"Rok 2013 jest bardzo ważny dla LG Electronics, ponieważ wyznacza początek nowej ery na rynku telewizorów" - powiedział H. Kwon. "Produkty przełomowe, takie jak telewizory z technologią OLED i Ultra HD, pozwalają na zajęcie silnej pozycji, dzięki której LG może stać się liderem branży. Nasze telewizory Ultra HD 4K, znacznie wyprzedzające konkurencję oraz telewizory OLED, gwarantują nam szybkie wejście na rynek masowy, na którym szybkość działania jest niezbędna do odniesienia sukces" - dodał.
Już w pierwszym kwartale 2013 LG Electronics wprowadzi 55-calowy TV OLED do sprzedaży w Ameryce Północnej, Ameryce Środkowej i Południowej, Europie oraz Azji. Zintensyfikuje też prace badawczo-rozwojowe oraz inwestycje związane z technologiami telewizorów OLED, a także wzmocni działania marketingowe, aby konsumenci dostrzegli silne powiązanie między technologią OLED a firmą LG.
Pozycję lidera telewizorów Ultra HD, dzięki zróżnicowanej linii produktów LG planuje wzmocnić dzięki nowym rozmiarom telewizorów, które dołączą do serii Ultra HD.
Pierwszy 84-calowy model (84LM9600) telewizora z technologią Ultra HD, został zaprezentowany na targach CES w 2012 roku. Podczas tegorocznych targów firma pokazała nowe 55- i 65- calowe modele, które trafią do sprzedaży w 100 krajach.
Podczas targów CES 2013 LG poinformowało również o podpisaniu umowy na programy w jakości Ultra HD z największym nadawcą w Korei - KBS (Korea Broadcasting System) oraz o planowanym partnerstwie z kolejnymi globalnymi nadawcami i dostawcami usług.
LG planuje kontynuować strategiczne partnerstwo z globalnymi nadawcami, dostawcami usług oraz firmami IT, chce również zwiększyć swoje wysiłki w dostarczaniu rozrywki dopasowanej do potrzeb i upodobań danego regionu i zwiększyć ilość transmisji na żywo.