Samsung liderem sprzedaży telewizorów w Polsce

"Dziennik Gazeta Prawna" przedstawił najnowsze dane Nielsena dotyczące sprzedaży telewizorów w Polsce w 2012 r. Liderem okazał się Samsung z 38 proc. udziału w rynku.

Dodano: 30 styczeń 2013

Daleko za nim znalazły się LG z 20 punktami procentowymi, Sony, Toshiba, Sharp i Panasonic mieli udział w rynku poniżej 10 procent.

Największy wzrost sprzedaży osiągnęła firma Samsung (+6 p.p.) i Toshiba (+4 p.p.). Największy spadek odnotował Sony (-5 p.p.).

- Po raz pierwszy w historii udało nam się wprowadzić do sprzedaży ponad milion sztuk telewizorów w Polsce. Co więcej, podczas cyfryzacji większym powodzeniem cieszyły się duże odbiorniki, a nie jedynie małe, jak przewidywaliśmy - powiedział "Dziennikowi Gazecie Prawnej" Grzegorz Stanisz z Samsunga.

Newsy sprzętowe

Nagrody EISA 2018-2019 rozdane

Nadszedł jak co roku wyczekiwany moment - wraz z kilkoma urządzeniami audio przenośnego ...

Marantz i Denon z AirPlay 2...

Wybrane produkty Denon i Marantz z funkcjonalnością HEOS multiroom audio uzyskały najnowszą ...
Audio - lipiec - sierpień 2018

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Test porównawczy wzmacniaczy stereofonicznych w zakresie 2200-2800 zł pokazuje, jak bardzo się zmieniły, jak wiele dodatkowych funkcji można dzisiaj znaleźć w nawet niedrogich modelach.   Kilka kolejnych testów, już indywidualnych, wprowadza nie tylko nowe produkty, ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio

Nagrody EISA 2018-2019 rozdane

Nagrody EISA 2018-2019 rozdane

Nadszedł jak co roku wyczekiwany moment - wraz z kilkoma urządzeniami audio przenośnego prezentujemy w sumie 35 najlepsz...