Kilka słów o polskiej marce Melodika

06 marca 2012 Promocje i prezentacje

Melodika to marka, która powstała w 2010 roku. Jej korzenie sięgają kilku lat wstecz i prowadzą do grupy polskich fachowców pracujących pod egidą marki "sklep.RMS.pl" znanej ze sprzedaży sprzętu hi-fi i akcesoriów audio-video do konsumenckich i profesjonalnych instalacji audiowizualnych.

Strategia produkcyjna Melodiki zakłada dywersyfikację w postaci produkcji zarówno w polskich, jak i światowych fabrykach. Produkcja krajowa odbywa się zawsze wtedy, gdy jest ona konkurencyjna jakościowo i cenowo w stosunku do innych rozwiązań znanych producentów.

Jakość produktów Melodiki stanowi odpowiedź na oczekiwania Klientów, którzy poszukują produktów opartych o sprawdzone rozwiązania, a przy tym wytworzonych z ponadprzeciętnej jakości materiałów z należytą starannością.

Produkty Melodika skierowane są do klientów zarówno indywidualnych jak i firm zajmujących się instalacji audiowizualnymi. Celem marki Melodika jest zaspokojenie wymagań klientów, którzy ponad technologię cenią sobie sam przekaz audiowizualny dostarczający rozrywki na najwyższym poziomie. Dlatego produkty Melodiki zostały stworzone w taki sposób, aby nie zakłócać w jakikolwiek sposób oryginalnego przekazu audiowizualnego zapewniając tym samym wysokiej klasy rozrywkę.

Czytaj więcej na ten temat >>

Live Sound & Installation kwiecień - maj 2020

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta kwiecień 2024

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista styczeń 2022

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio czerwiec 2021

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio kwiecień 2024

Audio

Miesięcznik audiofilski - polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu