Toshiba VL963 wkrótce w sklepach

Toshiba VL963 wkrótce w sklepach

Dodano: 16 lipiec 2012

W polskich sklepach wkrótce pojawi się 47-calowy "bezramkowy" telewizor Toshiba VL963.

Harmonijna i estetycznie wyglądająca sylwetka, która kryje w sobie zaawansowaną, innowacyjną technologię – oto nowy produkt na polskim rynku - 47-calowy telewizor z serii Toshiba VL963. Jest on rezultatem współpracy inżynierów firmy Toshiba i projektantów duńskiej pracowni Jacob Jensen Design.

Dzięki wykorzystaniu technologii podświetlenia krawędziowego LED, które zajmuje niewiele miejsca, modele tej serii posiadają idealnie smukłą sylwetkę. Prostota i oszczędność formy, subtelne rozmieszczenie detali, stonowana kolorystyka, a przede wszystkim zastosowanie ultra cienkiej ramki z jednej strony idą w parze z najnowszymi trendami we wzornictwie, z drugiej zaś tworzą niezwykle dyskretną oprawę dla oglądanych obrazów, wyświetlanych niemal na krawędzi ekranu.

W zestawie znajdują się aż 4 pary lekkich i wygodnych okularów 3D. Fanów nowatorskich rozwiązań powinna również zainteresować funkcja konwersji treści 2D do 3D, dająca użytkownikom możliwość oglądania każdego programu telewizyjnego, filmu czy samodzielnie nagranego materiału w trójwymiarze.

Dlatego w modelach tej serii użytkownicy znajdą szereg funkcji. Rozdzielczości Full HD towarzyszy tu technologia 400 Active Motion & Resolution (AMR), która zapewnia doskonałą płynność ruchu i stabilny obraz nawet przy dynamicznych scenach. Z kolei najwyższą jakość dźwięku gwarantuje opracowany przez ekspertów firmy Audyssey pakiet technologii Audyssey Premium Television.

W telewizorze 47VL963 użytkownik może ponadto skorzystać z:

• aplikacji Toshiba AppsConnect, dostępnej do pobrania za darmo, umożliwiającej obsługę telewizora Toshiba przy użyciu iPhone’a, iPoda lub iPada za pomocą złączy Regza Link (HDMI CEC);
• funkcji USB Video Recording, czyli rozwiązania zamieniającego telewizor w pełnowartościową nagrywarkę cyfrową, prostą w programowaniu i wygodną w obsłudze dzięki funkcji odtwarzania z opóźnieniem (Timeshift);
• funkcji AutoView, zapewniającej automatyczną regulację podświetlenia w telewizorze w zależności od wyświetlanej treści i oświetlenia w otoczeniu;
• dostępu do Toshiba Places - wielofunkcyjnego portalu, udostępniającego bezpośrednio w telewizorze szeroki wybór nowych funkcji, informacji i usług dodatkowych, rewolucjonizujących sposób korzystania z telewizora;

Dodatkowo w telewizorach tej serii dostępna jest oparta na technologii Rovi funkcja MediaGuide, która oferuje szczegółową listę programów telewizyjnych wzbogaconą o dodatkowe informacje, na przykład na temat filmów, aktorów czy ofert specjalnych.

Cena: od 5 250 zł

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Pioneer SX-S30DAB i XC-HM86D w salonach sieci...

Dodano: 25 maj 2017
Pioneer SX-S30DAB i XC-HM86D w salonach sieci Top Hi-Fi & Video Design
W ofercie salonów Top Hi-Fi & Video Design i sklepu internetowego www.tophifi.pl dostępne są już dwie nowe konstrukcje firmy Pioneer – SX-S30DAB oraz XC-HM86D.

Superzestawy w supercenach w salonach Top Hi-Fi...

Dodano: 25 maj 2017
Superzestawy w supercenach w salonach Top Hi-Fi & Video Design i na www.tophifi.pl.
Teraz miłośnicy pięknego brzmienia mogą kupić wysokiej jakości zestawy audio-wideo nawet wtedy, gdy dysponują ograniczonym budżetem. W salonach sieci Top Hi-Fi & Video Design oraz na tophifi.pl dostępne są specjalnie przygotowane superzestawy dostępne są w supercenach.

NAD C 338, C 368 i C 388 – najnowsze wzmacniacze...

Dodano: 25 maj 2017
NAD C 338, C 368 i C 388 – najnowsze wzmacniacze zintegrowane NAD teraz w niższych cenach
Trzy najnowsze wzmacniacze zintegrowane NAD – C 338, C 368 i C 388 – teraz są dostępne w jeszcze niższych cenach. Wynoszą odpowiednio 2799 zł, 3999 zł i 6599 zł.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Dodano: 15 marzec 2017
W czwartek 9 marca w warszawskim salonie firmy Marantz odbyła się premiera najnowszego, flagowego systemu serii 10.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - maj 2017

Strefa Magazynu

Audio 5/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Superzestawy w supercenach w salonach Top Hi-Fi & Video Design i na www.tophifi.pl.

Superzestawy w supercenach w salonach Top Hi-Fi & Video Design i na www.tophifi.pl.

Teraz miłośnicy pięknego brzmienia mogą kupić wysokiej jakości zestawy audio-wideo nawet wtedy, gdy dysponują ograniczon...