Ostatni album gigantów z zespołu Metallica jest jednocześnie krążkiem dopełniającym ich kontraktu z wytwórnią Warner Music Group. Pojawia się więc pytanie: pod jakim szyldem pojawi się na rynku następca "Death Magnetic"?
Perkusista grupy, Lars Ulrich, powiedział w wywiadzie dla magazynu Rolling Stone, że mimo wcześniejszej niechęci do publikowania muzyki w Internecie, teraz uważa, że Metallica jest gotowa na wydanie swojej muzyki w sieci, tak jak to zrobiło Radiohead. Przypomnijmy, że kapela dowodzona przez Thoma Yorke'a udostępniła album "In Rainbows" w Internecie w cenie, którą każdy użytkownik ustalał indywidualnie. Jednocześnie Ulrich prosi o nie ekscytowanie się tą informacją, jako że wnikliwi zapewne wiedzą, że zespół wydaje swoje dzieła średnio co 4-5 lat i na zmiany w tej kwestii liczyć raczej nie można.
wenn
Metallica - The Day That Never Comes