Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Międzynarodowa supergwiazda Jennifer Lopez jest twarzą nowej globalnej kampanii reklamowej marki Harman Kardon, której główne hasło to "Beautiful Sound", czyli "piękny dźwięk". W kilku krajach Europy – między innymi w Polsce - Jennifer Lopez można zobaczyć w telewizyjnych spotach reklamowych.

Dodano: 5 marzec 2012

Nazwa marki Harman Kardon to synonim innowacji w branży audio od momentu stworzenia pierwszego amplitunera na świecie - Festival D1000. Od tego czasu pasja do muzyki i siła innowacji sprawiły, że Harman Kardon stał się wiodącym producentem systemów audio klasy premium. Najwyższej klasy systemy audio Harman Kardon można znaleźć w samochodach prestiżowych marek, takich jak BMW, Buick, Land Rover, Mercedes Benz, MINI, Saab oraz Subaru. Harman Kardon to jedyna marka z branży audio, której produkt jest częścią stałej ekspozycji nowojorskiego Museum of Modern Art.

W pierwszym spocie reklamowym kampanii Beautiful Sound – wyreżyserowanym przez filmowca  Martina Campbella, którego najbardziej znanym dziełem jest thriller "Casino Royale", dwudziesty pierwszy film o przygodach Jamesa Bonda - Jennifer Lopez przedstawia systemy kina domowego z Blu-ray 3D, Harman Kardon BDS.

Proste w instalacji i obsłudze zestawy Harman Kardon BDS zaprojektowano tak, by stylowo pasowały do nowoczesnych płaskich ekranów telewizyjnych. Nowa seria Harman Kardon BDS potrafi odtworzyć muzykę i filmy z praktycznie każdego źródła, zachowując cała czystość i wierność oryginalnego materiału, otaczając słuchacza w 5.1-kanałowym dźwięku surround. Każdy system BDS automatycznie dokonuje pomiarów i kalibruje się samodzielnie, by zapewnić najlepsze możliwe brzmienie dostosowane do konkretnego środowiska akustycznego.

Wszystkie systemy BDS odtwarzają płyty Blu-ray Disc i są kompatybilne z BD-Live, oferując najwyższej jakości obraz 1080p. Doskonały dźwięk i obraz mogą pochodzić z różnych źródeł takich jak telewizja, płyty Blu-ray Disc, DVD, CD, radio oraz USB, a nawet z urządzeń iPhone lub iPod za pośrednictwem stacji dokującej Harman Kardon The Bridge III.

Współpraca firmy HARMAN z Jennifer Lopez przewidziana jest na rok. Wcześniej HARMAN wystartował z kampanią promującą markę JBL "Hear the Truth", której twarzą jest grupa Maroon 5.

Słuchawki Meze Empyrean w salonie Q21

Słuchawki Meze Empyrean w salonie Q21

Jednym z największych tegorocznych wydarzeń w świecie słuchawek była premiera najnowszego modelu Meze Empyrean, pierwszych na świecie słuchawek isodynamicznych. Do swojej oferty dołącza je właśnie salon Q21 z Pabianic.
Klipsch Heresy III w salonie Q21

Klipsch Heresy III w salonie Q21

Klipsch Heresy III dają możliwość poczucia klimatu lat 70. Właśnie pojawiły się w ofercie salonu Q21, zatem zainteresowani mogą przybywać na odsłuchy.
Pioneer UDP-LX500 w ofercie salonu Meloman

Pioneer UDP-LX500 w ofercie salonu Meloman

Najnowszy odtwarzacz płyt firmy Pioneer pozwala odtwarzać materiały o jakości Ultra HD Blu-ray™, rozdzielczości czterokrotnie większej niż 1080p Full HD, w kinie domowym. Urządzenie trafiło do oferty salonu Meloman z Lublina.
Davis Acoustics w dystrybucji Trimex

Davis Acoustics w dystrybucji Trimex

Dodano: 12 grudzień 2018
Od 3 grudnia Trimex jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę produktów marki Davis Acoustics. W ofercie firmy znajdują się kolumny z serii Dream, Héritage, Coubert, 30, Balthus, Discover i serii...
Tonsil przejmuje markę Sounddeco. Od dziś Sounddeco by Tonsil

Tonsil przejmuje markę Sounddeco. Od dziś Sounddeco by Tonsil

Dodano: 15 listopad 2018
Tonsil, polski producent nagłośnienia, przejął markę Sounddeco. Dzieki temu uzupełni ofertę, co pozwoli mu na ekspansję na rynku krajowym, a przede wszystkim zagranicznym. Po raz pierwszy oficjalna...
Salon Top Hi-Fi & Video Design teraz także w Białymstoku

Salon Top Hi-Fi & Video Design teraz także w Białymstoku

Dodano: 15 listopad 2018
W Białymstoku rozpoczął działalność nowy salon Top Hi-Fi & Video Design. To już 15. sklep tej ogólnopolskiej sieci specjalistycznych salonów audio-video. Zlokalizowany przy ul. Jurowieckiej 19...
Zobacz także
Audio - grudzień 2018

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Tym razem nietrudno wskazać najważniejszy test numeru - to porównanie pięciu wzmacniaczy zintegrowanych, w cenie 7000–9000 zł. Pokazują nie tylko swoją własną kondycję, ale też dobrze demonstrują zmiany wśród ogółu wzmacniaczy. Każdy ma na pokładzie DAC-a, ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Apple AirPlay 2 w urządzeniach Bluesound

Apple AirPlay 2 w urządzeniach Bluesound

Seria odtwarzaczy sieciowych Bluesound Generation 2i uzyskała certyfikat zgodności z technologią Apple AirPlay 2. Pozwal...