Panasonic Summer Of Sports - wydarzenia sportowe na żywo w 3D

Panasonic Summer Of Sports - wydarzenia sportowe na żywo w 3D

Dodano: 29 maj 2012

Firma Panasonic rozpoczyna kampanię "Summer of Sports", w ramach której zapewni transmisję 3D na żywo z popularnych wydarzeń sportowych.

W ramach kampanii Panasonic udostępnia na terenie całej Polski transmisję 3D na żywo z kortów Roland Garros w 96 sklepach dystrybuujących telewizory Panasonic. Klienci mają okazję kibicować swoim faworytom na specjalnie zaprojektowanych w tym celu stoiskach. Transmisje dostępne są także przez 24 godziny na dobę w kanale CANAL+ 3D dla abonentów CYFRY+ posiadających w domu odpowiedni odbiornik.

Przekaz w 3D obejmuje mecze odbywające się na korcie centralnym w trakcie całego turnieju w dniach 27 maja – 10 czerwca. W dniach 27 maja - 4 czerwca transmisje na żywo będą się rozpoczynać o godz. 11:00, a kończyć ok. 20:30, a od 5 do 8 czerwca (ćwierćfinały i półfinały) od godz. 14:00. Finały kobiet i mężczyzn odbędą się kolejno 9 i 10 czerwca o godz. 15:00. Dla osób, które w czasie transmisji na żywo nie będą mogły obejrzeć wybranego przez siebie spotkania emitowane będą również powtórki.

Elementem kampanii Panasonic skoncentrowanej wokół najważniejszych wydarzeń sportowych tego sezonu jest również poprzedzająca Igrzyska, trwająca do 30 czerwca br. Promocja Olimpijska, w której do wygrania jest wyjazd na Olimpiadę do Londynu oraz wyposażenie mieszkania w sprzęt Panasonic. Za samą rejestrację w konkursie można zdobyć jedną z 10 000 limitowanych olimpijskich koszulek. Szczegóły i rejestracja na stronie Olimpiada.panasonic.pl oraz w zakładce „Panasonic – Włącz się do gry!” na facebook.com/panasonicpolska.

materiały prasowe

Zobacz też:

Newsy sprzętowe

Nowość: Tonsil CALIPSO 40 na Audio Video Show 2017

Dodano: 16 listopad 2017
Nowość: Tonsil CALIPSO 40 na Audio Video Show 2017
Tonsil podczas Audio Video Show wzbudza niemałe emocje. W tym roku na wystawie zaprezentuje premierowo nowe kolumny, model Calipso 40. Kolumna ma dać początek całkowicie nowej serii obejmującej docelowo pięć zestawów.

Acoustic Research na Audio Video Show 2017

Dodano: 16 listopad 2017
Acoustic Research na Audio Video Show 2017
RAFKO Dystrybucja będzie wyłącznym dystrybutorem w Polsce marki Acoustic Research. Firma o kilkudziesięcioletnich korzeniach w branży audio powraca z nowymi produktami skierowanymi do rynku mobilnego. Urządzenia zobaczymy na Audio Video Show 2017.
Pozostałe promocje i prezentacje Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - listopad 2017

Strefa Magazynu

Audio 11/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Audio Video Show 2017

Audio Video Show 2017

Dwadzieścia lat temu zorganizowaliśmy pierwsze AUDIO Show. Impreza nie tylko przetrwała, nie tylko odbywała się systemat...