Od kilku miesięcy trwają prace nad organizacją nowoczesnej sieci dystrybucji. Oprócz prowadzonych rozmów biznesowych z wybranymi dealerami Tonsil przygotowuje materiały promocyjne jak katalogi, prezentacje, materiały merytoryczne oraz elementy reklamowe do wnętrz salonów i gadżety promujące markę.
Do tej pory z już współpracującymi salonami Tonsil zorganizował ogólnopolską akcję promocyjną "Drzwi otwarte Tonsil", podczas której klienci mogli szczegółowo zapoznać się z produktami, a dodatkowo byli nagradzani butelką oryginalnego włoskiego wina musującego w spersonalizowanej butelce.
W obecnej chwili Tonsil ściśle współpracuje z kilkunastoma salonami i finalizuje rozmowy z kolejnymi ośmioma. Docelowe założenia przewidują stworzenie sieci dystrybucji na poziomie trzydziestu salonów audio - wszyscy Autoryzowani Dealerzy to profesjonalne firmy o ugruntowanej pozycji i opinii na lokalnych rynkach.
Wszystkie wspomniane działania będą miały ogromne znaczenie przy wprowadzeniu do sprzedaży nowych modeli kolumn, w tym nowych Altusów, które po raz pierwszy zostały zaprezentowane na tegorocznych targach Audio Show. Pokazano jedynie prototypy nowych Altusów, w których po wystawie wprowadzono ostatnie zmiany technologiczne. Aktualnie pierwsza seria Altusów jest już na etapie produkcyjnym i pojawi się w sprzedaży u Autoryzowanych Dealerów w połowie stycznia 2015.