Ofensywne plany LG

09 lipca 2009 Branżowe
LG zamierza osiągnąć drugą pozycję wśród producentów telewizorów na świecie. Z tego też względu firma ma w planach rozwinięcie oferty telewizorów korzystających z technologii LED, tak aby w 2010 roku osiągnąć sprzedaż tych modeli na poziomie 3-4 milionów sztuk.

LG zamierza osiągnąć drugą pozycję wśród producentów telewizorów na świecie. Z tego też względu firma ma w planach rozwinięcie oferty telewizorów korzystających z technologii LED, tak aby w 2010 roku osiągnąć sprzedaż tych modeli na poziomie 3–4 milionów sztuk.

W tym roku można więc spodziewać się poszerzenia oferty LG w tej grupie produktowej. Na rynku pojawią się ponadto tańsze modele LCD Full LED o przekątnych ekranu 42 i 47 cali. Jest to związane z prognozami dotyzcącymi globalnego rynku telewizorów LCD bazujących na technologii LED. Przewiduje się, że ich sprzedaż wzrośnie w przyszłym roku do 30 mln sztuk, zaś w w 2011 r. do 68 mln sztuk. Obecnie wynosi 3,1 mln sztuk rocznie.

Live Sound & Installation kwiecień - maj 2020

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta marzec 2024

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista styczeń 2022

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio czerwiec 2021

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio marzec 2024

Audio

Miesięcznik audiofilski - polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu