Telewizor Panasonic G10

Firma Panasonic powiadomiła o wprowadzeniu do sprzedaży telewizorów plazmowych Full HD najnowszej serii Panasonic G10 w technologii NeoPDP. Odbiorniki NeoPDP są idealną propozycją dla wielbicieli kina, fanów sportu i gier komputerowych.
Dodano: 12 marzec 2009

Firma Panasonic powiadomiła o wprowadzeniu do sprzedaży telewizorów plazmowych Full HD najnowszej serii Panasonic G10 w technologii NeoPDP. Odbiorniki NeoPDP są idealną propozycją dla wielbicieli kina, fanów sportu i gier komputerowych dzięki rekordowej częstotliwości odświeżania obrazu wynoszącej aż 600Hz.

W szczególności gracze i kibice sportowi będą zadowoleni z jakości wyświetlania szybko poruszających się obiektów. Telewizory Panasonic G10 zostały bowiem wyposażone w wiele funkcji poprawiających jakość obrazu. Niezwykle wysoka (600Hz) częstotliwość odświeżania obrazu realizowana w technologii IFC Pro SFD pozwala cieszyć się płynnym i niezwykle wyraźnym obrazem.

Telewizory plazmowe NeoPDP Panasonic G10 charakteryzują się najwyższą rozdzielczością ruchomego obrazu (moving picture resolution) na poziomie 1080 linii. We wszystkich czas reakcji wynosi 0,001 ms, pozwalając na doskonałe wyświetlanie obrazów zawierających szybko poruszające się obiekty, które często występują w grach, filmach i transmisjach sportowych.

TX-P42G10, TX-P46G10 oraz TX-P50G10 to pierwsze modele wyprodukowane w rewolucyjnej technologii NeoPDP opracowanej przez inżynierów firmy Panasonic, które pojawiły się na polskim rynku. Podczas pracy nad NeoPDP wprowadzono zasadnicze innowacje w budowie telewizorów, projektując je niemal od nowa. Do najważniejszych zmian należy zmniejszenie powierzchni tzw. żeber, które oddzielają od siebie poszczególne komórki z gazem. Zwiększono dzięki temu ilość luminoforu, a co za tym idzie efektywną jasność obrazu.

W NeoPDP ulepszono skład luminoforu, zwiększając szybkość wygaszania komórek po wyświetleniu obrazu. Skutkuje to mniejszą ilością niepotrzebnego światła, co bezpośrednio przekłada się na głębszą czerń i lepszy kontrast. Bogatsza gama ciemnych kolorów to również wynik innowacji w zakresie redukcji światła odbitego w komórkach telewizora. Inżynierowie Panasonic wprowadzili specjalne filtry, które obniżają o 50% ilość światła wpadającego z zewnątrz do komórek i powodują niepotrzebne świecenie luminoforu. Powyższe rozwiązania pozwoliły osiągnąć kontrast dynamiczny 2,000,000:1 i natywny na poziomie 40,000:1, natomiast gradacja od jasnych do ciemnych odcieni realizowana jest w 6144 stopniach.

Dzięki zastosowaniu technologii plazmowej wyświetlany obraz jest jasny i ostry, ale jednocześnie łagodny dla oczu. Innowacje techniczne wprowadzone w odbiornikach NeoPDP przyczyniły się, między innymi, do zmniejszenia zużycia energii o 50%. Użytkownik ma też możliwość pozostania przy poborze prądu, który charakteryzuje telewizory plazmowe poprzedniej generacji, w zamian ciesząc się dwukrotnie większą jasnością. Telewizory wyposażone są również w oszczędny tryb ‘Eco’ pozwalający na dostosowanie parametrów obrazu do warunków zewnętrznych i osiągnięcie znacznej redukcji poboru energii.

Telewizory Panasonic G10 dostępne są już w sprzedaży w sugerowanych cenach detalicznych:

• TX-P50G10E - 8499 zł
• TX-P46G10E - 7199 zł
• TX-P42G10E - 5899 zł

Beyerdynamic Aventho Wireless w salonie Q21

Beyerdynamic Aventho Wireless w salonie Q21

Salon audio-video z Pabianic wprowadził do swojego portfolio słuchawki Beyerdynamic Aventho Wireless.
Gramofony Technics latem w ofercie specjalnej

Gramofony Technics latem w ofercie specjalnej

Marka Technics wystartowała z wakacyjną promocją. Kupując jeden z gramofonów SL-1200GR lub SL-1210GR, wkładkę ORTOFON 2M Blue dostaniemy w prezencie. Warto się spieszyć, bo oferta jest ograniczona.
Roksan Kandy z prezentem w salonie Q21

Roksan Kandy z prezentem w salonie Q21

Wraz z nastaniem wakacji Roksan rusza z akcją promocyjną. Przy zakupie któregoś z urządzeń linii Kandy K3 w prezencie otrzymamy kabel zasilający WireWorld Aurora 7.
Q21 dystrybutorem marki AUDIOLAB

Q21 dystrybutorem marki AUDIOLAB

Dodano: 12 lipiec 2018
Od 1 lipca 2018 roku firma Q21 została wyłącznym przedstawicielem marki Audiolab w Polsce. Zapowiada też niższe ceny urządzeń detalicznych.
Philips TV i Bowers & Wilkins nawiązują współpracę

Philips TV i Bowers & Wilkins nawiązują współpracę

Dodano: 2 lipiec 2018
Philips TV oraz Bowers & Wilkins zainicjowały współpracę, której celem jest stworzenie wybitnych produktów, wyznaczających referencyjny poziom parametrów audio i wideo wśród telewizorów.
Triangle w RAFKO Dystrybucja

Triangle w RAFKO Dystrybucja

Dodano: 13 czerwiec 2018
Z 1 czerwca 2018 firma RAFKO Dystrybucja została wyłącznym przedstawicielem marki Triangle w Polsce.
Audio - lipiec - sierpień 2018

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Test porównawczy wzmacniaczy stereofonicznych w zakresie 2200-2800 zł pokazuje, jak bardzo się zmieniły, jak wiele dodatkowych funkcji można dzisiaj znaleźć w nawet niedrogich modelach.   Kilka kolejnych testów, już indywidualnych, wprowadza nie tylko nowe produkty, ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio

Gramofony Technics - sukces z napędem bezpośrednim

Gramofony Technics - sukces z napędem bezpośrednim

Historia marki Technics jest długa i bogata w ważne wydarzenia, a te najważniejsze wyznaczają epokowe urządzenia. Kiedy...