Już w tym roku firma LG Electronics wprowadzi do sprzedaży w Polsce telewizory w technologii 3D o przekątnej od 42 do 72 cali.
Firma szacuje, że w 2010 roku globalna sprzedaż odbiorników działających w formacie 3D osiągnie 400 000 sztuk, a w 2011 - już 3,4 mln sztuk.
Firma LG Electronics ogłosiła też nową globalną strategię, która pozwoli jej zdobyć pozycję lidera rynku telewizorów. W 2009 roku osiągnęła sprzedaż odbiorników TV na poziomie 16,2 mln sztuk. Plany na 2010 roku zakładają sprzedanie łącznie 25 milionów telewizorów LCD, w tym aż 7 milionów telewizorów LCD LED przy przewidywanym popycie na poziomie ponad 171 milionów sztuk (przewidywany 22-procentowy wzrost rynku względem 2009). LG planuje również zwiększyć swój udział w rynku globalnym do 15% w porównaniu z 11% udziałem w zeszłym roku.