Telewizory Sony BRAVIA 4K serii X9

Telewizory Sony BRAVIA 4K serii X9

Dodano: 20 czerwiec 2013

Sony rozpoczyna sprzedaż telewizorów BRAVIA 4K o przekątnych 55 i 65 cali z nowej serii X9. Zostały one zaprezentowane podczas tegorocznych targów CES.

Telewizory BRAVIA serii X9 zapewniają obraz o rozdzielczości 3840 x 2160 pikseli, zawierający cztery razy więcej szczegółów niż w formacie Full HD.

umożliwiają nie tylko odtwarzanie w rozdzielczości 4x Full HD, lecz także interpolację do rozdzielczości 4K każdego materiału: filmu z płyty Blu-ray Disc™, audycji telewizyjnej, a nawet pobranego z Internetu filmu o niskiej rozdzielczości.

Za najwyższą, godną kina, jakość oglądanego obrazu - zarówno nakręconego smartfonem, jak i odtwarzanego z płyt Blu-ray Disc™ - odpowiada najnowszy procesor obrazu 4K X-Reality PRO, który analizuje, oczyszcza i ulepsza obraz, wykorzystując przy tym bazę danych o wzorach i układach pikseli. Dzięki temu obraz z każdego źródła wygląda optymalnie. Nowy standard niesie ze sobą także rozszerzenie dostępnej palety barw. Zarówno nowe, jak i stare filmy są rejestrowane lub skanowane do palety RGB, która jest szersza niż standardowa sRGB.

technologia TRILUMINOS Display™ umożliwia reprodukcję szerszej palety bogatych, naturalnie wyglądających barw.

Telewizory BRAVIA serii X9 można ponadto łączyć jednym dotknięciem ze smartfonami i tabletami wyposażonymi w technologię NFC. W rezultacie obraz z urządzenia przenośnego można wyświetlać bezprzewodowo na telewizorze.

Aplikacja TV SideView umożliwia sprawdzanie programów telewizyjnych, nagrywanie audycji i przeglądanie powiązanych informacji użytkownikom urządzeń z systemem Android lub iOS. Całości dopełnia oparta na harmonijnej równowadze ponadczasowych form geometrycznych stylistyka "Sense of Quartz".

Telewizory BRAVIA 4K Ultra HD z serii X9 już teraz są dostępne w salonie Sony Store w centrum handlowym Arkadia w Warszawie i sieci sklepów Sony Centre, w wersji z ekranem 55 lub 65 cali.

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Słuchawki Oppo PM-1 i PM-3 w salonach sieci Top...

Dodano: 21 sierpień 2017
Słuchawki Oppo PM-1 i PM-3 w salonach sieci Top Hi-Fi & Video Design
Oferta salonów sieci Top Hi-Fi & Video Design poszerzyła się o dwa modele słuchawek Oppo: PM-1 i PM-3. Obydwie konstrukcje są wyposażone w planarne przetworniki, dzięki którym zapewniają najwyższą możliwą jakość dźwięku.

Wyprzedaż w Audiohit.pl

Dodano: 21 sierpień 2017
Wyprzedaż w Audiohit.pl
Sklep Audiohit.pl na swojej stronie www prowadzi wyprzedaż części asortymentu. Wśród przecenionych urządzeń są m.in. słuchawki JBL, kolumny Monitor Audio czy głośnik aktywny Cabasse Stream 1.

Q21: duża obniżka cen zestawów z kolumnami...

Dodano: 18 sierpień 2017
Q21: duża obniżka cen zestawów z kolumnami Monitor Audio Silver
Salon Q21 przygotował wakacyjną promocję na zakup wybranych modeli kolumn Monitor Audio Silver.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Amate Audio na polskim rynku

Amate Audio na polskim rynku

Dodano: 28 czerwiec 2017
Na rynek polski powróciła referencyjna marka Amate Audio, dawniej Master Audio - hiszpańskiego producenta profesjonalnych systemów nagłośnieniowych z ponad 45-letnim doświadczeniem na światowym...
Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Audio Center nowym dystrybutorem urządzeń marki Roksan

Dodano: 22 maj 2017
Jedna z legend brytyjskiego audio, firma Roksan, zmieniła właśnie dystrybutora. Od dziś, 22 maja, jest nim krakowska firma Audio Center Poland. Zmiana ta jest związana z nowym właścicielem marki,...
"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

"Słuchaj odpowiedzialnie - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Dodano: 20 kwiecień 2017
Firma Sennheiser ogłosiła start akcji "Słuchaj odpowiedzialnie", która jest częścią kampanii społecznej "Usłysz dobre dźwięki" organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w...
POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

POLPAK POLAND wyłącznym dystrybutorem XLO na Europę

Dodano: 13 kwiecień 2017
POLPAK POLAND został wyłącznym dystrybutorem na Europę produktów marki XLO.
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - wrzesień 2017

Strefa Magazynu

Audio 9/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Kolumny Klipsch FORTE III Special Edition

Na sklepowych półkach pojawiła się już nowa kolumna głośnikowa Klipsch, model FORTE III w wersji Special Edition.