Podczas konferencji prasowej, w której uczestniczyli miedzy innymi redaktorzy najbardziej liczących się pism branżowych, Horn przedstawił najważniejsze informacje dotyczące najbliższych planów związanych z dostarczaniem aktualnym i przyszłym użytkownikom zarówno atrakcyjnej oferty produktowej, jak i odpowiedniego dostępu do potrzebnych informacji związanych z marką Marantz.
Przedstawiono między innymi informacje dotyczące najnowszych produktów marki, nowouruchomionej przez Horn wspólnie z Marantz strony produktowej w języku polskim, pod adresem Marantz.pl, jak również uruchomienia najnowszej promocji dotyczącej gratisowego udostępnienia najgorętszej w tym roku funkcji AirPlay.
Ciekawym elementem konferencji była kameralna sesja odsłuchowa przygotowana przez Kena Ishiwatę. Ken, będąc ambasadorem marki Marantz, jest chyba jedną z najbardziej wpływowych osobistości w branży urządzeń audio klasy highend. Jego prezentacja muzyczna bazowała na najwyższej klasy zestawach hi-fi Marantz, m.in. SA/PM KI Pearl Lite, najnowszym SA/PM 15S2 Limited Edition oraz zestawach głośnikowych Boston Acoustics A-Series.
Część konferencji przeznaczona dla partnerów handlowych Horna była dodatkowo wzbogacona o rozbudowaną część prezentacji produktowych Marantz i Boston Acoustics oraz panel dotyczący dystrybucji i bieżących relacji handlowych. Wybrana grupa najlepszych dealerów uzyskała certyfikaty autoryzacyjne Marantz wręczone przez naszych gości i przedstawicieli Horn Distribution S.A.