Ruszyła nowa odsłona "Gwarancji Zero Problemu". W związku z dużą popularnością poprzedniej edycji projektu, obejmującego laptopy marki, Toshiba zdecydowała się rozszerzyć zasięg promocji na tablety i telewizory.
Do pakietu darmowych usług gwarancyjnych, zawierającego naprawę w razie przypadkowego uszkodzenia oraz zastąpienie skradzionego produktu, dołączono odzyskiwanie danych.
"Zero Problemu" to dodatkowa, bezpłatna gwarancja Toshiba, obejmująca wszystkie laptopy, tablety i telewizory marki kupione w dniach 16 kwietnia - 30 września 2012 r. Jedynym warunkiem jej uzyskania jest zarejestrowanie* promocyjnego produktu na stronie Toshiba.pl (lub Noproblemguarantee.com) w ciągu 14 dni od daty zakupu, po uprzednim zapoznaniu się z regulaminem promocji, również dostępnym na stronie.
Dowód zakupu produktu należy zachować do weryfikacji na wypadek potrzeby skorzystania z gwarancji.
W ramach "Gwarancji Zero Problemu" Toshiba oferuje swoim konsumentom bezpłatną pomoc w następujących sytuacjach:
a)PRZYPADKOWE USZKODZENIE sprzętu, jak niezamierzone upuszczenie, uderzenie czy zalanie płynem, uniemożliwiające jego poprawne funkcjonowanie - Toshiba naprawia urządzenie za darmo.
b)KRADZIEŻ sprzętu, potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem z policji - Toshiba zapewnia nowy produkt w miejsce skradzionego.
c)UTRATA DANYCH, na przykład w wyniku fizycznego uszkodzenia, błędu oprogramowania czy ataku wirusów – Toshiba odzyskuje utracone dane i dostarcza je na nowym dysku twardym.
* Zarejestrowanie "Gwarancji Zero Problemu" obejmuje rejestrację standardowej gwarancji Toshiba.