Premiera "Filth of Our Blood" przewidziana jest na 25 listopada. Dodatkowo zespół podjął współpracę z markami odzieżowymi takimi jak Deathproof Clothing oraz Evil Eye Clothing, które stają się ich oficjalnym endorserem. W sierpniu zespół nakręcił teledysk do utworu "Million of Moments".
Oto jak komentują to sami muzycy: "Cieszymy się z tego kontraktu, a co najważniejsze, mamy nadzieję, że pozwoli to nam zaistnieć poza granicami naszego kraju. Jednocześnie przykro nam, że nikt w Polsce nie zainteresował się naszym debiutem. W przeciwieństwie do Ultimhate Records. Olivier - właściciel wytwórni, szybko odpowiedział na nasze zgłoszenie i zaproponował naprawdę przyzwoite warunki. Nie pozostaje nam nic innego jak czekać do dnia premiery, a następnie przygotować się do nadchodzących koncertów".
"Odnośnie współpracy z Evile Eye Clothing oraz Deathproof jesteśmy wdzięczni za zainteresowanie i w wiarę w nas, i głęboko wierzymy w rozwój obu marek. Jeżeli jesteście zainteresowani naszym zespołem i chcecie przeprowadzić z nami wywiad lub zaprosić nas na koncert piszcie na management.dustnbrush@gmail.com - z całą pewnością odpiszemy, oraz zapraszamy do śledzenia nas na twitterze, facebook i myspace".
materiały nadesłane