LG SMART TV

Podczas tegorocznych targów IFA LG zaprezentuje swój pierwszy produkt z dziedziny inteligentnej telewizji - niezwykle łatwy w obsłudze telewizor, który zapewnia jednocześnie płynną łączność z Internetem, czyli SMART TV.
Dodano: 3 wrzesień 2010

LG zamierza zaprezentować użytkownikom, jak wygodne może być wykorzystanie telewizorów SMART TV, oferujących urządzenie wyposażone między innymi w domowy "panel sterowania" (Home Dashboard), intuicyjny interfejs użytkownika i funkcję User eXperience.

Telewizor LG SMART TV przedstawiany na targach IFA reprezentuje cztery kluczowe koncepcje: "Easy, Fun, More and Better" (łatwość obsługi, dobrą zabawę, większe możliwości i lepszą jakość). Koncepcja "Easy" dotyczy łatwości i wygody obsługi, co LG osiąga dzięki domowemu panelowi sterowania (Home Dashboard). Za pomocą jednego ekranu można wybierać aplikacje i uaktywniać wiele dodatkowych treści. Domowy panel sterowania przypomina portal internetowy ułatwiający użytkownikom błyskawiczne wybieranie ulubionych treści bez potrzeby odwiedzania wielu stron WWW.

Podczas targów IFA 2010 LG pokaże również pilot zdalnego sterowania Magic Motion. Jest to narzędzie umożliwiające użytkownikom znajdowanie pożądanych treści przez wskazanie opcji na ekranie i kliknięcie przycisku. Pilot w połączeniu z panelem sterowania Home Dashboard tworzy intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki którym telewizor LG SMART TV staje się najłatwiejszym w obsłudze produktem z branży rozrywki domowej, jaki do tej pory wyprodukowano.

LG SMART TV to produkt nastawiony na zapewnianie rozrywki (aspekt "Fun") dostosowanej do różnych stylów życia oferujący różnorodne aplikacje telewizyjne. Pilot Magic Motion umożliwia na przykład zamalowywanie obrazków w kolorowankach albo naukę pierwszej pomocy na podstawie symulowanych sytuacji. Można też skorzystać z aplikacji do jogi, oferującej przydatne porady i ćwiczenia relaksacyjne.

"More", czyli większe możliwości, to koncepcja dotycząca korzystania z treści cyfrowych i przesyłania informacji do telewizora za pomocą technologii Media Link. Oprócz bezpośredniego dostępu do filmów i obrazów dostępnych online użytkownicy mogą w łatwy sposób wysyłać do sieci własne materiały. Dzięki bezprzewodowej transmisji treści posiadacze inteligentnych telefonów będą mogli się cieszyć ulubionymi programami także poza domem. LG rozszerza zasięg sprzętu służącego do rozrywki - iPadów, komputerów osobistych, odtwarzaczy multimedialnych czy systemów kina domowego - na wszystkie dziedziny i aspekty życia człowieka.

Aby pokazać, w jaki sposób nowe rozwiązania zapewnią lepszą jakość rozrywki (aspekt "Better"), firma LG zaprezentowała szybkie odsyłacze do dodatkowych treści, z których najchętniej korzystają widzowie, np. treści z serwisów YouTube, Maxdome, Orange i MLB. Na tych solidnych podstawach oparto ogromny wybór treści online, dostępny dzięki umowom zawartym przez LG z największymi dostawcami usług i treści internetowych. LG koncentruje się przy tym na nawiązywaniu współpracy z największymi dostawcami, aby zmaksymalizować wartość rozrywki, co obejmuje także możliwość korzystania z usług płatnych.

Zaawansowane i łatwe w obsłudze produkty LG SMART TV zostaną wprowadzone na rynek na początku 2011 r.

Ayon S-10 II: prezentacje w salonach Nautilus

Ayon S-10 II: prezentacje w salonach Nautilus

Zainteresowani niech zanotują to sobie w kalendarzach - salony audio-video Nautilus z Krakowa i Warszawy zapraszają na wyjątkowe prezentacje wyjątkowego urządzenia. Mowa o odtwarzaczu Ayon S-10 II.
Telewizory Samsung QLED z soundbarami za 1 zł

Telewizory Samsung QLED z soundbarami za 1 zł

W ramach najnowszej promocji Samsunga wybrane telewizory QLED 2019 możemy teraz kupić w zestawie z soundbarem za 1 zł*. Oferta promocyjna jest dostępna w wybranych sieciach handlowych do 30 czerwca br.
Kolumna głośnikowa podstawkowa Klipsch B-20 taniej w Audiohicie

Kolumna głośnikowa podstawkowa Klipsch B-20...

Na stronie internetowej sklepu Audiohit znajduje się bogata lista urządzeń, które aktualnie możemy kupić po mniej lub bardziej obniżonych cenach. Wśród produktów w promocji znajdują się kolumny podstawkowe Klipsch B-20.
Ken Ishiwata żegna się z marką Marantz

Ken Ishiwata żegna się z marką Marantz

Dodano: 16 maj 2019
Po 41 latach bycia czołową postacią dla Marantza Ken Ishiwata - jeszcze w tym miesiącu - odchodzi z firmy. Decyzja została podjęta przez obie strony po wygaśnięciu kontraktu starszego menedżera i...
Exposure w RAFKO Dystrybucja

Exposure w RAFKO Dystrybucja

Dodano: 11 kwiecień 2019
Firma RAFKO Dystrybucja została wyłącznym przedstawicielem marki Exposure, której produkty hołdują klasycznym analogowym rozwiązaniom hi-fi. Stanowią idealne uzupełnienie dotychczasowego portfolio...
Demo Room Samsung na Złotej 44 w Warszawie

Demo Room Samsung na Złotej 44 w Warszawie

Dodano: 5 kwiecień 2019
W centrum Warszawy, na 46. piętrze luksusowego budynku Złota 44, powstał Samsung Demo Room - przestrzeń, w której Samsung prezentuje swój 110-calowy ekran MicroLED w warunkach domowych. Wszystko po...
Zobacz także
Audio - maj 2019

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Wzmacniacze zintegrowane, dzięki coraz bogatszemu wyposażeniu, wchodzą często w rolę źródeł. Cyfrowe wejścia, Bluetooth, a nawet moduły sieciowe, to elementy widywane tak często, że już niemal standardowe - przynajmniej w zakresie cenowym 3000-4000 zł, którym ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Trzy nowe amplitunery AV Denon z serii X

Trzy nowe amplitunery AV Denon z serii X

Trzy nowe amplitunery AV z serii X zasilą portflio Denona. Wszystkie oferują technologię Dolby Atmos Height Virtualizati...