AnthemLogic

18 kwietnia 2012 Branżowe

Od kilku sezonów nie widać zbyt dużych zmian na polu formatów surround. Po przyjęciu HDMI v1.4, sfera przetwarzania obrazu także się ustabilizowała.

Siedem kanałów oraz pakiet dekoderów HD wystarczą do obsługi dźwięku, jednak wielu producentów lubi pochwalić się autorskimi rozwiązaniami w zakresie przetwarzania sygnałów audio. Takie pakiety promują m.in. Harman Kardon (Logic 7) oraz Yamaha (Cinema DSP), Anthem swój pomysł nazwał AnthemLogic.

Dwa podstawowe tryby surround mają za zadanie konwertować źródłowy materiał stereofoniczny do formy wielokanałowej i są dostosowane do potrzeb źródeł fi lmowych oraz muzycznych. AnthemLogic-Music rozszerza stereofonię do postaci 6.1 - z dwoma tylnymi kanałami efektowymi, ale bez centralnego, by pozwolić kolumnom przednim pracować jak w klasycznym stereo. AnthemLogic-Movie bazuje na pełnym systemie 7.1 (z głośnikiem centralnym).

Live Sound & Installation kwiecień - maj 2020

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta kwiecień 2024

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista styczeń 2022

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio czerwiec 2021

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio kwiecień 2024

Audio

Miesięcznik audiofilski - polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu