Telewizor Toshiba WL968

Telewizor Toshiba WL968

Dodano: 15 listopad 2012

Już w tym tygodniu na naszym rynku zagoszczą debiutujące na targach IFA 2012 modele telewizorów Toshiba serii WL968.

W komplecie z telewizorem są cztery pary okularów, dzięki którym cała rodzina może wspólnie cieszyć się wrażeniami z oglądania telewizji w trójwymiarze.

Szybki i łatwy dostęp do platformy Toshiba Places, oznacza, że każdy użytkownik otrzyma możliwość indywidualnego dostępu do wielu portali internetowych, wiadomości, filmów na życzenie czy telewizji. Dzięki Wi-Fi® połączenie ze wszystkimi zasobami sieci domowej jest bezprzewodowe.

Oprócz rozdzielczości Full HD, która charakteryzuje tę serię urządzeń, technologia 400 AMR (Active Motion & Resolution) wzbogaca wyświetlany obraz dodając mu płynności i ostrości.

Toshiba Places, autorski portal firmy Toshiba, oferuje dostęp do treści wideo, filmów i telewizji na życzenie, muzyki oraz wielu innych zasobów. Na polskiej platformie pojawi się kontent dostarczany przez portale: vod.pl, iplex.pl, gazeta.pl, tuba.fm, czy dailymotion.com, a wkrótce także treści innych wiodących dostawców.

Telewizor Toshiba WL968 został wyposażony w technologię WiDi®, która umożliwia wyświetlanie na ekranie obrazów przesyłanych bezprzewodowo z kompatybilnego laptopa. Moduł podwójnego ekranu pozwala użytkownikowi wyświetlać strumieniowo multimedia na dużym ekranie telewizora i jednocześnie kontynuować pracę na laptopie.

toshiba_wl968_max

toshiba_wl968_2_max

Funkcja USB Video Recording, która przekształca telewizor w pełnowartościowy magnetowid cyfrowy, pozwala zapisać ulubione programy na zewnętrzny dysk twardy, a następnie odtworzyć je w dogodnym czasie. Użytkownicy mogą również podłączyć do odbiornika kamerę internetową i korzystając z program Skype™ prowadzić wideo-rozmowy.

Telewizor został również wyposażony w cztery porty HDMI oraz dwa USB. Ponadto korzystając z otwartej przeglądarki* oraz WiFi® użytkownik ma dostęp do internetowych treści wideo, radiowych czy telewizji, do mediów społecznościowych takich, jak  Twitter™ czy Facebook™ lub po prostu surfowania po sieci - bezprzewodowo, na możliwie najlepszym ekranie i z własnej sofy.

Głębokie, bogate basy, system wyrównujący poziom dźwięku do warunków panujących w otoczeniu oraz funkcja eliminująca większą głośność reklam stanowią integralną część oferowanych rozwiązań. 

Użytkownicy, korzystając z zestawu Toshiba Universal HDD TV (TV-Kit-HDD100) mogą podłączyć bezpośrednio do telewizora jakikolwiek 2,5-calowy dysk twardy i nagrywać na nim ulubione programy. Producenci telewizora pomyśleli również o estetyce tego rozwiązania – za pośrednictwem portu USB dysk podłączany jest do tylnej części telewizora.

Ceny modeli różnią się w zależności od wielkości ekranu: 55-calowy WL968 będzie oferowany w sugerowanej cenie 7 630 zł, 47-calowy: 6 150 zł, a najmniejszy, 42-calowy za niespełna 5 000 zł.

*Określone strony internetowe mogą nie być dostępne i/lub dostęp do ich treści może zależeć od lokalizacji, z której następuje próba połączenia.

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Melodika BL30 taniej o 200 zł

Dodano: 24 maj 2017
Melodika BL30 taniej o 200 zł
Polski producent kabli i kolumn głośnikowych Melodika obniżył o 200 zł cenę modelu BL30. Teraz wynosi ona 1695 zł.

Kolumny KEF Q w ofercie salonu Q21

Dodano: 24 maj 2017
Kolumny KEF Q w ofercie salonu Q21
W ofercie salonu Q21 z Pabianic pojawiła się najnowsza serię kolumn KEF Q.

Accuphase E-270 w salonie MegaHz

Dodano: 22 maj 2017
Accuphase E-270 w salonie MegaHz
W ofercie salonu Mega Hz z Katowic pojawił się zintegrowany wzmacniacz stereofoniczny Accuphase E-270.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Premiera najnowszego systemu Marantza - serii 10

Dodano: 15 marzec 2017
W czwartek 9 marca w warszawskim salonie firmy Marantz odbyła się premiera najnowszego, flagowego systemu serii 10.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - maj 2017

Strefa Magazynu

Audio 5/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Procesor dźwięku  Lyngdorf MP-50

Procesor dźwięku Lyngdorf MP-50

Lyngdorf przedstawił swój nowy procesor dźwięku przestrzennego, model MP-50. Urządzenie obsługuje dane 4K przesyłane ze...