Główny wylot basrefl
eksu znajduje się
w dolnej ściance
obudowy, co pociąga
za sobą konieczność
zastosowania odsuniętego
cokołu. W Elacach
nóżki dystansujące
są dyskretniejsze
niż w Cantonach.
"Utylitarny" charakter
FS 187 wyraża się
w oszczędnościach
w zakresie wykończenia
obudowy, przy bezkompromisowym
podejściu do właściwej
techniki głośnikowej.
Front obudowy jest pokryty
błyszczącym czarnym lakierem,
pozostałe powierzchnie
- folią drewnopodobną,
jak w Cantonach tańszej
serii Chrono.
Zwrotnice Elaca zwykle
są skomplikowane
- tak jak większość
fi rm niemieckich, dąży
on do uzyskania zrównoważonej
charakterystyki
przetwarzania,
nie pozostawia jej
tylko na pastwę "złotych
uszu", weryfi kuje
zaawansowanymi metodami
pomiarowymi,
biorącymi pod uwagę
nie tylko sytuację na
osi głównej.
Za szczelinami wylotowymi widać harmonijkę
membrany - jej odkształcenia "wyciskają" powietrze
z prędkością większą, niżby została uzyskana
w prostoliniowym ruchu sztywnej membrany.