Nowe telewizory Toshiba z serii L1 i W1

Nowe telewizory Toshiba z serii L1 i W1

Dodano: 19 marzec 2013

Toshiba zaprezentowała pierwsze telewizory z nowych linii, które wprowadza na rynek w 2013 roku. Jak twierdzi producent, ich cechami charakterystycznymi są nowy design, dwa różne kolory obudowy i przystępna cena.

Pierwszy model z serii Toshiba L1 (fot.) wyposażony jest w ekran Full HD o przekątnej 22" (55 cm). Linia Toshiba W1 to z kolei ekrany 24- i 32-calowe (odpowiednio 61 i 80 cm). Obie serie wyposażone są w tuner DVB-T do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej, DVB-C dla telewizji kablowej oraz możliwość odbioru sygnału analogowego.

Mają też złącze HDMI, pozwalające na podłączenie odtwarzacza Blu-Ray czy konsoli do gier oraz wbudowane złącze USB, z możliwością odtwarzania filmów i zdjęć z zewnętrznych nośników. Wszystkie dysponują imponującym, jak na swoją kategorię cenową, systemem dźwięku Dolby Digital Plus z technologią redukującą niedoskonałości skompresowanych formatów audio.

Nowe telewizory Toshiba są wyposażone w zaawansowaną funkcję AMR (Active Motion & Resolution), która optymalizuje przetwarzanie obrazu przy scenach akcji czy podczas oglądania widowisk sportowych
Seria L1 i W1 dostępna będzie w dwóch odmianach kolorystycznych – czarnym i białym.

Toshiba seria L1:
- LED TV
- Przekątna ekranu 22" (55 cm)
- Tuner telewizji analogowej, DVB-T i DVB-C
- Full HD, 1 920 × 1 080p
- Technologia AMR 100 
- Złącze USB
- 1x HDMI

Toshiba seria W1:
- LED TV
- Przekątna ekranu 24" (61 cm) a 32" (80 cm)
- Tuner telewizji analogowej, DVB-T i DVB-C
- HD Ready 1 280 × 720p
- Technologia AMR 50
- Złącze USB
- 1x HDM

Pierwsze telewizory z serii L1 i W1 do sprzedaży trafią już pod koniec marca. Sugerowane ceny detaliczne urządzeń będą wynosiły już od 899 złotych brutto (22 calowy telewizor z serii L1) i 1199 złotych brutto ( w wypadku 24-calowego telewizora z serii W1).

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Słuchawki Oppo PM-1 i PM-3 w salonach sieci Top...

Dodano: 21 sierpień 2017
Słuchawki Oppo PM-1 i PM-3 w salonach sieci Top Hi-Fi & Video Design
Oferta salonów sieci Top Hi-Fi & Video Design poszerzyła się o dwa modele słuchawek Oppo: PM-1 i PM-3. Obydwie konstrukcje są wyposażone w planarne przetworniki, dzięki którym zapewniają najwyższą możliwą jakość dźwięku.

Wyprzedaż w Audiohit.pl

Dodano: 21 sierpień 2017
Wyprzedaż w Audiohit.pl
Sklep Audiohit.pl na swojej stronie www prowadzi wyprzedaż części asortymentu. Wśród przecenionych urządzeń są m.in. słuchawki JBL, kolumny Monitor Audio czy głośnik aktywny Cabasse Stream 1.

Q21: duża obniżka cen zestawów z kolumnami...

Dodano: 18 sierpień 2017
Q21: duża obniżka cen zestawów z kolumnami Monitor Audio Silver
Salon Q21 przygotował wakacyjną promocję na zakup wybranych modeli kolumn Monitor Audio Silver.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Amate Audio na polskim rynku

Amate Audio na polskim rynku

Dodano: 28 czerwiec 2017
Na rynek polski powróciła referencyjna marka Amate Audio, dawniej Master Audio - hiszpańskiego producenta profesjonalnych systemów nagłośnieniowych z ponad 45-letnim doświadczeniem na światowym...
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - wrzesień 2017

Strefa Magazynu

Audio 9/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Na sklepowych półkach pojawiła się już nowa kolumna głośnikowa Klipsch, model FORTE III w wersji Special Edition.