Kup telewizor Toshiba, wygraj bilety na walkę Klitschko vs. Adamek

Kup telewizor Toshiba, wygraj bilety na walkę Klitschko vs. Adamek

Dodano: 21 sierpień 2011
Toshiba Television Central Europe została głównym partnerem technicznym walki bokserskiej XXI wieku - Klitschko vs. Adamek. Z tej okazji 1000 miejsc czeka na klientów, którzy kupią dowolny telewizor Toshiba LED.

Już 10 września 2011 spełni się marzenie kibiców boksu na całym świecie. Po raz pierwszy w Polsce, na nowym Stadionie Miejskim we Wrocławiu odbędzie się walka o mistrzostwo świata wagi ciężkej. To będzie niepowtarzalna szansa dla gwiazdy polskiego boksu Tomasza Adamka (nr 1 w rankingu federacji WBC i WBO oraz nr 3 w rankingu federacji IBF), aby wygrać z obecnym mistrzem świata wagi ciężkiej federacji WBC Vitalijem Klitschko i zdobyć dla Polski najbardziej pożądany tytuł mistrzowski.

Toshiba, główny partner techniczny tego historycznego wydarzenia, dla wszystkich fanów marki oraz miłośników sportu przygotowała specjalną promocję. Kupując dowolny telewizor TOSHIBA LED, można wygrać bilety na walkę Klitschko - Adamek. Przygotowanych zostało 500 podwójnych zaproszeń.

Co zrobić aby dołączyć do 40 000 widzów?

Zasady są bardzo proste. Klienci, którzy w okresie od 20.08 do 04.09.2011 kupią dowolny telewizor Toshiba LED (nawet niedrogi model 22EL833 w cenie poniżej 800 zł), będą mieli szansę wygrać podwójne zaproszenie na walkę Klitschko - Adamek. Jak?

Po zrobieniu zakupów należy odwiedzić stronę internetową 1000biletowtoshiba.pl i podać propozycję własnego hasła dopingującego Tomasza Adamka. Codziennie autorzy najciekawszych propozycji otrzymają zaproszenia.

Szczegóły dotyczące promocji na stronie: 1000biletowtoshiba.pl.

Zobacz też:

Newsy sprzętowe

Nowość: Tonsil CALIPSO 40 na Audio Video Show 2017

Dodano: 16 listopad 2017
Nowość: Tonsil CALIPSO 40 na Audio Video Show 2017
Tonsil podczas Audio Video Show wzbudza niemałe emocje. W tym roku na wystawie zaprezentuje premierowo nowe kolumny, model Calipso 40. Kolumna ma dać początek całkowicie nowej serii obejmującej docelowo pięć zestawów.

Acoustic Research na Audio Video Show 2017

Dodano: 16 listopad 2017
Acoustic Research na Audio Video Show 2017
RAFKO Dystrybucja będzie wyłącznym dystrybutorem w Polsce marki Acoustic Research. Firma o kilkudziesięcioletnich korzeniach w branży audio powraca z nowymi produktami skierowanymi do rynku mobilnego. Urządzenia zobaczymy na Audio Video Show 2017.
Pozostałe promocje i prezentacje Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - listopad 2017

Strefa Magazynu

Audio 11/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Audio Video Show 2017

Audio Video Show 2017

Dwadzieścia lat temu zorganizowaliśmy pierwsze AUDIO Show. Impreza nie tylko przetrwała, nie tylko odbywała się systemat...