Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Dodano: 5 marzec 2012

Międzynarodowa supergwiazda Jennifer Lopez jest twarzą nowej globalnej kampanii reklamowej marki Harman Kardon, której główne hasło to "Beautiful Sound", czyli "piękny dźwięk". W kilku krajach Europy – między innymi w Polsce - Jennifer Lopez można zobaczyć w telewizyjnych spotach reklamowych.

Nazwa marki Harman Kardon to synonim innowacji w branży audio od momentu stworzenia pierwszego amplitunera na świecie - Festival D1000. Od tego czasu pasja do muzyki i siła innowacji sprawiły, że Harman Kardon stał się wiodącym producentem systemów audio klasy premium. Najwyższej klasy systemy audio Harman Kardon można znaleźć w samochodach prestiżowych marek, takich jak BMW, Buick, Land Rover, Mercedes Benz, MINI, Saab oraz Subaru. Harman Kardon to jedyna marka z branży audio, której produkt jest częścią stałej ekspozycji nowojorskiego Museum of Modern Art.

W pierwszym spocie reklamowym kampanii Beautiful Sound – wyreżyserowanym przez filmowca  Martina Campbella, którego najbardziej znanym dziełem jest thriller "Casino Royale", dwudziesty pierwszy film o przygodach Jamesa Bonda - Jennifer Lopez przedstawia systemy kina domowego z Blu-ray 3D, Harman Kardon BDS.

Proste w instalacji i obsłudze zestawy Harman Kardon BDS zaprojektowano tak, by stylowo pasowały do nowoczesnych płaskich ekranów telewizyjnych. Nowa seria Harman Kardon BDS potrafi odtworzyć muzykę i filmy z praktycznie każdego źródła, zachowując cała czystość i wierność oryginalnego materiału, otaczając słuchacza w 5.1-kanałowym dźwięku surround. Każdy system BDS automatycznie dokonuje pomiarów i kalibruje się samodzielnie, by zapewnić najlepsze możliwe brzmienie dostosowane do konkretnego środowiska akustycznego.

Wszystkie systemy BDS odtwarzają płyty Blu-ray Disc i są kompatybilne z BD-Live, oferując najwyższej jakości obraz 1080p. Doskonały dźwięk i obraz mogą pochodzić z różnych źródeł takich jak telewizja, płyty Blu-ray Disc, DVD, CD, radio oraz USB, a nawet z urządzeń iPhone lub iPod za pośrednictwem stacji dokującej Harman Kardon The Bridge III.

Współpraca firmy HARMAN z Jennifer Lopez przewidziana jest na rok. Wcześniej HARMAN wystartował z kampanią promującą markę JBL "Hear the Truth", której twarzą jest grupa Maroon 5.

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Outlet - urządzenia z ekspozycji w obniżonych...

Dodano: 17 marzec 2017
Outlet - urządzenia z ekspozycji w obniżonych cenach w salonach Top Hi-Fi & Video Design
Outlet to miejsce, które pozwoli kupić pełnosprawny sprzęt audio-video w obniżonej cenie. Znajdują się tutaj egzemplarze pochodzące z ekspozycji w salonach Top Hi-Fi & Video Desin i wszystkie objęte są pełną gwarancją.

Audio Physic Tempo Plus w ofercie salonu Q21

Dodano: 14 marzec 2017
Audio Physic Tempo Plus w ofercie salonu Q21
Tylko do końca kwietnia macie szansę stać się posiadaczami kolumn Audio Physic Tempo Plus w nowej odsłonie, a do tego w nowej, obniżonej cenie. Ofertę przygotował salon Q21 z Pabianic.

Marantz Premium 10 w Mega Hz Katowice

Dodano: 6 marzec 2017
Marantz Premium 10 w Mega Hz Katowice
Katowicki salon Mega Hz zaprasza na premierowe odsłuchy urządzeń z nowej referencyjnej serii Marantz Premium 10. Składają się na na nią odtwarzacz SACD/CD/DAC SA-10 oraz wzmacniacz PM-10.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Dodano: 15 marzec 2017
W czwartek 9 marca w warszawskim salonie firmy Marantz odbyła się premiera najnowszego, flagowego systemu serii 10.
Specjalista i doradca klienta poszukiwany przez salon Q21

Specjalista i doradca klienta poszukiwany przez salon Q21

Dodano: 9 marzec 2017
Salon audio-video Q21 poszukuje kandydata na stanowisko Specjalista i doradca Klienta.
Hirek Wrona ambasadorem polskiej marki Taga Harmony

Hirek Wrona ambasadorem polskiej marki Taga Harmony

Dodano: 2 marzec 2017
Hirek Wrona, dziennikarz i publicysta muzyczny, DJ oraz producent i reżyser wydarzeń artystycznych oraz koncertów, podpisał kontrakt z polską marką audio TAGA Harmony, zostając jej ambasadorem.
Wrocławski salon Denon jeszcze większy - nowe otwarcie

Wrocławski salon Denon jeszcze większy - nowe otwarcie

Dodano: 8 luty 2017
W ramach akcji "Zmieniamy się dla Ciebie" przeprowadzanej przez Salony Firmowe Denon, sklep we Wrocławskiej Magnolii zmienił się nie do poznania. W ostatnią sobotę 4 lutego rozrósł się do...
Zobacz wszystkie
 
Audio - marzec 2017

Strefa Magazynu

Audio 3/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
HEOS Bar oraz HEOS Sub

HEOS Bar oraz HEOS Sub

Denon zaprezentował nowe dwa urządzenia - HEOS Bar oraz HEOS Subwoofer.