Jennifer Lopez twarzą kampanii reklamowej Harman Kardon

Międzynarodowa supergwiazda Jennifer Lopez jest twarzą nowej globalnej kampanii reklamowej marki Harman Kardon, której główne hasło to "Beautiful Sound", czyli "piękny dźwięk". W kilku krajach Europy – między innymi w Polsce - Jennifer Lopez można zobaczyć w telewizyjnych spotach reklamowych.

Dodano: 5 marzec 2012

Nazwa marki Harman Kardon to synonim innowacji w branży audio od momentu stworzenia pierwszego amplitunera na świecie - Festival D1000. Od tego czasu pasja do muzyki i siła innowacji sprawiły, że Harman Kardon stał się wiodącym producentem systemów audio klasy premium. Najwyższej klasy systemy audio Harman Kardon można znaleźć w samochodach prestiżowych marek, takich jak BMW, Buick, Land Rover, Mercedes Benz, MINI, Saab oraz Subaru. Harman Kardon to jedyna marka z branży audio, której produkt jest częścią stałej ekspozycji nowojorskiego Museum of Modern Art.

W pierwszym spocie reklamowym kampanii Beautiful Sound – wyreżyserowanym przez filmowca  Martina Campbella, którego najbardziej znanym dziełem jest thriller "Casino Royale", dwudziesty pierwszy film o przygodach Jamesa Bonda - Jennifer Lopez przedstawia systemy kina domowego z Blu-ray 3D, Harman Kardon BDS.

Proste w instalacji i obsłudze zestawy Harman Kardon BDS zaprojektowano tak, by stylowo pasowały do nowoczesnych płaskich ekranów telewizyjnych. Nowa seria Harman Kardon BDS potrafi odtworzyć muzykę i filmy z praktycznie każdego źródła, zachowując cała czystość i wierność oryginalnego materiału, otaczając słuchacza w 5.1-kanałowym dźwięku surround. Każdy system BDS automatycznie dokonuje pomiarów i kalibruje się samodzielnie, by zapewnić najlepsze możliwe brzmienie dostosowane do konkretnego środowiska akustycznego.

Wszystkie systemy BDS odtwarzają płyty Blu-ray Disc i są kompatybilne z BD-Live, oferując najwyższej jakości obraz 1080p. Doskonały dźwięk i obraz mogą pochodzić z różnych źródeł takich jak telewizja, płyty Blu-ray Disc, DVD, CD, radio oraz USB, a nawet z urządzeń iPhone lub iPod za pośrednictwem stacji dokującej Harman Kardon The Bridge III.

Współpraca firmy HARMAN z Jennifer Lopez przewidziana jest na rok. Wcześniej HARMAN wystartował z kampanią promującą markę JBL "Hear the Truth", której twarzą jest grupa Maroon 5.

Pozostałe newsy sprzętowe

Zobacz wszystkie
Amplitunery Cambridge Audio AXR w zestawach promocyjnych w salonie Q21

Amplitunery Cambridge Audio AXR w zestawach...

Salon Q21 przygotował dla swoich klientów kolejną promocyjną ofertę. Tym razem w atrakcyjnych cenach znalazły się zestawy stereo.
Weekendowa promocja. Niższe ceny w Top Hi-Fi & Video Design

Weekendowa promocja. Niższe ceny w Top Hi-Fi &...

W salonach Top Hi-Fi & Video Design startuje akcja promocyjna "Deal of the weekend", w ramach której kilkadziesiąt produktów będzie można kupić w bardzo atrakcyjnych cenach.
Gramofon Clearaudio Concept - w zestawie taniej

Gramofon Clearaudio Concept - w zestawie taniej

W salonach Top Hi-Fi & Video Design rozpoczęła się sprzedaż zestawu składającego się z gramofonu Clearaudio Concept z wkładką MM oraz praktycznych akcesoriów: pokrywy przeciwpyłowej, docisku i szczotki do czyszczenia płyt.
Audio Klan oficjalnym przedstawicielem firmy Luxman w Polsce

Audio Klan oficjalnym przedstawicielem firmy Luxman w Polsce

Dodano: 27 czerwiec 2019
Japoński Luxman, ikona w świecie high-endowych urządzeń, ma nowego przedstawiciela w Polsce. Została nim firma Audio Klan. Już wkrótce w jej 12 salonach Top Hi-Fi & Video Design pojawi się...
Pro-Ject

Pro-Ject

Dodano: 4 czerwiec 2019
Wraz z początkiem czerwca br. portfolio produktowe Horn Distribution powiększyło się o wybrane linie produktów marki Pro-Ject, uznanego producenta wysokiej jakości gramofonów i innych urządzeń...
Ken Ishiwata żegna się z marką Marantz

Ken Ishiwata żegna się z marką Marantz

Dodano: 16 maj 2019
Po 41 latach bycia czołową postacią dla Marantza Ken Ishiwata - jeszcze w tym miesiącu - odchodzi z firmy. Decyzja została podjęta przez obie strony po wygaśnięciu kontraktu starszego menedżera i...
Zobacz także
Audio - wrzesień 2019

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Nagrody EISA zdobywają coraz większe znaczenie, jako że nasze grono poszerza się o ekspertów z całego świata, a nie tylko z Europy. W tym roku przedstawiamy ponad 30 nagród dla urządzeń stereo i wielokanałowych, high-endowych i budżetowych. Kolumny, słuchawki, ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Nagrody EISA 2019-2020 rozdane

Nagrody EISA 2019-2020 rozdane

EISA nagradza produkty z całego świata, ma już wpływ na wszystkie rynki, opiera swój autorytet na ekspertach ze wszystki...