Działania obu spółek będą kierowane do widzów z krajów, w których telewizja internetowa obecnie przeżywa największy rozwój. Dzięki tej współpracy fani seriali telewizyjnych z Azji, Bliskiego Wschodu i Europy będą mogli będą mieli dostęp do treści wysokiej jakości – także w technologii 4K HDR.
Firma LG została wybrana na głównego partnera Netflix ze względu na - jak czytamy w informacji prasowej - doskonałą jakość obrazu oraz wydajność, która udoskonaliła branżę Smart TV i tym samym wpłynęła na wrażenia wizualne dostarczane przez Netflix.
Netflix jest już dostępny na telewizorach LG Smart TV od 6 stycznia również w Polsce. Od tego momentu aplikacja (do pobrania z LG Store) pojawi się na telewizorach LG z systemem webOS 1.0, natomiast na Smart TV z webOS 2.0 jest dostępna od 6 stycznia i pojawi się z końcem marca 2016. Z kolei na telewizorach LG Smart TV z systemem NetCast 3.0/4.0/4.5 aplikacja serwisu będzie dostępna z końcem stycznia 2016 (w zależności od harmonogramu aktualizacji).