STACEY KENT

The Boy Next Door

The Boy Next Door

Wykonanie

Nagranie

Dwa lata temu Stacey Kent odeszła z macierzystej wytwórni Candid i podpisała kontrakt z prestiżową wytwornią Blue Note. Teraz Candid wraca do jej nagrań wydając kompilacje i wersje zremasterowane. Na pierwszy ogień poszła najpopularniejsza i według ocen krytyków - najlepsza.

"The Boy Next Door" ukazała się w 2003 r., kiedy artystka miała już ustaloną renomę w W. Brytanii. Ale dzięki tej płycie znalazła nowych fanów. We Francji sprzedało się ponad 100 tys. egz., co pozwoliło jej wejść do pierwszej trójki jazzujących wokalistek, za Norah Jones i Dianę Krall. Po tej płycie wyruszyła na długie, światowe tournée dając 250 koncertów. "The Boy Next Door" była hołdem dla jej idoli, od Tony`ego Bennetta, którego "The Best is Yet to Come" wyśpiewała z ujmującą delikatnością, do "Bookends" Paula Simona. Tytułowy temat zadedykowała Sinatrze, a "I Got it Bad" Armstrongowi i Ellingtonowi. Na płytę trafiły dwie niepublikowane piosenki, co ucieszy jej fanów i da dodatkowy powód zakupu tego 24-bitowego wydania.

Marek Dusza
CANDID/MULTIKULTI

GATUNKI MUZYKI
Live Sound & Installation kwiecień - maj 2020

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta marzec 2024

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista styczeń 2022

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio czerwiec 2021

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio kwiecień 2024

Audio

Miesięcznik audiofilski - polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu