Sony Europe najbardziej zieloną firmą roku 2009

Environmental Graffiti, jedna z czołowych witryn www poświęconych problematyce środowiska, przyznała Sony Europe tytuł "najbardziej zielonej firmy". Uhonorowała w ten sposób stałe zaangażowanie Sony w przyjazne dla środowiska przedsięwzięcia i inicjatywy.
Dodano: 4 luty 2010

Environmental Graffiti, jedna z czołowych witryn www poświęconych problematyce środowiska, przyznała Sony Europe tytuł "najbardziej zielonej firmy". Uhonorowała w ten sposób stałe zaangażowanie Sony w przyjazne dla środowiska przedsięwzięcia i inicjatywy.

"Szukaliśmy firm, które przez ostatni rok udowodniły, że proekologiczne nastawienie może iść w parze z rentownością", mówi Chris Ingham-Brooke, założyciel Environmental Graffiti. "Sony zaimponowało nam konsekwentnie prowadzonymi działaniami, w których technologia znajdowała nowatorskie zastosowania w rozwiązywaniu problemów środowiska."

Szczególne uznanie wzbudziły twórcze, "zielone" przedsięwzięcia Sony Europe z 2009 roku. Jednym z nich była inicjatywa Forest Guard, w ramach której inżynierowie Sony współpracowali z grupą dzieci nad urzeczywistnieniem ich pomysłu: systemu zapobiegającego niekontrolowanym pożarom. Pożary takie nie tylko zagrażają życiu ludzi i niszczą ich mienie - mają także poważne konsekwencje dla środowiska, każdy oznacza bowiem emisję do atmosfery takiej ilości dwutlenku węgla, jaką wytwarza przez rok kilka milionów samochodów.

Innym przykładem działania było wspólne z fundacją Prince`s Rainforest Project budowanie społecznej świadomości skutków, jakie wywołuje niszczenie lasów tropikalnych. Sony Europe, wspólnie z europejską szkołą biznesu ESCP-EAP, zorganizowało również cykl wykładów i debat poświęconych zrównoważonemu rozwojowi oraz roli technologii i biznesu w rozwiązywaniu problemów klimatycznych.

Newsy sprzętowe

Wzmacniacz Ars-sonum...

Oferta salonu audio-video z Pabianic wzbogaciła się o najnowszy wzmacniacz Ars-sonum Filarmonia SM.

Wzmacniacz stereo Triangle...

Triangle wypuszcza na rynek nowy instalacyjny wzmacniacz stereo multiroom z Wi-Fi i Bluetooth, ...

Streamer Auralic Altair G1

AURALiC zaprezentował na monachijskich targach Hi-End 2019 unowocześniony streamer ALTAIR G1.
Ayon S-10 II: prezentacje w salonach Nautilus

Ayon S-10 II: prezentacje w salonach Nautilus

Dodano: 24 maj 2019
Zainteresowani niech zanotują to sobie w kalendarzach - salony audio-video Nautilus z Krakowa i Warszawy zapraszają na wyjątkowe prezentacje wyjątkowego urządzenia. Mowa o odtwarzaczu Ayon S-10 II.
Telewizory Samsung QLED z soundbarami za 1 zł

Telewizory Samsung QLED z soundbarami za 1 zł

Dodano: 22 maj 2019
W ramach najnowszej promocji Samsunga wybrane telewizory QLED 2019 możemy teraz kupić w zestawie z soundbarem za 1 zł*. Oferta promocyjna jest dostępna w wybranych sieciach handlowych do 30 czerwca...
Kolumna głośnikowa podstawkowa Klipsch B-20 taniej w Audiohicie

Kolumna głośnikowa podstawkowa Klipsch B-20 taniej w Audiohicie

Dodano: 22 maj 2019
Na stronie internetowej sklepu Audiohit znajduje się bogata lista urządzeń, które aktualnie możemy kupić po mniej lub bardziej obniżonych cenach. Wśród produktów w promocji znajdują się kolumny...
Zobacz także
Audio - maj 2019

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Wzmacniacze zintegrowane, dzięki coraz bogatszemu wyposażeniu, wchodzą często w rolę źródeł. Cyfrowe wejścia, Bluetooth, a nawet moduły sieciowe, to elementy widywane tak często, że już niemal standardowe - przynajmniej w zakresie cenowym 3000-4000 zł, którym ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Trzy nowe amplitunery AV Denon z serii X

Trzy nowe amplitunery AV Denon z serii X

Trzy nowe amplitunery AV z serii X zasilą portflio Denona. Wszystkie oferują technologię Dolby Atmos Height Virtualizati...