Producent wysokiej klasy głośników obchodzi w tym roku 40-lecie istnienia. Okrągły jubileusz połączono z odświeżeniem marki - wprowadzeniem nowego logo i designu strony internetowej.
Historia Polk Audio to historia amerykańskiego sukcesu. W 1972 roku kilku przyjaciół z college’u postanowiło połączyć swoje umiejętności, żeby stworzyć wysokiej jakości głośniki, które zostały nie tylko doskonale przyjęte zarówno przez recenzentów jak i audiofilów ale i były przystępne cenowo. Do dziś te założenia przyświecają działaniom firmy Polk Audio.
"Nowe logo jest hołdem dla naszej przeszłości i obietnicą dla nas i naszych klientów, że nasze oddanie na rzecz wspaniałego dźwięku pozostanie naszą prawdziwą inspiracją" – mówił Al Ballard z Polk Audio.
Nowe logo, już trzecie w historii Polk Audio, opracowano we współpracy ze słynnym Frog Design - jedną z najbardziej znanych i cenionych na świecie firm zajmujących się innowacjami i wzornictwem przemysłowym. Pozostawiono nazwę Polk, zrezygnowano ze słowa audio oraz przywrócono serce, wyrażające zamiłowanie do dźwięku, obecne w pierwszym logo. Graficznie jest weselsze i mniej korporacyjne od dotychczasowego, ponieważ firma nie chce być postrzegana jako typowe przedsiębiorstwo, w którym pracownicy chodzą pod krawatem.
"Jako firma jesteśmy dumni z osiągnięć ostatnich czterech dekad. Dlatego teraz jest właściwy czas, aby odświeżyć naszą markę i opowiedzieć o naszych produktach i ludziach za nimi stojących" – dodał Ben Newhall z Polk Audio.
Wyłącznym dystrybutorem produktów Polk Audio na polskim rynku jest 3Logic sp. z o.o.
www.3logic.pl
www.polkaudio.com