Philips. Fascynacja dźwiękiem

Kilka dni temu - 5 października, w klubie M25 w Warszawie odbył się event zorganizowany przez firmę Philips. Impreza zainaugurowała polską odsłonę globalnej kampanii firmy Philips "Obsessed With Sound".
Dodano: 11 październik 2010

Do barwnie oświetlonego już z zewnatrz klubu na warszawskiej Pradze Północ przybyło ponad 200 gości. W industrialnym wnetrzu czekały na nich smakowite przekąski i, co najważniejsze, zaawansowany technologicznie sprzęt audio marki Philips, między innymi nagrodzone EISĄ kino domowe HTS9520.

Spotkaniu i całej kampanii patronował znany i ceniony dziennikarz muzyczny, prezenter Programu III Polskiego Radia Marek Niedźwiedzki, bo - jak mówi - "Dźwięk jest dla mnie zauroczeniem, świętem w zwyczajny dzień, ucieczką od rzeczywistości… Wszystkim po trochu. Wybieram muzykę, która mi pomaga, odstresowuje, wycisza albo pobudza. W zależności od potrzeby chwili. Często słucham muzyki z zamkniętymi oczami. Współpraca z firmą Philips przy kampanii <> jest według mnie naturalną konsekwencją moich wcześniejszych wyborów. Wyborów ukierunkowanych na brzmienie".

Realistyczne, przestrzenne wrażenia dźwiękowe zapewnił innowacyjny technologicznie sprzęt Philips. Specjaliści firmy wykorzystując "psychoakustykę", stworzyli produkty, o których niezwykłej mocy można było przekonać się na miejscu. W kilku fantazyjnie zaaranżowanych salach odbywały się prezentacje sprzętu. Goście mogli się więc upewnić, że nagroda EISA dla zestawu kina domowego HD Immersive Sound HTS9520 to nie przypadek. Krystalicznie czyty obraz i dźwięk udowodnił chyba każdemu, że taki sprzęt warto zainstalować we własnym salonie.

Pozostałe perzentowane urządzenia to:

- mikrowieża Heritage z odtwarzaniem DVD - MCD 909,
- zestaw Hi-Fi z głośnikami SoundSphere - MCi900,
- zestaw Kina Domowego HD Immersive Sound - HTS9520,
- zestaw kina domowego SoundBar z technologią Ambisound - HTS9140
- odtwarzacz MP4 Philips GoGear Muse - SA2MUS16S.

Zwieńczeniem wieczoru był wyjątkowy koncert Anity Lipnickiej i Johna Portera.

philips2_max_03

philips3_max_01

philips4_max_01

philips5_max

philips6_max

philips7_max

philips8_max

philips9_max

philips10_max

philips11_max

philips12_max

Telewizory Samsung QLED z soundbarami za 1 zł

Telewizory Samsung QLED z soundbarami za 1 zł

W ramach najnowszej promocji Samsunga wybrane telewizory QLED 2019 możemy teraz kupić w zestawie z soundbarem za 1 zł*. Oferta promocyjna jest dostępna w wybranych sieciach handlowych do 30 czerwca br.
Kolumna głośnikowa podstawkowa Klipsch B-20 taniej w Audiohicie

Kolumna głośnikowa podstawkowa Klipsch B-20...

Na stronie internetowej sklepu Audiohit znajduje się bogata lista urządzeń, które aktualnie możemy kupić po mniej lub bardziej obniżonych cenach. Wśród produktów w promocji znajdują się kolumny podstawkowe Klipsch B-20.
Nowe kolumny podłogowe Indiana Line Tesi 661 w ofercie salonu Q21

Nowe kolumny podłogowe Indiana Line Tesi 661 w...

Q21 wprowadził do swojej oferty nowe kolumny Indiana Line, model Tesi 661. Przy okazji do końca maja obowiązują w salonie specjalne ceny wszystkich kolumn tej marki.
Ken Ishiwata żegna się z marką Marantz

Ken Ishiwata żegna się z marką Marantz

Dodano: 16 maj 2019
Po 41 latach bycia czołową postacią dla Marantza Ken Ishiwata - jeszcze w tym miesiącu - odchodzi z firmy. Decyzja została podjęta przez obie strony po wygaśnięciu kontraktu starszego menedżera i...
Exposure w RAFKO Dystrybucja

Exposure w RAFKO Dystrybucja

Dodano: 11 kwiecień 2019
Firma RAFKO Dystrybucja została wyłącznym przedstawicielem marki Exposure, której produkty hołdują klasycznym analogowym rozwiązaniom hi-fi. Stanowią idealne uzupełnienie dotychczasowego portfolio...
Demo Room Samsung na Złotej 44 w Warszawie

Demo Room Samsung na Złotej 44 w Warszawie

Dodano: 5 kwiecień 2019
W centrum Warszawy, na 46. piętrze luksusowego budynku Złota 44, powstał Samsung Demo Room - przestrzeń, w której Samsung prezentuje swój 110-calowy ekran MicroLED w warunkach domowych. Wszystko po...
Zobacz także
Audio - maj 2019

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Wzmacniacze zintegrowane, dzięki coraz bogatszemu wyposażeniu, wchodzą często w rolę źródeł. Cyfrowe wejścia, Bluetooth, a nawet moduły sieciowe, to elementy widywane tak często, że już niemal standardowe - przynajmniej w zakresie cenowym 3000-4000 zł, którym ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Trzy nowe amplitunery AV Denon z serii X

Trzy nowe amplitunery AV Denon z serii X

Trzy nowe amplitunery AV z serii X zasilą portflio Denona. Wszystkie oferują technologię Dolby Atmos Height Virtualizati...