Konferencja prasowa poświecona produktom Marantz: relacja

W piątek, 14. października odbyła się pierwsza, po przejęciu przez firmę Horn, dystrybucji marki Marantz w Polsce, konferencja prasowa oraz konferencja dealerów poświęcona produktom Marantz. Obydwa wydarzenia uświetniła wizyta gości zagranicznych, ambasadora marki Marantz, Kena Ishiwaty oraz Dirka Schwarza, Generalnego Managera Exportu D&M Europe, właściciela marki Marantz.

Dodano: 20 październik 2011

Podczas konferencji prasowej, w której uczestniczyli miedzy innymi redaktorzy najbardziej liczących się pism branżowych, Horn przedstawił najważniejsze informacje dotyczące najbliższych planów związanych z dostarczaniem aktualnym i przyszłym użytkownikom zarówno atrakcyjnej oferty produktowej, jak i odpowiedniego dostępu do potrzebnych informacji związanych z marką Marantz.

Przedstawiono między innymi informacje dotyczące najnowszych produktów marki, nowouruchomionej przez Horn wspólnie z Marantz strony produktowej w języku polskim, pod adresem Marantz.pl, jak również uruchomienia najnowszej promocji dotyczącej gratisowego udostępnienia najgorętszej w tym roku funkcji AirPlay.

Ciekawym elementem konferencji była kameralna sesja odsłuchowa przygotowana przez Kena Ishiwatę. Ken, będąc ambasadorem marki Marantz, jest chyba jedną z najbardziej wpływowych osobistości w branży urządzeń audio klasy highend. Jego prezentacja muzyczna bazowała na najwyższej klasy zestawach hi-fi Marantz, m.in. SA/PM KI Pearl Lite, najnowszym SA/PM 15S2 Limited Edition oraz zestawach głośnikowych Boston Acoustics A-Series.

 

konferencja_marantz_max

Część konferencji przeznaczona dla partnerów handlowych Horna była dodatkowo wzbogacona o rozbudowaną część prezentacji produktowych Marantz i Boston Acoustics oraz panel dotyczący dystrybucji i bieżących relacji handlowych. Wybrana grupa najlepszych dealerów uzyskała certyfikaty autoryzacyjne Marantz wręczone przez naszych gości i przedstawicieli Horn Distribution S.A.

Newsy sprzętowe

Wzmacniacz Ars-sonum...

Oferta salonu audio-video z Pabianic wzbogaciła się o najnowszy wzmacniacz Ars-sonum Filarmonia SM.

Wzmacniacz stereo Triangle...

Triangle wypuszcza na rynek nowy instalacyjny wzmacniacz stereo multiroom z Wi-Fi i Bluetooth, ...

Streamer Auralic Altair G1

AURALiC zaprezentował na monachijskich targach Hi-End 2019 unowocześniony streamer ALTAIR G1.
Ayon S-10 II: prezentacje w salonach Nautilus

Ayon S-10 II: prezentacje w salonach Nautilus

Dodano: 24 maj 2019
Zainteresowani niech zanotują to sobie w kalendarzach - salony audio-video Nautilus z Krakowa i Warszawy zapraszają na wyjątkowe prezentacje wyjątkowego urządzenia. Mowa o odtwarzaczu Ayon S-10 II.
Telewizory Samsung QLED z soundbarami za 1 zł

Telewizory Samsung QLED z soundbarami za 1 zł

Dodano: 22 maj 2019
W ramach najnowszej promocji Samsunga wybrane telewizory QLED 2019 możemy teraz kupić w zestawie z soundbarem za 1 zł*. Oferta promocyjna jest dostępna w wybranych sieciach handlowych do 30 czerwca...
Kolumna głośnikowa podstawkowa Klipsch B-20 taniej w Audiohicie

Kolumna głośnikowa podstawkowa Klipsch B-20 taniej w Audiohicie

Dodano: 22 maj 2019
Na stronie internetowej sklepu Audiohit znajduje się bogata lista urządzeń, które aktualnie możemy kupić po mniej lub bardziej obniżonych cenach. Wśród produktów w promocji znajdują się kolumny...
Zobacz także
Audio - maj 2019

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Wzmacniacze zintegrowane, dzięki coraz bogatszemu wyposażeniu, wchodzą często w rolę źródeł. Cyfrowe wejścia, Bluetooth, a nawet moduły sieciowe, to elementy widywane tak często, że już niemal standardowe - przynajmniej w zakresie cenowym 3000-4000 zł, którym ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Trzy nowe amplitunery AV Denon z serii X

Trzy nowe amplitunery AV Denon z serii X

Trzy nowe amplitunery AV z serii X zasilą portflio Denona. Wszystkie oferują technologię Dolby Atmos Height Virtualizati...