Marantz PM-11S3 i SA-11S3

20 sierpnia 2012 Sprzęt

Marantz przedstawia dwa nowe komponenty swojej legendarnej Serii 11: PM-11S3 i SA-11S3. Urządzenia będą dostępne w wybranych salonach sprzedaży jeszcze w tym miesiącu.

Kiedy oryginalne urządzenia klasy premium, odtwarzacz CD, SA-11S1 i wzmacniacz zintegrowany PM-11S1 zostały po raz pierwszy wprowadzone w 2004 r., okrzyknięto je mianem sensacji.

Marantz postanowił teraz podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej i zaczął aktualizować linię produktów o najnowsze technologie, stosując nowe pomysły i sposób myślenia do tej uwielbianej pary urządzeń.

Marantz PM-11S3

marantz_pm11s3_max

Jak twierdzi producent, nowy Marantz PM-11S3 jest bardziej wydajny, wszechstronny i precyzyjny. Ekranowany transformator toroidalny i niestandardowe elementy zapewniają niezwykle stabilną moc 2x 100W przy 8 omach lub 200W 2x przy 4 omach.

Absolutna integralność sygnału i bardzo niski stosunek sygnału do szumu jest gwarantowana przez 3-stopniową konstrukcję, która obejmuje przedwzmacniacz, dwustopniowy wzmacniacz główny, a także dodatkowy przedwzmacniacz dla wejścia Phono MM / MC.

Kluczowe technologie zawierają najnowszy układ prądowego sprzężenia zwrotnego Marantz HDAM-SA3, jak i symetryczne obwody o najkrótszych ścieżkach sygnałowych, które zapewnią dynamiczny dźwięk i doskonałe obrazowanie stereo. Rezultatem jest niewiarygodnie szeroka scena dźwiękowa z niezwykle precyzyjnym pozycjonowaniem poszczególnych instrumentów i wokalu.

Marantz SA-11S1

marantz_sa11s3_max

W 2004 roku oryginalny Marantz SA-11S1 był pierwszym odtwarzaczem SACD, jaki kiedykolwiek powstał oferującym ustawialne cyfrowe algorytmy filtrów. Zostały one stworzone przez Marantza dla znaczącej poprawy jakości dźwięku z CD.

Teraz, w roku 2012, nowy Marantz SA-11S3 kontynuuje tą pionierską rolę z zaawansowanymi technologiami ustawialnych filtrów cyfrowych, które wcześniej były dostępne jedynie w profesjonalnych studiach nagrań.

Ponieważ filtry te są tak bardzo związane z muzyką, technologię tę nazywa się Marantz Musical Mastering. Teraz jest ona stosowana nie tylko do zawartości muzycznej z dysków CD, lecz także do relatywnie nowych mediów, a to dzięki dodanym portom USB z przodu i z tyłu obudowy.

Jako że nowe media są dostępne nie tylko w rozdzielczości 44.1kHz/16 bit - podobnie jak w formacie CD, Marantz stworzył cyfrowe filtry, aby obsłużyć sygnały aż do rozdzielczości 192kHz/24 bit. Umożliwia to wykorzystanie w pełni zawartości plików wysokiej rozdzielczości i odtwarzanie muzyki o powalającej czystości.

Ponadto, bardzo wyjątkowy tryb DAC oferuje trzy wejścia cyfrowe: koncentryczne, optyczne i USB-B. Ten ostatni działa w trybie asynchronicznym przy bezpośrednim połączeniu z komputerem.

Marantz PM-11S3 oraz Marantz SA-11S3 będą dostępne w czarnym lub złotym wykończeniu obudowy począwszy końca sierpnia.

|

MARANTZ testy
Live Sound & Installation kwiecień - maj 2020

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta marzec 2024

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista styczeń 2022

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio czerwiec 2021

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio marzec 2024

Audio

Miesięcznik audiofilski - polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu