji Audio Center Poland

Dodano: 2 grudzień 2016
Od 1 grudnia marka Ruark Audio ma w Polsce swojego przedstawiciela, firmę Audio Center Poland.
MEE Audio w RAFKO Dystrybucja

MEE Audio w RAFKO Dystrybucja

Dodano: 29 listopad 2016
Znany amerykański producent słuchawek sportowych i Bluetooth - MEE Audio (czyli Music Enjoyment for Everyone) - trafia pod skrzydła firmy Rafko Dystrybucja.
Zobacz wszystkie
 
Audio - luty 2017

Strefa Magazynu

Audio 2/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
"Raty 0%" w Top Hi-Fi & Video Design

"Raty 0%" w Top Hi-Fi & Video Design

Do końca lutego przy niewielkim wkładzie finansowym kupisz swój wymarzony sprzęt audio. W salonach Top Hi-Fi & Video...