Był to dobry pretekst do podsumowania kilku miesięcy funkcjonowania na polskim rynku telewizorów podłączonych do internetu. Po roku aktywności ipla ma już ponad 95% penetracji w tym segmencie. Użytkownicy innych platform niż PC są coraz aktywniejsi - już 15% ruchu na platformie ipla generują użytkownicy urządzeń mobilnych i telewizorów. Najaktywniejsi wśród użytkowników ipla na telewizorach są właściciele telewizorów firmy Samsung (38,7%).
Równie dobre wyniki prezentuje firma Samsung - W Polsce w 2010 roku sprzedano ogółem 1,9 mln telewizorów, w tym 300 tys. telewizorów z możliwością podłączenia do internetu. Stanowiło to 15% wszystkich sprzedanych telewizorów. W pierwszym kwartale 2011 roku współczynnik ten wzrósł juz do 20%, a Samsung szacuje, że na koniec 2011 roku będzie to wynik na poziomie około 30-35%. Co ciekawe - co drugi sprzedany w Polsce telewizor z podłączeniem do internetu to urządzenie firmy Samsung.