Marantz SA-14S1 + PM-14S1.
1 / 18 Następne
Cały układ cyfrowo-analogowy mieści się na dolnej, dużej płytce. Kontrolę nad odczytem danych z mechanizmu,
przepływem informacji z wejść cyfrowych oraz obsługą cyfrowych wyjść prowadzi dodatkowa, umieszczona na
górze płytka. Jest ona również odpowiedzialna za wejście USB z przodu, obsługę sprzętu Apple oraz dekodowanie
plików audio.
2 / 18 Następne
Tylna ścianka to przede wszystkim rozbudowany panel cyfrowy z asynchronicznym portem USB
do podłączenia komputera.
3 / 18 Następne
Marantz zdaje sobie sprawę z rosnącej popularności
słuchawek, więc wyposażył nowy odtwarzacz w
bardzo dobry wzmacniacz słuchawkowy z regulacją
poziomu.
4 / 18 Następne
Jedną z nowych funkcji jest port USB z przodu,
współpracujący ze sprzętem Apple, standard w amplitunerach
wielokanałowych, wreszcie pojawia się
w urządzeniach stereo klasy Premium.
5 / 18 Następne
Dodatkowe wejścia cyfrowe wywołały obecność
przełącznika trybów pracy.
6 / 18 Następne
Mechanizm ma symbol DCD-1520AE - odtwarzacza
7 / 18 Następne
Przetwornik cyfrowo-analogowy Burr Browna obsługuje
standard DSD, ma wbudowane dwa różne filtry
cyfrowe, a nawet regulację poziomu, której Marantz
nie uruchomił.
8 / 18 Następne
Dodatkowe funkcje, wejścia i sygnały wymagają
asysty procesorów cyfrowych, stąd obecność układu
DSP Texas Instruments.
9 / 18 Następne
Marantz chwali się własnymi gniazdami głośnikowymi,
które są masywne i bardzo wygodne.
10 / 18 Następne
Układ elementów wewnątrz znów przypomina limitowany model PM-15S2. Cechą charakterystyczną są dwa
radiatory wraz z niezależnymi modułami końcówek, które oddzielono pionowym ekranem. Za końcowe wzmocnienie
w każdym z kanałów odpowiada para tranzystorów Sanken.
11 / 18 Następne
Prosto, ale przede wszystkim funkcjonalnie - do PM-14S1 podłączymy wszystkie źródła analogowe,
zwłaszcza że
12 / 18 Następne
Nawet najbardziej audiofilskiemu wzmacniaczowi
nie zaszkodzą przecież regulatory barwy, zwłaszcza
kiedy można je wyłączyć.
13 / 18 Następne
Starannie przygotowano także przedwzmacniacz
gramofonowy, który pracuje z wkładkami MM
oraz MC.
14 / 18 Następne
Dwie drogi skutecznej eliminacji, czyli układy wygaszające
wyświetlacz oraz odłączające regulacje
barwy dźwięku.
15 / 18 Następne
Pojemność (i jakość) kondensatorów to jedna z kluczowych
cech dobrego zasilacza, nie mniej ważne
są połączenia. Marantz stosuje grube przewody
i masywne zwory.
16 / 18 Następne
Wejścia dla gramofonu i odtwarzacza CD potraktowano
priorytetowo, projektując niezależne układy na
oddzielnej płytce drukowanej.
17 / 18 Następne
Każdy kanał ma własny radiator i płytkę z układami
wzmocnienia prądowego, dodatkowo zastosowano
ekran oddzielający końcówki.
18 / 18 Początek