Samsung liderem sprzedaży telewizorów w Polsce

30 stycznia 2013 Branżowe

"Dziennik Gazeta Prawna" przedstawił najnowsze dane Nielsena dotyczące sprzedaży telewizorów w Polsce w 2012 r. Liderem okazał się Samsung z 38 proc. udziału w rynku.

Daleko za nim znalazły się LG z 20 punktami procentowymi, Sony, Toshiba, Sharp i Panasonic mieli udział w rynku poniżej 10 procent.

Największy wzrost sprzedaży osiągnęła firma Samsung (+6 p.p.) i Toshiba (+4 p.p.). Największy spadek odnotował Sony (-5 p.p.).

- Po raz pierwszy w historii udało nam się wprowadzić do sprzedaży ponad milion sztuk telewizorów w Polsce. Co więcej, podczas cyfryzacji większym powodzeniem cieszyły się duże odbiorniki, a nie jedynie małe, jak przewidywaliśmy - powiedział "Dziennikowi Gazecie Prawnej" Grzegorz Stanisz z Samsunga.

Live Sound & Installation kwiecień - maj 2020

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta marzec 2024

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista styczeń 2022

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio czerwiec 2021

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio kwiecień 2024

Audio

Miesięcznik audiofilski - polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu