Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Międzynarodowa supergwiazda Jennifer Lopez jest twarzą nowej globalnej kampanii reklamowej marki Harman Kardon, której główne hasło to "Beautiful Sound", czyli "piękny dźwięk". W kilku krajach Europy – między innymi w Polsce - Jennifer Lopez można zobaczyć w telewizyjnych spotach reklamowych.

Dodano: 5 marzec 2012

Nazwa marki Harman Kardon to synonim innowacji w branży audio od momentu stworzenia pierwszego amplitunera na świecie - Festival D1000. Od tego czasu pasja do muzyki i siła innowacji sprawiły, że Harman Kardon stał się wiodącym producentem systemów audio klasy premium. Najwyższej klasy systemy audio Harman Kardon można znaleźć w samochodach prestiżowych marek, takich jak BMW, Buick, Land Rover, Mercedes Benz, MINI, Saab oraz Subaru. Harman Kardon to jedyna marka z branży audio, której produkt jest częścią stałej ekspozycji nowojorskiego Museum of Modern Art.

W pierwszym spocie reklamowym kampanii Beautiful Sound – wyreżyserowanym przez filmowca  Martina Campbella, którego najbardziej znanym dziełem jest thriller "Casino Royale", dwudziesty pierwszy film o przygodach Jamesa Bonda - Jennifer Lopez przedstawia systemy kina domowego z Blu-ray 3D, Harman Kardon BDS.

Proste w instalacji i obsłudze zestawy Harman Kardon BDS zaprojektowano tak, by stylowo pasowały do nowoczesnych płaskich ekranów telewizyjnych. Nowa seria Harman Kardon BDS potrafi odtworzyć muzykę i filmy z praktycznie każdego źródła, zachowując cała czystość i wierność oryginalnego materiału, otaczając słuchacza w 5.1-kanałowym dźwięku surround. Każdy system BDS automatycznie dokonuje pomiarów i kalibruje się samodzielnie, by zapewnić najlepsze możliwe brzmienie dostosowane do konkretnego środowiska akustycznego.

Wszystkie systemy BDS odtwarzają płyty Blu-ray Disc i są kompatybilne z BD-Live, oferując najwyższej jakości obraz 1080p. Doskonały dźwięk i obraz mogą pochodzić z różnych źródeł takich jak telewizja, płyty Blu-ray Disc, DVD, CD, radio oraz USB, a nawet z urządzeń iPhone lub iPod za pośrednictwem stacji dokującej Harman Kardon The Bridge III.

Współpraca firmy HARMAN z Jennifer Lopez przewidziana jest na rok. Wcześniej HARMAN wystartował z kampanią promującą markę JBL "Hear the Truth", której twarzą jest grupa Maroon 5.

Telewizory Samsung QLED z soundbarami za 1 zł

Telewizory Samsung QLED z soundbarami za 1 zł

W ramach najnowszej promocji Samsunga wybrane telewizory QLED 2019 możemy teraz kupić w zestawie z soundbarem za 1 zł*. Oferta promocyjna jest dostępna w wybranych sieciach handlowych do 30 czerwca br.
Kolumna głośnikowa podstawkowa Klipsch B-20 taniej w Audiohicie

Kolumna głośnikowa podstawkowa Klipsch B-20...

Na stronie internetowej sklepu Audiohit znajduje się bogata lista urządzeń, które aktualnie możemy kupić po mniej lub bardziej obniżonych cenach. Wśród produktów w promocji znajdują się kolumny podstawkowe Klipsch B-20.
Nowe kolumny podłogowe Indiana Line Tesi 661 w ofercie salonu Q21

Nowe kolumny podłogowe Indiana Line Tesi 661 w...

Q21 wprowadził do swojej oferty nowe kolumny Indiana Line, model Tesi 661. Przy okazji do końca maja obowiązują w salonie specjalne ceny wszystkich kolumn tej marki.
Ken Ishiwata żegna się z marką Marantz

Ken Ishiwata żegna się z marką Marantz

Dodano: 16 maj 2019
Po 41 latach bycia czołową postacią dla Marantza Ken Ishiwata - jeszcze w tym miesiącu - odchodzi z firmy. Decyzja została podjęta przez obie strony po wygaśnięciu kontraktu starszego menedżera i...
Exposure w RAFKO Dystrybucja

Exposure w RAFKO Dystrybucja

Dodano: 11 kwiecień 2019
Firma RAFKO Dystrybucja została wyłącznym przedstawicielem marki Exposure, której produkty hołdują klasycznym analogowym rozwiązaniom hi-fi. Stanowią idealne uzupełnienie dotychczasowego portfolio...
Demo Room Samsung na Złotej 44 w Warszawie

Demo Room Samsung na Złotej 44 w Warszawie

Dodano: 5 kwiecień 2019
W centrum Warszawy, na 46. piętrze luksusowego budynku Złota 44, powstał Samsung Demo Room - przestrzeń, w której Samsung prezentuje swój 110-calowy ekran MicroLED w warunkach domowych. Wszystko po...
Zobacz także
Audio - maj 2019

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Wzmacniacze zintegrowane, dzięki coraz bogatszemu wyposażeniu, wchodzą często w rolę źródeł. Cyfrowe wejścia, Bluetooth, a nawet moduły sieciowe, to elementy widywane tak często, że już niemal standardowe - przynajmniej w zakresie cenowym 3000-4000 zł, którym ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Trzy nowe amplitunery AV Denon z serii X

Trzy nowe amplitunery AV Denon z serii X

Trzy nowe amplitunery AV z serii X zasilą portflio Denona. Wszystkie oferują technologię Dolby Atmos Height Virtualizati...