Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Międzynarodowa supergwiazda Jennifer Lopez jest twarzą nowej globalnej kampanii reklamowej marki Harman Kardon, której główne hasło to "Beautiful Sound", czyli "piękny dźwięk". W kilku krajach Europy – między innymi w Polsce - Jennifer Lopez można zobaczyć w telewizyjnych spotach reklamowych.

Dodano: 5 marzec 2012

Nazwa marki Harman Kardon to synonim innowacji w branży audio od momentu stworzenia pierwszego amplitunera na świecie - Festival D1000. Od tego czasu pasja do muzyki i siła innowacji sprawiły, że Harman Kardon stał się wiodącym producentem systemów audio klasy premium. Najwyższej klasy systemy audio Harman Kardon można znaleźć w samochodach prestiżowych marek, takich jak BMW, Buick, Land Rover, Mercedes Benz, MINI, Saab oraz Subaru. Harman Kardon to jedyna marka z branży audio, której produkt jest częścią stałej ekspozycji nowojorskiego Museum of Modern Art.

W pierwszym spocie reklamowym kampanii Beautiful Sound – wyreżyserowanym przez filmowca  Martina Campbella, którego najbardziej znanym dziełem jest thriller "Casino Royale", dwudziesty pierwszy film o przygodach Jamesa Bonda - Jennifer Lopez przedstawia systemy kina domowego z Blu-ray 3D, Harman Kardon BDS.

Proste w instalacji i obsłudze zestawy Harman Kardon BDS zaprojektowano tak, by stylowo pasowały do nowoczesnych płaskich ekranów telewizyjnych. Nowa seria Harman Kardon BDS potrafi odtworzyć muzykę i filmy z praktycznie każdego źródła, zachowując cała czystość i wierność oryginalnego materiału, otaczając słuchacza w 5.1-kanałowym dźwięku surround. Każdy system BDS automatycznie dokonuje pomiarów i kalibruje się samodzielnie, by zapewnić najlepsze możliwe brzmienie dostosowane do konkretnego środowiska akustycznego.

Wszystkie systemy BDS odtwarzają płyty Blu-ray Disc i są kompatybilne z BD-Live, oferując najwyższej jakości obraz 1080p. Doskonały dźwięk i obraz mogą pochodzić z różnych źródeł takich jak telewizja, płyty Blu-ray Disc, DVD, CD, radio oraz USB, a nawet z urządzeń iPhone lub iPod za pośrednictwem stacji dokującej Harman Kardon The Bridge III.

Współpraca firmy HARMAN z Jennifer Lopez przewidziana jest na rok. Wcześniej HARMAN wystartował z kampanią promującą markę JBL "Hear the Truth", której twarzą jest grupa Maroon 5.

Urządzenia Arcama z serii HDA w lubelskim salonie Meloman

Urządzenia Arcama z serii HDA w lubelskim...

Salon Meloman z Lublina zaprasza na prezentację nowych urządzeń brytyjskiej firmy ARCAM z serii HDA: wzmacniaczy zintegrowanych SA10 i SA20 oraz odtwarzacza CD/SACD/plików CDS50.
Odsłuchy kolumn Kef R700 Black Edition Limited w salonie Q21

Odsłuchy kolumn Kef R700 Black Edition Limited w...

Salon Q21 zaprasza na prezentacje najnowszej, limitowanej wersji kolumn Kef R700 Black Edition Limited.
Odsłuchy kolumn Pylon Ruby 25 w salonie Q21

Odsłuchy kolumn Pylon Ruby 25 w salonie Q21

Nowy model kolumn Pylon Audio Ruby 25 już od kilku dni gości w show-room salonu Q21. Zainteresowani mogą zaglądać na odsłuchy.
Audio Video Show 2018 - rekordowa liczba wystawców i wynajętej powierzchni

Audio Video Show 2018 - rekordowa liczba wystawców i wynajętej powierzchni

Dodano: 15 październik 2018
22. edycja Audio Video Show odbędzie się w dniach 16-18 listopada. Miesiąc przed rozpoczęciem wydarzenia wiemy już, został pobity zeszłoroczny rekord liczby wystawców oraz wynajętej powierzchni. W...
Anna Maria Jopek gościem specjalnym Audio Video Show 2018

Anna Maria Jopek gościem specjalnym Audio Video Show 2018

Dodano: 10 październik 2018
22. edycja Audio Video Show odbędzie się w dniach 16-18 listopada. Jako gość specjalny pojawi się w tym roku Anna Maria Jopek.
Salon Q21 autoryzowanym dealerem produktów marki Moon - Simaudio

Salon Q21 autoryzowanym dealerem produktów marki Moon - Simaudio

Dodano: 3 sierpień 2018
Salon Q21 z Pabianic został autoryzowanym dealerem produktów marki Moon - Simaudio. Firma zaprasza na odsłuchy, umożliwia też wypożyczenia urządzeń i zorganizowanie indywidualnych odsłuchów w domu...
Zobacz także
Audio - październik 2018

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Od głośników bezprzewodowych za 3 tysiące do high-endowych kolumn za 30 tysięcy; od amplitunerów wielokanałowych za 3 tysiące do wzmacniaczy lampowych za 30 tysięcy... Każdemu polecamy dokładnie to, czego szuka i na co go stać, a wszystkim - dobre testy, które ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Nowy bezprzewodowy ekosystem multiroom Bluesound Gen 2i

Nowy bezprzewodowy ekosystem multiroom Bluesound Gen 2i

Bluesound przedstawia Gen 2i: nową generację bezprzewodowego, strumieniowego ekosystemu multiroom obsługującego high-res...