Salon NA TEMAT AUDIO został zorganizowany profesjonalnie i praktycznie, elegancko i wygodnie. Pomieszczenie przeznaczone na odsłuchy jest odpowiednio przygotowane, ale nie "wyidealizowane".
Mimo wprowadzenia charakterystycznych elementów rozpraszająco-tłumiących, akustyka przypomina typowe warunki domowe, stąd ocena właściwości brzmieniowych samego sprzętu może być rzetelna i związana z jego przeznaczeniem. W innych pomieszczeniach można wstępnie zapoznać się ze sprzętem, jest wystawiony w sposób uporządkowany i wygodny, przy dobrym oświetleniu.
Dojazd do miejsca zlokalizowanego dość daleko od zatłoczonego centrum Warszawy jest łatwy, na gości czekają prywatne miejsca parkingowe przy samym wejściu do sklepu.
NA TEMAT AUDIO nie jest ani zwykłym sklepem, gdzie "towar podaje sprzedawca", ani spowitymi w mroku katakumbami dla wtajemniczonych. Salon sprawia wrażenie miejsca otwartego, zachęcającego do poznania sprzętu dosłownie z każdej strony. Oczywiście kluczową rolę odgrywają pracujący tam eksperci, którzy dla gości są przewodnikami i partnerami, a nie profesorami czy przeszkolonymi naprędce laikami. Gość to potencjalny klient, ale zanim cokolwiek kupi, musi znaleźć odpowiedzi na wiele pytań dotyczących nie tylko techniki, funkcji i brzmienia, lecz często własnych potrzeb.
Zasadnicze kompetencje ekspertów nie ograniczają się więc do wiedzy o samym sprzęcie – obejmują też umiejętność nawiązania kontaktu z klientem i wspólne wypracowanie najlepszego rozwiązania. To z kolei wymaga doświadczenia, cierpliwości i predyspozycji – nie każdy może być ekspertem "na temat audio". To swoją drogą świetna nazwa, sugerująca rozszerzone znaczenie słowa audio – to nie tylko sprzęt, lecz cały kompleks zagadnień. Tym bardziej że klienci są bardzo różni i trzeba rozpoznać, z kim się ma do czynienia. Można nawet powiedzieć, że każdy przypadek jest inny, specjalny… tak jak każdy pacjent.
NA TEMAT AUDIO jest przygotowane na spotkania zarówno ze zdeklarowanymi pasjonatami, doświadczonymi audiofilami o sprecyzowanych gustach i poglądach, poszukującymi konkretnych urządzeń albo nowych inspiracji, jak też klientami zainteresowanymi rozwiązaniami zaawansowanymi, spersonalizowanymi, ale niewymagającymi od nich samych specjalistycznej wiedzy.
Ostatecznie sprzęt staje się pełnowartościowy tylko w połączeniu ze specjalistyczną obsługą, rozumiejącą i potrafiącą przedstawić jego walory i specyfikę, nie zostawiającą później klienta na lodzie.
Nie ma sprzętu uniwersalnie doskonałego i absolutnie niezawodnego, każdy wymaga swoistej troski. Zadaniem takiego miejsca jest też więc uświadomienie tego klientom, aby później korzystanie ze sprzętu było możliwie bezproblemowe i pozwoliło skupić się na tym, do czego został stworzony – na muzyce. Muzyka jest na temat audio, audio jest temat muzyki.















