Kontrakt dystrybucyjny obejmuje produkty w kategorii audio. Grupa docelowa to wymagający użytkownicy, ceniący sobie jakość dźwięku oraz design urządzenia.
Kanał sprzedaży to wybrani resellerzy, głównie sieci APR, specjalistyczne sieci audio Hifi i niektóre sieci sprzedaży detalicznej sprzętu AGD, RTV i IT.
Do flagowych produktów B&O Play oferowanych przez grupę EET należą: Beolit 12, BeoPlay A9, BeoPlay A8, BeoPlay A3 oraz słuchawki EarSet 3i i Form 2.
"Jesteśmy niezmiernie dumni z tego kontraktu, bo wskazuje na wysoką jakość naszego modelu dystrybucyjnego. Jest to również dowód na to, że grupa EET to nie tylko części zamienne, ale również bogata oferta produktów do sprzedaży w sklepach i sieciach detalicznych. Nasza współpraca z Bang & Olufsen to początek spełniającej się ambicji o dołączeniu do wiodących dystrybutorów elektroniki użytkowej" - mówi John Thomas, prezes Grupy EET Europarts.
Dla wiceprezesa B & O PLAY - Henrika Taudorfa Lorensena - ta współpraca to przede wszystkim możliwość szybszej eksploracji rynku i dotarcia do większej liczby resellerów oferujących wysokiej jakości sprzęt audio. "Jesteśmy podekscytowani możliwościami, jakie daje nam to połączenie sił i doświadczeń".