Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Dodano: 5 marzec 2012

Międzynarodowa supergwiazda Jennifer Lopez jest twarzą nowej globalnej kampanii reklamowej marki Harman Kardon, której główne hasło to "Beautiful Sound", czyli "piękny dźwięk". W kilku krajach Europy – między innymi w Polsce - Jennifer Lopez można zobaczyć w telewizyjnych spotach reklamowych.

Nazwa marki Harman Kardon to synonim innowacji w branży audio od momentu stworzenia pierwszego amplitunera na świecie - Festival D1000. Od tego czasu pasja do muzyki i siła innowacji sprawiły, że Harman Kardon stał się wiodącym producentem systemów audio klasy premium. Najwyższej klasy systemy audio Harman Kardon można znaleźć w samochodach prestiżowych marek, takich jak BMW, Buick, Land Rover, Mercedes Benz, MINI, Saab oraz Subaru. Harman Kardon to jedyna marka z branży audio, której produkt jest częścią stałej ekspozycji nowojorskiego Museum of Modern Art.

W pierwszym spocie reklamowym kampanii Beautiful Sound – wyreżyserowanym przez filmowca  Martina Campbella, którego najbardziej znanym dziełem jest thriller "Casino Royale", dwudziesty pierwszy film o przygodach Jamesa Bonda - Jennifer Lopez przedstawia systemy kina domowego z Blu-ray 3D, Harman Kardon BDS.

Proste w instalacji i obsłudze zestawy Harman Kardon BDS zaprojektowano tak, by stylowo pasowały do nowoczesnych płaskich ekranów telewizyjnych. Nowa seria Harman Kardon BDS potrafi odtworzyć muzykę i filmy z praktycznie każdego źródła, zachowując cała czystość i wierność oryginalnego materiału, otaczając słuchacza w 5.1-kanałowym dźwięku surround. Każdy system BDS automatycznie dokonuje pomiarów i kalibruje się samodzielnie, by zapewnić najlepsze możliwe brzmienie dostosowane do konkretnego środowiska akustycznego.

Wszystkie systemy BDS odtwarzają płyty Blu-ray Disc i są kompatybilne z BD-Live, oferując najwyższej jakości obraz 1080p. Doskonały dźwięk i obraz mogą pochodzić z różnych źródeł takich jak telewizja, płyty Blu-ray Disc, DVD, CD, radio oraz USB, a nawet z urządzeń iPhone lub iPod za pośrednictwem stacji dokującej Harman Kardon The Bridge III.

Współpraca firmy HARMAN z Jennifer Lopez przewidziana jest na rok. Wcześniej HARMAN wystartował z kampanią promującą markę JBL "Hear the Truth", której twarzą jest grupa Maroon 5.

Zobacz też:

Pozostałe newsy sprzętowe Zobacz wszystkie
Promocje i prezentacje

Kolumny Tannoy taniej w salonie Q21

Dodano: 16 listopad 2017
Kolumny Tannoy taniej w salonie Q21
Salon Q21 wprowadził nowe niższe ceny na wybrane modele kolumn marki Tannoy.

90 dni muzyki w jakości Hi-Fi - promocja Sony i...

Dodano: 16 listopad 2017
90 dni muzyki w jakości Hi-Fi - promocja Sony i Tidal
Firma Sony oraz serwis muzyczny TIDAL przygotowały specjalną promocję, która obowiązuje przy zakupie wybranego sprzętu Sony. Jeśli z niej skorzystamy, będziemy mogli słuchać muzyki w jakości HiFi przez 90 dni za darmo.

JBL Bar 5.1 w katowickim salonie Mega Hz

Dodano: 14 listopad 2017
JBL Bar 5.1 w katowickim salonie Mega Hz
W ofercie katowickiego salonu audio-video Mega Hz znajduje się najnowszy model soundbara z bezprzewodowymi głośnikami surround JBL Bar 5.1.
Zobacz wszystkie
Newsy branżowe
Audio Video Show 2017

Audio Video Show 2017

Dodano: 3 listopad 2017
Dwadzieścia lat temu zorganizowaliśmy pierwsze AUDIO Show. Impreza nie tylko przetrwała, nie tylko odbywała się systematycznie, corocznie, ale też wyrosła na jedną z najważniejszych w Europie. Jest...
Miliony winyli na Audio Video Show

Miliony winyli na Audio Video Show

Dodano: 18 październik 2017
W trakcie targów Audio Video Show, które odbędą się w dniach 17-19 listopada, odwiedzający będą mieli niepowtarzalną możliwość zaopatrzenia się w najlepsze płyty winylowe w niezwykle atrakcyjnych...
STREFA HFS dystrybutorem Simply Analog

STREFA HFS dystrybutorem Simply Analog

Dodano: 18 październik 2017
Strefa HFS została oficjalnym dystrybutorem urządzeń greckiej firmy Simply Analog produkującej akcesoria gramofonowe bardzo wysokiej jakości za nieduże pieniądze.
NuPrime w Rafko Dystrybucja

NuPrime w Rafko Dystrybucja

Dodano: 28 wrzesień 2017
Z dniem 1 października 2017 roku Rafko Dystrybucja staje się wyłącznym przedstawicielem amerykańskiej firmy NuPrime na terenie Polski. Najważniejszymi produktami marki są wzmacniacze i końcówki mocy...
Zobacz wszystkie

 

 

 
Audio - listopad 2017

Strefa Magazynu

Audio 11/2017

Rynek audio zmienia się szybko i podąża w różnych kierunkach. Zmiany te czasami zaskakują nawet ekspertów i najbardziej doświadczone firmy, dlatego nie chcąc zostać w tyle, coraz częściej reagują one jak najszybciej.

Odbierz prezent

Zamów prenumeratę miesięcznika
Audio, a otrzymasz wybraną
przez siebie płytę z naszej kolekcji!
Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio
Audio Video Show 2017 - fotogaleria

Audio Video Show 2017 - fotogaleria

Wystawa Audio Video Show dobiegła końca. Zmęczeni, po wydeptanych kilometrach, jednak niewymownie zadowoleni, przedstawi...