Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Dodano: 5 marzec 2012

Międzynarodowa supergwiazda Jennifer Lopez jest twarzą nowej globalnej kampanii reklamowej marki Harman Kardon, której główne hasło to "Beautiful Sound", czyli "piękny dźwięk". W kilku krajach Europy – między innymi w Polsce - Jennifer Lopez można zobaczyć w telewizyjnych spotach reklamowych.

Nazwa marki Harman Kardon to synonim innowacji w branży audio od momentu stworzenia pierwszego amplitunera na świecie - Festival D1000. Od tego czasu pasja do muzyki i siła innowacji sprawiły, że Harman Kardon stał się wiodącym producentem systemów audio klasy premium. Najwyższej klasy systemy audio Harman Kardon można znaleźć w samochodach prestiżowych marek, takich jak BMW, Buick, Land Rover, Mercedes Benz, MINI, Saab oraz Subaru. Harman Kardon to jedyna marka z branży audio, której produkt jest częścią stałej ekspozycji nowojorskiego Museum of Modern Art.

W pierwszym spocie reklamowym kampanii Beautiful Sound – wyreżyserowanym przez filmowca  Martina Campbella, którego najbardziej znanym dziełem jest thriller "Casino Royale", dwudziesty pierwszy film o przygodach Jamesa Bonda - Jennifer Lopez przedstawia systemy kina domowego z Blu-ray 3D, Harman Kardon BDS.

Proste w instalacji i obsłudze zestawy Harman Kardon BDS zaprojektowano tak, by stylowo pasowały do nowoczesnych płaskich ekranów telewizyjnych. Nowa seria Harman Kardon BDS potrafi odtworzyć muzykę i filmy z praktycznie każdego źródła, zachowując cała czystość i wierność oryginalnego materiału, otaczając słuchacza w 5.1-kanałowym dźwięku surround. Każdy system BDS automatycznie dokonuje pomiarów i kalibruje się samodzielnie, by zapewnić najlepsze możliwe brzmienie dostosowane do konkretnego środowiska akustycznego.

Wszystkie systemy BDS odtwarzają płyty Blu-ray Disc i są kompatybilne z BD-Live, oferując najwyższej jakości obraz 1080p. Doskonały dźwięk i obraz mogą pochodzić z różnych źródeł takich jak telewizja, płyty Blu-ray Disc, DVD, CD, radio oraz USB, a nawet z urządzeń iPhone lub iPod za pośrednictwem stacji dokującej Harman Kardon The Bridge III.

Współpraca firmy HARMAN z Jennifer Lopez przewidziana jest na rok. Wcześniej HARMAN wystartował z kampanią promującą markę JBL "Hear the Truth", której twarzą jest grupa Maroon 5.

Zobacz też:

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Indywidualne prezentacje gramofonu Pro-Ject...

Dodano: 25 wrzesień 2017
Indywidualne prezentacje gramofonu Pro-Ject 2-Xperience Classic SB DC w salonie Q21
Salon Q21 zaprasza na indywidualne prezentacje gramofonu Pro-Ject 2-Xperience Classic SB DC z wkładką Ortofon 2M-Silver.

Odtwarzacze Blu-ray OPPO UDP-205 i UDP-203 w...

Dodano: 25 wrzesień 2017
Odtwarzacze Blu-ray OPPO UDP-205 i UDP-203 w zestawach kina domowego oraz stereo
OPPO UDP-205 i UDP-203 to funkcjonalne i zaawansowane odtwarzacze Blu-ray. Teraz w salonach Top Hi-Fi & Video Design oba są dostępne w zestawach kina domowego oraz stereofonicznych – z towarzyszącą im elektroniką Yamaha oraz Moon i kolumnami głośnikowymi Bowers & Wilkins, ELAC oraz PSB.

Nowe, niższe ceny na wybrane segmenty...

Dodano: 19 wrzesień 2017
Nowe, niższe ceny na wybrane segmenty stereofoniczne Marantz w salonie Q21
Salon Q21 wprowadza dziś nowe, znacznie niższe ceny na wybrane modele segmentów stereofonicznych marki Marantz.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Amate Audio na polskim rynku

Amate Audio na polskim rynku

Dodano: 28 czerwiec 2017
Na rynek polski powróciła referencyjna marka Amate Audio, dawniej Master Audio - hiszpańskiego producenta profesjonalnych systemów nagłośnieniowych z ponad 45-letnim doświadczeniem na światowym...
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - wrzesień 2017

Strefa Magazynu

Audio 9/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Kolumny Tonsil Altus 280 wchodzą do sprzedaży

Kolumny Tonsil Altus 280 wchodzą do sprzedaży

Tonsil wprowadza do sprzedaży swój nowy model kolumn, a mianowicie Altus 280.