Telewizory Sharp Aquos LED

Telewizory Sharp Aquos LED

Dodano: 11 styczeń 2013

W Las Vegas Sharp zaprezentował prawie dwadzieścia modeli telewizorów z ekranami o przekątnej 60 cali i większych, jako część nowej serii AQUOS LED. Część z nich wyposażona jest w technologię Quattron.

Rozwiązanie to dodaje żółte subpiksele do standardowej struktury pikseli RGB (czerwony, zielony i niebieski), umożliwiając uzyskanie palety ponad miliarda kolorów. Zapewnia to bardziej precyzyjne odtwarzanie szczegółów, gładsze linie, jaśniejsze odcienie koloru żółtego, głębsze odcienie koloru niebieskiego i bardziej intensywne odcienie koloru złotego. Zwiększona została również jasność ekranu bez utraty precyzji odtwarzania kolorów. 

Sharp wprowadził też Super technologię Bright, która łączy inteligentny układ odpowiedzialny za kontrast i panel o jasności zwiększonej o 50%, aby uzyskać bardzo jasny obraz przy najwyższym poziomie kontrastu. Inteligentny układ odpowiedzialny za kontrast nieustannie analizuje sygnał i poprawia wyświetlanie jasnych obiektów, zapewniając równocześnie odpowiednie poziomy czerni na pozostałej części ekranu.

Smart TV

Wszystkie trzy serie modeli (6, 7 i 8) w ofercie AQUOS w 2013 roku to modele Smart TV z dwurdzeniowymi procesorami, przeglądarką internetową i dostępem Wi-Fi. Platforma SmartCentral firmy Sharp zapewnia klientom uzyskiwanie w łatwy sposób dostępu do nieograniczonych zasobów sieciowych.

W ofercie Sharp AQUOS 2013, SmartCentral będzie obejmowała rozszerzony wybór aplikacji, Flash i HTML5 obsługiwanych za pomocą przeglądarki internetowej, urządzeń Android i iOS. Platforma SmartCentral będzie również wyposażona w bezpłatną aplikację Sharp Beam, która umożliwia użytkownikom przesyłanie zawartości ze smartfonów i tabletów na duży ekran. Nowa funkcja SmartCentral zapewnia klientom możliwość podzielenia ekranu, aby równocześnie oglądać telewizję i przeglądać zawartość stron internetowych.

3D

Wszystkie telewizoroy Sharp AQUOS o dużych ekranach zostały wyposażone w aktywną technologię 3D Full HD 1080p, zapewniającą dwukrotnie większą rozdzielczość niż w pasywnym trybie 3D. Nowością oferty w 2013 roku jest możliwość korzystania z okularów Bluetooth 3D (seria 8), które nie są podatne na zakłócenia.
 
Dźwięk

Modele serii 6 zostały wyposażone w wydajny system głośników o mocy 20 W, zapewniający czystą i wyraźną emisję dźwięku oraz wierne odtwarzanie dzięki funkcji Clear Voice. Modele serii 7 i 8 dodatkowo zostały wyposażone w technologię Yamaha DSP oraz 15-watowy subwoofer (całkowita moc 35 W).

Zobacz też:

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Nowe, niższe ceny na wybrane segmenty...

Dodano: 19 wrzesień 2017
Nowe, niższe ceny na wybrane segmenty stereofoniczne Marantz w salonie Q21
Salon Q21 wprowadza dziś nowe, znacznie niższe ceny na wybrane modele segmentów stereofonicznych marki Marantz.

Salon Q21 zaprasza na prezentacje mobilnych...

Dodano: 18 wrzesień 2017
Salon Q21 zaprasza na prezentacje mobilnych odtwarzaczy audio marki Hidizs
Odtwarzacze przenośne marki Hidizs, a konkretnie modele AP60 i AP100, to najnowsza propozycja pabianickiego salonu audio-video Q21.

Mega Hz zaprasza na prezentację głośników...

Dodano: 15 wrzesień 2017
Mega Hz zaprasza na prezentację głośników Dynaudio Contour 20
Katowicki salon audio-video Mega Hz zaprasza na prezentację głośników Dynaudio Contour 20 - laureata nagrody EISA 2017 w kategorii "Podstawkowy zestaw głośników".
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Amate Audio na polskim rynku

Amate Audio na polskim rynku

Dodano: 28 czerwiec 2017
Na rynek polski powróciła referencyjna marka Amate Audio, dawniej Master Audio - hiszpańskiego producenta profesjonalnych systemów nagłośnieniowych z ponad 45-letnim doświadczeniem na światowym...
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - wrzesień 2017

Strefa Magazynu

Audio 9/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Kolumny Tonsil Altus 280 wchodzą do sprzedaży

Kolumny Tonsil Altus 280 wchodzą do sprzedaży

Tonsil wprowadza do sprzedaży swój nowy model kolumn, a mianowicie Altus 280.